nieuwe klikker

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
wouter77sieuw
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2017 22:52

nieuwe klikker

Bericht door wouter77sieuw »

Ik ben nieuw in de klikkerwereld. Heb meer dan 50000 kliks op linkpromoter met een adres van smartclix, en op heden heb ik nog geen halve € verdiend.kan iemand mij uitleggen hoe ik banner en referals kan plaatsen? Tips en Trix zijn welkom. Hoeveel jullie hebben per klik en welke site. Alle info welkom
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: nieuwe klikker

Bericht door Silvia »

@wouter77sieuw
adres van smartclix, en op heden heb ik nog geen halve € verdiend.
bij smartclix lid geworden op 21 april 2017, dus 1 maand en nu al 1.07 in account.
vind ik toch wel iets meer dan niets, of een halve euro.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: nieuwe klikker

Bericht door corinasjunk »

Misschien bedoelt hij met de linkspellen maar een halve euro verdiend?

Voor 1000 hits krijg je bij Smartclix 6 cent op de daglink en 2 cent op de uurlink. Er zijn nog veel meer linken, maar ik gebruik deze even als voorbeeld.
Stel persoon A komt via jouw rotator (= linkpromoter) op, 12:53 uur op je daglink van Smartclix, dan krijg jij €0,00006 daarvoor in je account.
Persoon B komt op 13:03 uur ook op jouw rotator, bij de daglink van Smartclix. Weer €0,00006 erbij, totaal dus €0,00012 verdiend.
Persoon A komt om 13:04 wéér op jouw rotator. De daglink van Smartclix is de afgelopen 24 uur al geraakt, dus die wordt niet getoond. De volgende is in dit voorbeeld de uurlink. Die levert jou €0,00002 op, totaal dus €0,00014.
Persoon B komt ook nog een keer op je link, om 15:58. Hier geldt hetzelfde als bij A, de daglink heeft de reset nog niet behaald, dus de uurlink is aan de beurt. Weer €0,00002 erbij -> €0,00016.
Persoon B is nog niet uitgeklikt en komt om 16:07 alweer bij jouw rotator. In dit voorbeeld heb je er maar 2 linken in. Van beiden is de reset tijd nog niet verlopen (ze resetten ná 24 uur en ná 60 minuten, niet om 0:00 uur en ieder heel uur). Dan is er dus niets te verdienen voor jou. Tip: plaats altijd een vaste link / secondelink in je rotator, die leveren heel weinig op, maar dat is altijd nog meer dan een verloren hit. Zet ze ook op een zo laag mogelijk niveau (= 0) zodat ze pas als laatste geraakt worden.
Persoon B leverde je in dit voorbeeld dus niets op, maar Linkpromoter telt dit mogelijk wel mee als hit.

Maar stel, iedereen klikt elke dag 5x op jouw linkjes, 1x dag en 4x uur. Dan leveren 50.000 hits jou 10.000 daghits (= €0,60) en 40.000 uurhits (= €0,80) op. Totaal €1,40.
Maar wat als iedereen 20x per dag op jouw linkjes komt? 1x de daglink en 19x de uurlink. Dan heb je maar 2.500 daghits (= €0,15) en 47.500 uurhits (= €0,95). Dan heb je totaal maar €1,10 verdiend. Zelfde aantal hits, €0,30 minder.
Nu is er bij Smartclix ook een halfuur, kwartier en minuutlinkspel die elk €0,01 per 1000 hits opleveren. Als alle 50.000 hits op deze linken waren, heb je inderdaad maar een halve euro verdiend.
Vergeet ook niet dat er altijd mensen zijn die linken niet uit laten laden, waardoor je nooit precies 50.000 hits op Smartclix hebt als je die wel in je rotator hebt. Bovendien is Linkpromoter de laatste tijd niet bijster snel, waardoor de kans op een verloren hit (niet uitgeladen en/of site offline tijdens het doorlinken terwijl de hit wel in de rotator is geteld) wat groter wordt. En ik weet niet of je je resettijden goed in de rotator hebt, maar dat kan ook een rol spelen als dat niet overeen komt (zie uitleg klik om 16:07.)

