Hitgeld.nl in zwaar weer !

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door willy »

Je bedoelt Erik - (account labrador1974)

Ex-wm van de ex-sites zoals saldosparen, salarisverdienen, gratis inkomsten, spaarlinkjes, betaald sparen, en gouden linkjes

Denk dat dit de sites waren van hem
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Christina »

Ik denk dat je Fred bedoeld, usernaam en sitenamen ben even kwijt, ik ben ook geen 20 meer he lol
Hij had diverse sites waar een donorlink op stonden
Hij is inderdaad al een poosje weg,maar hij was niet gevlucht
Na telefonisch contact te hebben gehad met hem bleek dat hij wel moest stoppen vanwege familie omstandigheden
Hij heeft toen ook voor vele het zo goed mogelijk opgelost
Is dat dan die Fred die nu Klikexplosie heeft?
Zie http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=918
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door olifant »

hitgeld offline
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Schatteboutje »

Bij Hitgeld kun je ook credits doneren (als de site niet offline is)
HitGeld.nl
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2014 19:35

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door HitGeld.nl »

In ieder geval bedankt voor de vertrouwen en de hulp. Echter lijkt het wel iets beter te gaan. Ik probeer zelf prive zoveel ik maandelijks kan missen, bij te springen. Het zal nog wel even duren maar 1 ding is toch waar ik altijd voor heb gestaan en dat is het gewoon blijven uitbetalen ondanks de redelijke achterstand. Ik heb er voorlopig nog genoeg vertrouwen in.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Nelly »

HitGeld.nl schreef:In ieder geval bedankt voor de vertrouwen en de hulp. Echter lijkt het wel iets beter te gaan. Ik probeer zelf prive zoveel ik maandelijks kan missen, bij te springen. Het zal nog wel even duren maar 1 ding is toch waar ik altijd voor heb gestaan en dat is het gewoon blijven uitbetalen ondanks de redelijke achterstand. Ik heb er voorlopig nog genoeg vertrouwen in.
Good thinking Pascal, maar pas er wel mee op met eigen geld
Webmasters die zomaar de stekker eruit trekt dat is nog lager als laag
Maar eigen geld, en zeker wanneer het om een behoorlijk bedrag gaat, is ook geen optie

Al lange tijd besteed ik mijn saldo bij jouw aan adverteren, en naar alle tevredenheid
Als andere leden zo ook eens wat spenderen aan ads, dan komt dat ten goede aan alle partijen
De druk van de site gaat er een beetje af
De ads lopen goed op je site,adverteren is zeker geen miskoop
Hopelijk krijg je zo wat meer steun van je leden,zo nu en dan
gvb
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 dec 2014 10:18

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door gvb »

@hitgeld : bedankt dat je blijft doorbijten en uitbetalen (ook al is het maar 1 keer per jaar (of 2 jaar) in mijn geval)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door corinasjunk »

Ben ik de enige bij wie de surfbar vandaag al een keer of 10 is vastgelopen op 18+ sites, of hebben jullie hier ook last van?
Het was net weer bijna helemaal verdwenen en nu begint het ineens op Hitgeld, waar ik het voorheen nog nooit heb aangetroffen...
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door gaby »

Tot op heden hier geen problemen.
corinasjunk schreef:Ben ik de enige bij wie de surfbar vandaag al een keer of 10 is vastgelopen op 18+ sites, of hebben jullie hier ook last van?
Het was net weer bijna helemaal verdwenen en nu begint het ineens op Hitgeld, waar ik het voorheen nog nooit heb aangetroffen...
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door corinasjunk »

gaby schreef:Tot op heden hier geen problemen.
corinasjunk schreef:Ben ik de enige bij wie de surfbar vandaag al een keer of 10 is vastgelopen op 18+ sites, of hebben jullie hier ook last van?
Het was net weer bijna helemaal verdwenen en nu begint het ineens op Hitgeld, waar ik het voorheen nog nooit heb aangetroffen...

Vandaag gelukkig geen last ervan gehad, wel weer heel erg aanwezig op paid2click en extracentjes, maar daar speelt het al langer. Hopelijk was het bij Hitgeld ook eenmalig!
Plaats reactie