Hitgeld.nl in zwaar weer !

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Ray »

Ik kreeg vandaag deze mail binnen.
Zoals jullie weten zijn wij altijd al open geweest over dit soort dingen. Vooral de financiële gedeelte. Echter zitten we met wat problemen.

Afgelopen 3 weken heb ik (de eigenaar van de website) vakantie gehad. Ik heb hiervoor de tijd genomen om samen met een vriend heel HitGeld uit te pluizen qua kosten en winsten. Helaas is de vriend van mij tot een conclusie gekomen dat HitGeld eigenlijk failliet is omdat de achterstand qua betaling te ver is opgelopen en minder snel word ingehaald dan we eigenlijk hadden verwacht. Echter wil ik de site niet stoppen of weg doen omdat de site eigenlijk gewoon mijn kindje is. Er heeft heel (heeeeeel) veel tijd ingezeten en ik heb er altijd nog plezier in. Tevens willen we jullie als lid hiervan ook niet de dupe laten worden. Daarom heb ik met die vriend goed per onderdeel gekeken hoe of wat. Door deze veranderen kunnen we sneller met HitGeld op de rit komen. Hierbij de veranderingen die gaan plaatsen vinden op zondag 13 juli 2014.

- Surfbar

Dit is de grootste kostenpost van de site. We hebben dit vaker naar beneden gegooid door gebrek aan adverteerders maar heeft tot nu toe nog nergens tot geleid. Omdat er nog steeds gebrek is aan adverteerders zal de maximale verdiensten naar beneden gaan voor iedereen. De maximale verdiensten zullen tot 25% naar beneden worden gezet. Hierbij komen we dan uit op gratis leden: 405 credits per dag. Voor upgrade members: 1.125 per dag.

- Betaalde Emails

Een paar maanden geleden hebben we deze verhoogd. Echter heeft dit niet de resultaat geleverd die we hadden verwacht. Daarom zullen zowel de betaalde nieuwsbrieven als betaalde emails in vergoeding verlaagd worden. Betaalde Nieuwsbrieven was verhoogd van 50 naar 75. Dit word weer teruggezet naar 50. Betaalde emails die werden verzonden door adverteerders of leden hadden een waarde van 200 credits. Dit word aangepast naar 125 credits. Betaalde emails die wij zelf verstuurde waren 150 credits en word nu teruggezet naar 100 credits. Daarin tegen omdat er minder vergoed zal worden zal er ook minder gevraagd gaan worden voor een betaalde email.

- Klikfanspunten omwisselen

Een paar maanden geleden hadden wij de omwisselkoers klikfanspunten naar credits verhoogd van 0,2 credits per klikfanspunten naar 0,24. Dit word weer teruggedraaid naar 0,2.

- Linkspel Hoofd

Alle credits linken (de 2 uur en 2 minuutlinken) die voor iedereen beschikbaar was worden stop gezet.
De Daglink voor upgrade members gaan met 30% naar beneden. De overige linken (de uur en minuutlinken) blijven hetzelfde voor nu.

- Linkspel Leden

Als lid kan je hierin een linkspel maken. De hits die worden gemaakt zullen allemaal naar jouw ingestelde link worden gestuurd. De kosten die wij hiervoor berekende is altijd 10% geweest. Dit word aangepast naar 15%.

- Linkspel Loterij

Per unieke klik gaat er nu 3 credits in de pot. Dit word 2 credits per unieke klik.

- Missies

Diverse missies zullen in vergoeding verlaagd worden. Dit zal vooral betrekking hebben op de dagelijkse missies. Hoeveel het naar beneden zal gaan is nog niet precies bekend. Echter zal dit niet zoveel zijn.

- Popups

Dit zal van 6 cent per 1.000 (gebaseerd op een gratis lid account) naar 5 cent per 1.000 gaan.

- Referrals

De vergoeding voor het aanmelden van een nieuwe lid zal voor gratis account worden verlaagd naar 50 cent in plaats van 75. Upgrade members blijven wel de 75 cent per nieuwe lid behouden.

- Spaarpot

De wekelijkse rente zal voor iedereen worden verlaagd met 0,005% per week. Dit zal voor iedereen gelden. Echter blijven upgrade members wel de extra 0,01% tot 0,015% rente per week krijgen.

- Spaarkaart

Een volle spaarkaart zal worden verhoogd naar 20 zegels per kaart. Dit vooral omdat er weer steeds meer dingen zijn bijgekomen waarmee je spaarzegels kan verdienen.