Ik hoop dat je het systeem van de linkspellen al snapte, en anders dat je dat nu in ieder geval wel doet. (Zo niet, duidelijke vragen krijgen altijd een antwoord van iemand op het forum).

Wat betreft je vragen: banners kun je plaatsen in de klikbanners op een site. Hiervoor heb je de url van de banner nodig (veel GPT sites hebben wel promotiebanners waarvan je de url kunt gebruiken, maar je kunt er ook zelf een maken en uploaden via bijv. tinypic.com en de url die je daar dan uit krijgt doorgeven) en de url waar je heen wil linken (een reflink of je rotatorlink bijvoorbeeld). Als je gaat adverteren zal de website of webmaster (bij adverteren via een veiling bv.) hier om vragen en je vast wel willen helpen als je iets nog niet helemaal weet te vinden ofzo.
Referrals plaatsen... tja, dan moet je ze wel hebben. Ik denk dat je je reflink bedoelt. Dat is hetzelfde als bij de linkspellen, gewoon je link promoten, maar dan wellicht op een plaats waar mensen hem wel beter zien (in een mail bijvoorbeeld). Maar kijk ook zeker eens naar de refkettingen hier op het forum! Lid worden onder degene die als laatste heeft gereageerd (kan dus alleen als je nog geen lid bent) en dan jouw link eronder plaatsen. De volgende wordt dan jouw refje, iedereen blij.
En hoeveel mensen per klik hebben, tja, dat scheelt heel erg. Ligt ten eerste aan de site en diens vergoedingen, maar ook zeker aan hoeveel er gepromoot wordt en op hoeveel locaties. Zoveel mogelijk unieke hits is toch wel het streven. Afhankelijk van hoeveel ads ik heb lopen verdien ik tussen de 2,5 en 5,5 cent per 1000 hits, gemiddeld 3,2 cent per 1000. Maar voor anderen kan dit weer heel anders zijn, ligt er maar net aan hoevaak er wordt geklikt, binnen welke reset, en hoeveel linken er in die resetcategorie zijn.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Domme vragen bestaan niet en er is altijd wel iemand bereid om je te helpen hier.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: nieuwe klikker

Bericht door Christina »

@ wouter77sieuw

Ten eerste: Welkom op ons forum en in de gpt-wereld.


Corinasjunk heeft je al het nodige uitgelegd.

Referrals kun je niet plaatsen.
Dat zijn mensen die onder jou lid worden op een site via je reflink.
En daar verdien je dan een x-bedrag en/of x-percentage aan.
Dat is per site verschillend, maar staat altijd wel op de site vermeld.


Als je een beetje leuk wilt verdienen moet je op veel sites aanmelden.
En dan de linkspellinken in een rotator zetten.

Daarna ga je de rotator promoten op diverse sites.
Dat doe je het best door ads te kopen op veilingen,
dat is veel goedkoper dan rechtstreeks op de site kopen via punten of saldo

Dan investeer je wel geld maar dat gaat zichzelf terug verdienen en met winst.

Als je het allemaal een beetje onder de knie hebt kun je mee gaan doen aan linkspelwedstrijden.
E als je veel tijd hebt kun je meedoen aan klikwedstrijden.
Beide extra mogelijkheden om geld te verdienen.

Maar begrijp goed dat je niet rijk gaat worden aan gpt.

Als je er intensief mee bezig bent zul je enkele tientjes per maand gaan verdienen.
Hoe veel tientjes is afhankelijk van je eigen inzet en promotie van je rotator, hoe veel je klikt etc.

Succes!
wouter77sieuw
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2017 22:52

Re: nieuwe klikker

Bericht door wouter77sieuw »

Bedankt voor al die uitleg..ik ben nu al ingelogd dus kan ik niet meer meedoen aan de ketting.
Dus bij linkpromoter waar valt nu het meest mee te verdienen?
Rotator, linkspel, klikspel of gewone punten?
Bij smartclix hebben we ook niet continu klikkers zoals bij linkpromoter.
Momenteel heb ik smartclix en 5 euromail. Hebben jullie nog andere aanraders?
Ik ben bij de klikkers terecht gekomen doordat ik enquête sites aan het zoeken was. Op Hede vind in de klikkers zalig. Zijn er prijzen te verdienen via facebook of andere social media?

