jeroentje

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
Plaats reactie
jeroentje
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2015 22:17

jeroentje

Bericht door jeroentje »

Mijn naam is Jeroen en kwam via google op deze forum. Ik verdien geld online door lezne van emails en klikken op advertenties maar dat gaat allemaal niet zo snel. Dus hier even rondkijken of er iets meer interassant is okm geld te verdienen. Tips altijd welkom.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: jeroentje

Bericht door corinasjunk »

Welkom Jeroen!
Uit je bericht maak ik op dat je alleen de mails leest en soms op een betaalde advertentie klikt. Ik weet niet of je ook al bekend bent met de linkspellen?
Hier kun je daar een uitleg over vinden. In dat artikel staan geen referral linken.

Kijk gerust eens op dit forum bij de referral kettingen en meld je daar bij sites aan die jou interessant lijken. Plaats nadat je lid bent geworden je eigen link en de volgende wordt dan jouw referral. Met referrals gaat het verdienen al een stuk sneller.

Succes!
Cleonpatra
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 jul 2015 11:46

Re: jeroentje

Bericht door Cleonpatra »

Welkom!

Hopelijk vindt je op de site de juiste informatie. De leden hier zijn erg behulpzaam is mijn ervaring.

Cleonpatra
Panelwizard, goede betaalde enquetes! Meldt je aan en verdien direct 1 euro! https://www.panelwizard.com/?cd=xicufufife&ac=1&mt=89" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: jeroentje

Bericht door Christina »

Welkom op ons forum Jeroen.

Cleonpatra en Corinasjunk hebben je al wat info gegeven.

Kijk rustig rond op het forum en neem een abonnement (links boven aan de pagina) op de topics waar je van op de hoogte wilt blijven.
Heb je vragen stel die dan rustig in de Nederlandse programma discussies of in een bestaand topic.
Plaats reactie