bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

bedankt, ga ik even bekijken
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door vergeetalles »

Ik gebruik het voor de site dus als potje. Alle inkomsten worden omgezet naar bitcoins. De waarde van de linkgeld punten wordt bepaald door de verhouding bitcoinpotje : totaal aantal linkgeld punten.

Privé spaar ik de bitcoins op. De euro is nl gebaseerd op schulden. Door rente over schulden nemen de schulden alleen maar toe. Om de stijgende schulden betaalbaar te houden moet de rente omlaag en de hoeveelheid euro in het systeem steeds verder groeien. http://www.tradingeconomics.com/euro-ar ... -supply-m3

De euro zal ten opzichte van de bitcoin waarschijnlijk steeds waardelozer worden. Totdat de bankiers t systeem plat leggen zoals op Cyprus toen, en aan een sanering gaan doen. Met bitcoins (of www.betalenmetflorijn.nl) hebben we dan tenminste nog andere manieren om elkaar mee te betalen.
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

mee eens vergeetalles.

iemand info over het gulden project en een wallet om ze op te slaan

het hele cryptocoin gebeuren staat nog maar aan het begin het is leuk om
je er in te verdiepen met met handelen heb je een veel betere roi als
met aandelen ik doe almeer in coins en minder in aandelen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

het geld vloeit in the cryptocoins btc opweg naar $2000 in mei? gollum 16% omhoog vandaag , toen btc op $600 stond
voorspelde ik een prijs van $2000 eind 2017 maar het gaat veel sneller als ik dacht allemaal vers geld wat er in komt heerlijk
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Hydragon »

torros schreef:het geld vloeit in the cryptocoins btc opweg naar $2000 in mei? gollum 16% omhoog vandaag , toen btc op $600 stond
voorspelde ik een prijs van $2000 eind 2017 maar het gaat veel sneller als ik dacht allemaal vers geld wat er in komt heerlijk
eind 2016 begin 2017 begon het anders aardig te kelderen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Aardig te kelderen? Valt wel mee toch, zo'n €100 minder in waarde.
Ter vergelijking: de afgelopen 24 uur is de koers ruim de helft daarvan gestegen.

Kijk hier maar eens voor de huidige koers én het historische overzicht. Zo groot vind ik dat dipje afgelopen winter niet...
http://www.bitcoinweb.nl/bitcoinstatist ... coin-euro/
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

de prijs fluctueerd enorm het kan zo maar $100 tot $150 op een dag schelen dat is voor een daghandelaar helemaal niet
erg heerlijk zelf,maar als je naar de lange grafiek kijkt gaat het alleen maar omhoog.in 2015 was de prijs onder de
$200 en toen wou niemand btc hebben nu staat het op $1938 en iedereen wil ze hebben,maar zo een stijging in twee jaar
is fenomenaal zelf apple deed niet zo gek zijn we aan het eind (en dit is mijn persoonlijke mening) nog lang niet
de prijs kan naar enorme hoogte stijgen op dir moment zijn er nog geen 17000000 btc en het gebruik stijght enorm
het laaste half jaar en je weet wat ze zeggen over vraag en aanbod.er is een probleem wat de komende tijd kan spelen
dat is een hardfork ik ga niet uit leggen wat het is google het maar maar als dat doorgaat kan btc ernorm zakken geen
probleem hij zal ook weer gaan stijgen. het komt door de enorme toename van het gebruik van btc kan de blockchain het
bijna niet meer aan dus de transacties duren al langer op sommige tijden dat moet opgelost worden op de een of
andere manier het zijn de miners die dat moeten beslissen

en na dit btc verhaal er zijn nog andere coins waar je lekker mee kan handelen of opslaan
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ik was nog wat vergeten regulatie kan ook een eind maken aan dit verhaal het zint de banken natuurlijk
helemaal niet dat gewone mensen geld kunnen verdienen waar ze niet aan kunnen komen dus het
zou mij niet verbazen als die nog met wat truc komen om te proberen hun hand er op te leggen
maar dat zal niet makkelijk zijn spannende tijden leuk
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

het blijft maar doorgaan met btc in 7 weken tijd van $1000 naar $2700 dat zijn nog eens stappen
altcoins deden een stapje terug vandaag misschien is dit een goede tijd om je mining contracten
op te hogen want er zal toch wel eens een correctie komen op die prijs explosie
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

bij welke heb jij die mining contracten ?
Plaats reactie