Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Accountscore

Bericht door corinasjunk »

Score met 4,0 lijkt nog redelijk hoog hier....
Zit ook op precies 12 euro dus is wel erg zuur dit, maar het verbaasde mij eigenlijk nog dat ze zo lang zonder accountscore zaten.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

:twisted:

Bij Spaar Actief stond vanmorgen dat de site in onderhoud was.

Dit is dus weer een zeer onaangename verrassing.


Dag Spaar Actief, je WAS een leuke site, waar ik dagelijks inlogde.
Account verwijderd.

:cry:
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Accountscore

Bericht door Bep »

Eigenlijk vraag ik me af of ze zomaar een concept zo mogen veranderen met zulke voorwaarden. Ze hebben je jarenlang met die andere gelokt. Er stond altijd dat je uitbetaald werd als je €12,50 had gespaard, nu is dit ineens aangepast, ik vind zulke zaken duidelijk misleiding. :evil:
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@ Bep:

Bijna ieder site heeft in de voorwaarden (FAQ) staan dat de voorwaarden kunnen worden aangepast.

Het is dan voor de leden als het ware "Slikken of Stikken."

Dus óf je accepteert de nieuwe voorwaarden en gaat door op een site, óf je verwijderd je account.

Of als je bijna tegen een uitbetaling aan zit kun je misschien nog een keer ergens aan deelnemen om je centjes binnen te krijgen.

Mooier kan ik het niet maken.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Accountscore

Bericht door Bep »

@Christina aanpassen is iets anders dan hele andere eisen gaan stellen. Voordien lokken met klikken is genoeg en nu moet je dus voor een uitbetaling investeren om het te krijgen. Dat is geen aanpassing maar een compleet andere site dan waarvoor je lid bent geworden en dus noem ik het nu misleiden van alle leden die je met andere voorwaarden hebt gelokt.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Accountscore

Bericht door corinasjunk »

Voor degene die behoefte voelen zich op Facebook te uiten: je bent niet de enige, een kennis heeft al iets gepost en krijgt al bijval.
Zie hier
Nu nog wachten op de reactie vaan spaaractief a la "wij hebben ook inkomsten nodig, we mogen zelf de voorwaarden aanpassen, we gaven 9 april al aan over te gaan op een nieuw systeem, etc. etc."
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Accountscore

Bericht door Denise »

hadden ze ergens aangegeven dat ze overgingen naar een nieuw systeem?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door olifant »

dit stond op facebook in april


Beste leden, bezoekers met vragen;

Wij zijn er ons van bewust dat wij iets achter lopen met de support tickets en de afhandeling daarvan. Dit komt door het grote aantal vragen wat er binnen komen, vakantie's van personeel en de overgang naar het nieuwe systeem.

Wij hebben dinsdag wat extra mensen ingehuurd en daardoor kunnen wij beginnen met het wegwerken van de achterstand.

Let er wel op dat je normaal binnen 5 werkdagen een antwoord krijgt op je ticket!

Wij hebben ook besloten GEEN support meer te geven via Facebook, omdat deze kanalen niet gelogd worden in ons systeem en daardoor alles door elkaar gaat lopen.

Ook vragen over SpaarActief? Welke vraag dan ook stel deze via de contact pagina op www.spaaractief.nl.

Onze excuses voor het ongemak!

PS binnenkort heeft SpaarActief een geheel nieuwe website!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Bep schreef:@Christina aanpassen is iets anders dan hele andere eisen gaan stellen. Voordien lokken met klikken is genoeg en nu moet je dus voor een uitbetaling investeren om het te krijgen. Dat is geen aanpassing maar een compleet andere site dan waarvoor je lid bent geworden en dus noem ik het nu misleiden van alle leden die je met andere voorwaarden hebt gelokt.

Ben ik met je eens hoor.

Valt alleen niets tegen te doen. :(
anita100
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 okt 2014 14:54

Re: Accountscore

Bericht door anita100 »

Dat wordt dus wederom stopzetten account - bestel wel eten (regelmatig) of iets anders via andere sites, die geen score hanteren, hun gun ik het dus
Ha Willy mijn idee. Ik koop ook best wel veel op internet maar ik laat me ook niet dwingen om het via Spaaractief te doen. Heb net ook mijn account verwijderd. Jammer van mijn 7000 nog wat punten maar ik ga me niet elke dag zitten ergeren. Ik zat vandaag op 3.4 en ze betalen ook pas uit als je accountscore 5 is. Maar wel jammer was al een paar jaar lid. Betaaldemails is ook al veranderd en Cashparadijs krijg ik ook nog maar 1 tiende cent voor een mailtje. Dus als ik daar mijn uitbetaling gehaald heb verwijder ik ook daar mijn account. Blijven er niet veel over zo.
Plaats reactie