Hitgeld.nl in zwaar weer !

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door willy »

Ik heb geen probs met hitgeld, wel met bv extracentjes, paid2click en nog een aantal omdat steeds een site doorbreekt

Ligt bij de wm's dit even aan te passen en na te zien
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door corinasjunk »

Gisteren nog ingelogd op Hitgeld, inlogbonus opgehaald en wat missie beloningen.
Vandaag de bonusmail en de mail over het verkorten van de inlogtermijn geklikt, werkte gewoon.
Wil net de inlogbonus van vandaag ophalen, krijg ik de melding dat ik ben ingelogd met een ander IP en dat er een IP-lock op mijn account zit.

Ik log met dezelfde laptop en dezelfde verbinding in, dan kan ik toch niet ineens een ander IP hebben?
Meer mensen hier last van?
(Ticket gestuurd via de site.)

EDIT: opgelost. Blijkbaar verandert een IP-adres elk jaar... nooit eerder last van gehad, maargoed, ik kan er weer in.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door Christina »

Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen van HitGeld.nl. Echter neem ik niet alleen afscheid van deze website maar van de gehele GPT wereld. Zoals vorige maand al geplaatst te hebben in het nieuws is er helaas een burn-out met een ernstige depressie vastgesteld. Hierdoor loop ik nu bij een psycholoog en bij fysiotherapeut. Na nu inmiddels flink wat gesprekken te hebben gehad heb ik besloten dat het nu tijd word om aan mezelf te denken. Hierdoor ga ik na meer dan 15 jaar in de GPT-wereld afscheid nemen van dit wereld. Hoe moeilijk ik het ook vind. Echter wil ik ook niet zomaar vertrekken en probeer ik zo goed mogelijk de site te sluiten (overname geen optie). Echter kan ik hierbij al vertellen dat niet iedereen uitbetaald zal gaan worden maar proberen dit wel zoveel mogelijk te doen.

Wat zijn nu de de gevolgen:

- Per direct kunnen er geen nieuwe leden worden aangemeld
- Volgende maand ligt de activiteitsgrens op 1 maand. U dient actief te zijn om in aanmerking te komen voor een uitbetaling
- De site zal pas sluiten op 31 december 2017
- Upgrade members kunnen tot die tijd gewoon blijven verdienen (alleen uitbetaling zal geen garantie zijn)
- Gratis leden kunnen tot en met 31 december 2016 blijven verdienen om nog tot de uitbetalingsgrens te komen
- Je kan wel altijd nog een upgrade kopen om te blijven verdienen
- Er zullen diverse onderdelen gesloten worden
- Uitbetalingen zullen blijven gedaan worden in volgorde van aanvraag
- Leden met een hoge saldo zullen we proberen tussendoor hier en daar uit te betalen
- HitCash saldo zal worden geprobeerd 100% uit te betalen

Echter zijn dit dingen die niet vast staan. We doen ons best om iedereen zoveel mogelijk uit te betalen maar ook voor mij houd het eens op.

Helaas omdat wij jaren geleden te hoge vergoedingen zijn blijven geven en niet met de markt mee zijn gegaan omdat we er flink tegen waren is de achterstand alleen maar opgelopen. We hebben dit helaas niet kunnen recht trekken. De site maakt de meeste maanden wel winst maar word erg gedrukt door de achterstand.

Ik vind het ook erg jammer en hoop er geen spijt van te krijgen. Echter zit ik nou gewoon op de punt dat ik aan mezelf moet gaan denken en dit ook altijd zal moeten blijven doen. Inmiddels ben ik 29 en dacht eigenlijk nooit aan mezelf maar meer aan anderen. Dit heeft me nu helaas opengebroken en zal ik hier dus nog flink last van hebben voorlopig.

Ik hoop iedereen zijn begrip hiervoor en bedank iedereen voor alle leuke jaren en steun.

Een hele verdrietige eigenaar :(
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door willy »

Is er nog iemand die contact heeft gestuurd via hitgeld en ook antwoord kreeg (zoja was er een lange wachttijd ?)

Ik vind het vreemd dat Pascal actief is , maar mails via hitgeld niet zou beantwoorden ?
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door RMUMAURICE777 »

Ik heb 2 en 8 oktober een berichtje terug gehad
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door corinasjunk »

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar een maand of 2 geleden heeft mijn provider mijn IP-adres veranderd waardoor ik niet kon inloggen. In de avond een contactje gestuurd en paar uur later kon ik de inlogbonus gewoon weer claimen. Toen was hij dus heel snel met het beantwoorden van mails (of in ieder geval deze).
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door willy »

Ok hier had ik het probleem dat ik plots niet meer kon inloggen, (nog steeds niet)
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1782
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door olifant »

net ingelogd
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door gaby »

En als je een nieuw wachtwoord opvraagt ?
Krijg je dan te zien dat je niet bestaat ?
willy schreef:Ok hier had ik het probleem dat ik plots niet meer kon inloggen, (nog steeds niet)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hitgeld.nl in zwaar weer !

Bericht door corinasjunk »

Ik kan gewoon inloggen. Mocht je ook de IP melding krijgen, eerst uitloggen (klinkt gek want dat ben je al, maar anders werkt het niet) en dan via contact wat sturen.
En anders... geen idee? Te lang niet ingelogd? (Is verlaagd naar 1 maand)
Hoop voor je dat Pascal snel reageert dan!
Plaats reactie