Alvast bedankt voor jullie reactie
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: nieuwe klikker

Bericht door Moneybugs »

Sommige klikwedstrijden kunnen heel interessant zijn.

Als je op GPT-Buddy nu 2500 klikfans minuut zou wegklikken heb je naast de standaard vergoeding ook nog eens 2500 punten (1 punt per klik) voor de klikwedstrijd. Met de huidige stand zou je daarmee op plek 26 komen goed voor een prijs van 10 cent.

Dat is maar liefst 4 cent per 1000 (minuut) kliks bovenop de standaard vergoeding!

Succes!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: nieuwe klikker

Bericht door willy »

Op duitenklikjes.nl en euro-uurtje krijg je punten voor de wedstrijd via de bonusfans of wedstrijdfans (varierend 1 2 of 3 punten)

Alle andere kliks, krijgen 1 punt voor de wedstrijd + de normazle vergoeding, dus zoals bij de site hierboven

@wouter77sieuw : eenmaal u het wat onder de knie heeft kan u inderdaad beter hits kopen via veilingen of aanbiedingen per mai
Indien u duizenden en duizenden gaat afnemen kan het lonen de wm 's te contacteren om een mooi aanbieding te bekomen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: nieuwe klikker

Bericht door corinasjunk »

Je kan nog prima meedoen aan kettingen van sites waar je nog geen lid bent. En hoe meer sites je hebt, hoe meer je over het algemeen kunt verdienen.
Voor aanraders kun je het beste even bij de uitbetalingen hier op het forum kijken. Sites die er lang over doen om te betalen zijn meestal minder fijn dan site die wel keurig snel betalen, al zijn hier ook uitzonderingen op en bieden in het verleden behaalde resultaten geen garanties voor de toekomst. Kijk ook zeker even naar Euroclix, vind ik zelf erg fijn, ook om met vinden.nl te zoeken ipv met Google, krijg je ook weer extra centen voor.
Nog een tip: als je ooit een online aankoop doet, doe dit bij een kleinere site (eentje met een linkspel), die geven vaak een hoger cashback percentage en dat levert ook nieuw geld op in de GPT, is hard nodig.

Bij linkpromoter tja, dat ligt aan hoe actief jij bent. Als jij heel actief kan en wil klikken is de klikwedstrijd zeker een aanrader, maar als je enkel die rotator gebruikt kan het ook best leuke punten geven. Ik denk dat dat echt voor iedereen totaal anders is wat het beste verdient.
Wel is het zo dat je op bv. linkpromoter enkel punten krijgt waarmee je weer kunt adverteren. En op Smartclix zelf bv. krijg je voor het klikken punten die je om kan zetten naar cash. Je moet zelf maar even berekenen wat jou het meeste gaat opleveren, de tijd die jij erin investeert om te klikken speelt daar namelijk wel in mee en die weet alleen jij. Hou het gewoon een paar dagen bij en kijk wat het oplevert, dan weet je het snel genoeg.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: nieuwe klikker

Bericht door Christina »

@ wouter77sieuw:

Uiteraard ben je welkom bij Lage Landen Klikjes.

Kijk eens rond op het forum bij de geplaatste uitbetalingen van sites.
Dus het onderwerp Ontvangen betaling van Nederlandstalige site's, http://www.gptforum.nl/viewforum.php?f=15


Daar krijg je een redelijk beeld van welke sites betalen, dus waar iets te verdienen is.

Het linkspel verdien je mee zonder veel moeite omdat je alleen je rotator maar hoeft te promoten.
Klikwedstrijden moet je uiteraard zelf energie in steken.

Iedere site waar je nog geen lid van bent kun je je aanmelden in een refketting.
Voordeel is dat de volgende die zich aanmeld onder jou komt dus jouw referral gaat worden waar je aan gaat verdienen.

Houd er wel rekening mee dat een rotator pas interessant is als je er veel linken in hebt staan.
Dus de linkspel linken van veel verschillende sites waar je lid bent.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: nieuwe klikker

Bericht door sanne »

Beste,

Ook op It Flinterke-Onlineverdienen ben je van harte welkom.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Plaats reactie