- Thuisbezorgd.nl

Op dit moment krijg je bij een bestelling van thuisbezorgd.nl die word gedaan via ons 75 cent en 1 spaarzegel. De spaarzegel blijft echter zal de vergoeding worden aangepast van 75 naar 60 cent. Woensdag hebben wij een actiedag waarbij je 95 cent per bestelling krijgt. Dit word aangepast naar 90 cent.

- Games

Er zullen diverse games tijdelijk stoppen. Wij hebben op HitGeld altijd de spelletjes eerlijk gehouden. Bij diverse andere sites zijn er bijvoorbeeld winkansen ingesteld dat de site bijvoorbeeld altijd 20% winst maak. Staat de totale onder de 20% verlies je meestal het spel altijd. Dit hebben wij op HitGeld niet en hebben alle spelletje eerlijk gemaakt. Echter dit heeft wel geleid tot verliezen in diverse games.
De games die tijdelijk worden gesloten zijn:
- Anagram
- Galgje
- Mini mastermind



Ik begrijp dat het vervelend is en ook erg veel in 1 keer is. Echter moet het gewoon om niet ten onder te gaan. En dit ligt natuurlijk ook aan jou als lid. Want wil je liever. Een site die stopt of niet meer uitbetaald. Of wil je een site die blijft uitbetalen. Tevens kan er nog genoeg worden verdiend. Alleen iets minder. Wij gaan later kijken (zodra de veranderingen van toepassing zijn) of we eventueel de upgrade prijzen iets goedkoper kunnen maken.

We geven je dus ook nog bijna een week de tijd om eventueel je volle spaarkaart in te wisselen. Of bijvoorbeeld je klikfanspunten nog snel om te wisselen naar credits.

Wij hopen hiervoor begrip. Daarvoor alvast ons dank.
Misschien tijd voor een kleine actie vanuit ons als GPTForum en andere Leden ?

Het eerste wat in mij op komt is om het saldo op 0 te laten zetten, zodat ze wat meer lucht krijgen ?

Denk eens mee !?
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Nelly »

Misschien tijd voor een kleine actie vanuit ons als GPTForum en andere Leden ?

Het eerste wat in mij op komt is om het saldo op 0 te laten zetten, zodat ze wat meer lucht krijgen ?

Denk eens mee !?
Tja wat moet ik hier nu op zeggen
De één heb zwaar weer en krijg een trap na
De ander hoeft maar te zuchten en er komen voorstellen voor acties
Ik vind dat niet kloppen

Ik zeg dat niet voor mijzelf, ik worstel mezelf er wel doorheen
En ik gun het Pascal van harte dat meen ik echt, en als ik op één of andere manier kan helpen zal ik het zeker wel doen
maar dan vraag ik me eigen af
Wat is de één meer als een ander?
Er zijn meer goede webmasters in zwaar weer terecht gekomen, maar daar zie je zoiets niet voor
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Ray »

Nelly,

Ik begrijp je reactie, maar wat was kan ik niet keren, dit kwam zo maar in mij op.
Iedereen is natuurlijk nog altijd verantwoordelijk voor zijn/haar site daarbij hoort natuurlijk ook het deel van de financiën.

Misschien is dit wel een mogelijkheid om iets van een soort gpt fonds op te zetten ?

Even voorop gesteld, dit zijn gewoon gedachten die in mij opkomen, val niemand aan en wil zeker niemand iets tekort doen cq iets niet gunnen.

Nelly schreef:
Misschien tijd voor een kleine actie vanuit ons als GPTForum en andere Leden ?

Het eerste wat in mij op komt is om het saldo op 0 te laten zetten, zodat ze wat meer lucht krijgen ?

Denk eens mee !?
Tja wat moet ik hier nu op zeggen
De één heb zwaar weer en krijg een trap na
De ander hoeft maar te zuchten en er komen voorstellen voor acties
Ik vind dat niet kloppen

Ik zeg dat niet voor mijzelf, ik worstel mezelf er wel doorheen
En ik gun het Pascal van harte dat meen ik echt, en als ik op één of andere manier kan helpen zal ik het zeker wel doen
maar dan vraag ik me eigen af
Wat is de één meer als een ander?
Er zijn meer goede webmasters in zwaar weer terecht gekomen, maar daar zie je zoiets niet voor
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Christina »

Ik ben geen lid van Hitgeld.
Ergens begin 2009 lid geweest toen ik net serieus bezig was met GPT.
Heb toen al ongeveer 3 maanden op een uitbetaling moeten wachten en daarmee was het voor mij klaar.


Ik hoor wel van anderen hoe lang ze al op een uitbetaling wachten.
Sommigen hebben ook heel veel geld in het account staan.
Denk niet dat ze dat zo maar op nul laten zetten.

