nieuwe klikker

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
wouter77sieuw
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2017 22:52

Re: nieuwe klikker

Bericht door wouter77sieuw »

Hoe kan je aan de ketting mee doen? Al verschillende sites ingelogd maar nog geen referals
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: nieuwe klikker

Bericht door corinasjunk »

Ga naar de ketting hier op het forum van een site waar je nog geen lid van bent.
Ctrl+Klik op de reflink van degene die het laatste in het topic heeft gepost (de onderste dus) zodat deze in een nieuw tabblad opent.
Maak een reactie op het topic: CMI
CMI = count me in = ik doe mee. Jouw plekje in de ketting wordt dan 15 minuten vastgehouden. Als er al een CMI staat die minder dan 15 minuten oud is moet je dus even wachten en diegene even de tijd geven om aan te melden en een reflink te plaatsen.
Meld je in het adere tabblad aan op die site en verifieer je mail etc.
Log op die site in en kijk bij promotie of referrals en zoek je referrallink. Kopieer deze link.
Ga terug naar het forum en bewerk je CMI post door de link eronder te plakken (CMI mag je evt. weghalen.)
Nu is het wachten tot de volgende zich aanmeldt, dat wordt dan jouw ref. Bij een nieuwe site zal dit veel sneller gaan dan bij een oudere site, hier zijn veel mensen inmiddels al lid van.
Verder kun je natuurlijk je eigen reflink, buiten het forum, promoten waar je maar wil, om naast de ketting ref nog ergens een ref te werven.
Wel echt onder de vorige aanmelden anders word je gewoon uit de ketting geschopt (en ja, heel veel leden controleren dat echt wel.)
Mocht je je bedenken en niet meer willen aanmelden, verander dan je CMI in CMO (count me out).
Plaats reactie