euroclix

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: euroclix

Bericht door RMUMAURICE777 »

Olfiant,

Even een mailtje sturen
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: euroclix

Bericht door RMUMAURICE777 »

Kunnen jullie inloggen op Euroclix?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door olifant »

ja
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: euroclix

Bericht door Silvia »

Na het einde van het jaar waarin de Clix (punten) zijn verdiend, zijn deze nog twee jaar geldig. Bijvoorbeeld: Clix (punten) die in september 2009 zijn verdiend, vervallen op 31 december 2011.
Dit was mij niet bekend, en met het doel om tot de 50.000 clix (de hoogste bonus) te sparen, komen dus blijkbaar al mijn clix in gevaar. Gelukkig is het bij mij nog nooit zover gekomen, maar mochten er meer mensen zijn die graag doorsparen... ik wil iedereen toch maar even aanraden om minimaal iedere 2 jaar je gehele saldo te laten uitbetalen zodat ze niet vervallen. Bij een site met een goede verdienste als euroclix zou dat erg zonde zijn!
En de datum in het voorbeeld is weliswaar oud, dat wil niet zeggen dat het een nieuwe voorwaarde is, dit kan met opzet zijn gedaan.

Afijn, als iemand eruit is wat er concreet veranderd, misschien wel fijn om dat hieronder te plaatsen.
Ik heb dus gemaild, en hieronder het antwoord van euroclix

Ik begrijp je bezorgdheid. Inhoudelijk zijn de nieuwe Algemene voorwaarden niet veranderd. De wijziging in de Algemene voorwaarden heeft hoofdzakelijk betrekking op de organisatiestructuur van EuroClix. De B.V. naam is aangepast van EuroClix B.V. naar iFlavours B.V. waar EuroClix en PanelClix als handelsnamen onderdeel van uitmaken. Dit heeft enkel gevolg voor het spaarprogramma, maar is enkel een formele aanpassing.

Het artikel 3.9 waarin wordt aangegeven dat Clix maar twee jaar geldig zouden zijn, is dan ook niet vernieuwd. Net als voorheen zijn de gespaarde Clix in principe onbeperkt geldig en is de aangegeven termijn slechts een voorbehoud dat is opgenomen.

Hopelijk kunnen we je bezorgdheid wegnemen, met deze e-mail. Ik kan je garanderen dat Clix niett zonder opgaaf van een geldige reden komen te vervallen. Wel behoudt EuroClix te allen tijde het recht Clix te laten vervallen, wanneer de Clix bijvoorbeeld op een onrechtmatige manier zijn verdiend.

Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door Christina »

Ligt het aan mij of is het érg stil bij Euroclix?

Vond al dat er weinig mails kwamen.
Zie ik net op mijn saldo overzicht van september:
4 Clix met het klikken op emails

Dus er is één mail per week geweest???


Ik spaarde altijd door tot 25 euro maar ga nu maar mijn 10 euro aanvragen geloof ik.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

Vreemd. Ik heb die overzichtsmail niet meer, ook niet meer in mijn prullenbak, dus heb even handmatig op de site zelf gezocht. Nu worden de mails pas geteld op het moment dat ik ze heb gelezen, en ik loop weleens een week achter, maar ik heb er in september 39 geklikt, waarvan 7 in de eerste 7 dagen (dus die zouden nog van augustus kunnen zijn). Vorige week heb ik waarschijnlijk ook nog mails van september geklikt, die nu dus niet in dat overzicht staan.
Lijkt mij gewoon een normaal aantal mails. In ieder geval niet opvallend laag...
Wat ik wel in mijn prullenbak terug kan vinden: laatste mail was van zaterdag (clixweekend), maar vrijdag had ik er nog 4 (2 mails, 2 onderzoeken).
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: euroclix

Bericht door Silvia »

In mijn overzicht 20 mails die geklikt zijn.
Cleonpatra
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 jul 2015 11:46

Re: euroclix

Bericht door Cleonpatra »

Ik heb wel gewoon normaal aantal emails gehad.
Panelwizard, goede betaalde enquetes! Meldt je aan en verdien direct 1 euro! https://www.panelwizard.com/?cd=xicufufife&ac=1&mt=89" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: euroclix

Bericht door Christina »

Geen idee waarom ik dan geen mails krijg.

Niet in de spam, niet in de prullenbak........
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: euroclix

Bericht door corinasjunk »

Misschien worden ze getarget op basis van je profiel. Kijk eens bij de panelclix of je je profielkenmerken (opnieuw) in mag vullen/bijwerken. Volgens mij kun je dat ieder jaar voor clix bijwerken, mogelijk sturen ze ook op basis daarvan hun mails. En anders even contact opnemen met ze want het is wel gek dat jij geen mails krijgt anders..
Plaats reactie