Ruim 5 Jaar wachten voor je zelf beseft dat je het niet gaat redden is ook wel erg lang.
Het lijkt me dat Pascal al veel eerder aanpassingen had moeten doen.
Maar goed, wie ben ik?

@Ray
Misschien is dit wel een mogelijkheid om iets van een soort gpt fonds op te zetten ?
Wil je dat fonds dan opzetten om wm's financieel te steunen?
Lijkt me geen goed idee eerlijk gezegd.
Er is geen enkele controle op het financiële beleid dan wel wanbeleid van wm's.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Ray »

Christina,

Ook jouw reactie begrijp ik.
Misschien heb ik wel te impulsief een topic aangemaakt.

Ik zal hem dan ook een :slotje gaan geven, dit gaat hem niet worden.

Toch bedankt voor de input....


Christina schreef:Ik ben geen lid van Hitgeld.
Ergens begin 2009 lid geweest toen ik net serieus bezig was met GPT.
Heb toen al ongeveer 3 maanden op een uitbetaling moeten wachten en daarmee was het voor mij klaar.


Ik hoor wel van anderen hoe lang ze al op een uitbetaling wachten.
Sommigen hebben ook heel veel geld in het account staan.
Denk niet dat ze dat zo maar op nul laten zetten.

Ruim 5 Jaar wachten voor je zelf beseft dat je het niet gaat redden is ook wel erg lang.
Het lijkt me dat Pascal al veel eerder aanpassingen had moeten doen.
Maar goed, wie ben ik?

@Ray
Misschien is dit wel een mogelijkheid om iets van een soort gpt fonds op te zetten ?
Wil je dat fonds dan opzetten om wm's financieel te steunen?
Lijkt me geen goed idee eerlijk gezegd.
Er is geen enkele controle op het financiële beleid dan wel wanbeleid van wm's.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door olifant »

is ooit op cb door een wm een fonds opgericht, kan niet meer op haar komen, maar die is toen zelf gevlucht
ze had ook een kliksite waarvan de opbrengsten naar een of andere stichting zouden gaan

en saldo's op nul zetten ? denk eens aan al die wm's die het ook moeilijk hebben gehad en met veel ups en downs toch weer op de goeie weg zitten door eigen inspanningen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Christina »

@ Ray

Voor je het slotje geeft:

Ik begrijp wel dat je mee wilt denken hoor, zeker voor een wm die al lang meedraait.

Je kunt het topic ook open laten.

Wie weet komt er iemand met een briljant idee. ;)
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Nelly »

olifant schreef:is ooit op cb door een wm een fonds opgericht, kan niet meer op haar komen, maar die is toen zelf gevlucht
ze had ook een kliksite waarvan de opbrengsten naar een of andere stichting zouden gaan

en saldo's op nul zetten ? denk eens aan al die wm's die het ook moeilijk hebben gehad en met veel ups en downs toch weer op de goeie weg zitten door eigen inspanningen
Ik denk dat je Fred bedoeld, usernaam en sitenamen ben even kwijt, ik ben ook geen 20 meer he lol
Hij had diverse sites waar een donorlink op stonden
Hij is inderdaad al een poosje weg,maar hij was niet gevlucht
Na telefonisch contact te hebben gehad met hem bleek dat hij wel moest stoppen vanwege familie omstandigheden
Hij heeft toen ook voor vele het zo goed mogelijk opgelost

@Ray
Ik bedoel het ook helemaal niet negatief naar jouw toe, je kent me toch een klein beetje :D
Ook ben ik het zeker wel met Christina eens
Het is wel vaker geprobeerd om iets van een financiële hulp te organiseren
Al sowieso door Tony en Fred
Maar als zoiets bekend word zijn er altijd "grappenmakers" die de zakken lopen te vullen, en dan bij jouw komen klagen dat ze in zwaar weer zitten

Ik begrijp heel goed dat je hulp wilt bieden
Maar op deze manier zou ik je sterk afraden
En zoals je zelf al aangeeft is het ook ieder zijn eigen verantwoording

Groetjes
Nelly
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door olifant »

Fred zegt me niks, heb gisterenavond nog eens zitten zoeken en gevonden, bedoelde "pukstout"
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Nelly »

olifant schreef:Fred zegt me niks, heb gisterenavond nog eens zitten zoeken en gevonden, bedoelde "pukstout"
Ik kan me indenken dat je op Fred niks gevonden heb
Maar ik kreeg even een helder moment, ik bedoelde dus Erik, usernaam en sites kan ik nog steeds niet opkomen

Maar je bedoelde pukstout?
Ik kan niet echt zeggen dat deze alles bepaald netjes opgelost heeft
Vermoedelijk komt bij het lezen van deze naam bij vele de stoom weer uit de oren ppffff
Plaats reactie