nieuwe klikker

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
wouter77sieuw
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2017 22:52

nieuwe klikker

Bericht door wouter77sieuw »

Ik ben nieuw in de klikkerwereld. Heb meer dan 50000 kliks op linkpromoter met een adres van smartclix, en op heden heb ik nog geen halve € verdiend.kan iemand mij uitleggen hoe ik banner en referals kan plaatsen? Tips en Trix zijn welkom. Hoeveel jullie hebben per klik en welke site. Alle info welkom
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: nieuwe klikker

Bericht door Silvia »

@wouter77sieuw
adres van smartclix, en op heden heb ik nog geen halve € verdiend.
bij smartclix lid geworden op 21 april 2017, dus 1 maand en nu al 1.07 in account.
vind ik toch wel iets meer dan niets, of een halve euro.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: nieuwe klikker

Bericht door corinasjunk »

Misschien bedoelt hij met de linkspellen maar een halve euro verdiend?

Voor 1000 hits krijg je bij Smartclix 6 cent op de daglink en 2 cent op de uurlink. Er zijn nog veel meer linken, maar ik gebruik deze even als voorbeeld.
Stel persoon A komt via jouw rotator (= linkpromoter) op, 12:53 uur op je daglink van Smartclix, dan krijg jij €0,00006 daarvoor in je account.
Persoon B komt op 13:03 uur ook op jouw rotator, bij de daglink van Smartclix. Weer €0,00006 erbij, totaal dus €0,00012 verdiend.
Persoon A komt om 13:04 wéér op jouw rotator. De daglink van Smartclix is de afgelopen 24 uur al geraakt, dus die wordt niet getoond. De volgende is in dit voorbeeld de uurlink. Die levert jou €0,00002 op, totaal dus €0,00014.
Persoon B komt ook nog een keer op je link, om 15:58. Hier geldt hetzelfde als bij A, de daglink heeft de reset nog niet behaald, dus de uurlink is aan de beurt. Weer €0,00002 erbij -> €0,00016.