Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Accountscore

Bericht door Chanel »

weelsenbroek had hem in het rijtje staan met accountscores vandaar dat ik het mij afvroeg.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@ Chanel:

Ik heb er een opmerking bij gezet in dat rijtje, dat Cashze geen accountscore kent.
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Accountscore

Bericht door vetpot »

gaan er bij ook uit zodra ik een uitbetaling binnen heb. paar jaar geleden had ik wel 200 sites. nu nog 10 denk ik?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@ vetpot:

Ja het wordt bedroevend.

Gelukkig dat Orange Buddies geen accountscore hanteert op hun sites en snel uitbetaald.

Maar mijn rijtje met sites is ook zeer kort geworden. :(
jac123
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2019 02:39

Re: Accountscore

Bericht door jac123 »

Ik ben helaas ook lid van 10 forums met accountscore ,was eerst nog zo naief om te denken dat het allemaal wel goed zou komen , maar ik heb maar even een mapje gemaakt waarin ik ze ongelezen instop (ik geen geld zij ook geen geld ) . Ben bij 7 van hun er ingetrapt maar op een gegeven moment kwamen daar opeen my clics , spaaractief en zinngeld bij ,waarvan ik dus al jaren lid van was . Zinngeld verlaagde gelijk de te behalen punten en mails zonder vergoeding . Heb het forum doorgelezen en heb weinig hoop dat het goed gaat komen . Bij 2 sta ik op een score van 5.4 en 5.1 maar geen mogelijkheden om mijn accountscore te verhogen (ga echt geen lid worden van een gay club o.id. ) . In totaal heb ik ''recht'' op honderden euro's maar geloof er niet meer in of heeft iemand nog een suggestie ??


Ik las dat spaarbron ook een accountscore heeft , maar dat moet zijn had . Ze zijn overgenomen door Enqueteclub
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@ jac123:

Je hebt het over forums met accountscore.
Ik neem aan dat je bedoeld spaarprogramma's met een accountsore?

Lees voor je je ergens aanmeld eerst de FAQ van een site.
Dan voorkom je vervelende verrassingen.
jac123
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2019 02:39

Re: Accountscore

Bericht door jac123 »

Je hebt helemaal gelijk : ik bedoel spaarprogramma's . Ik lees de voorwaarden weleens maar er zijn er 3 waarvan ik lid was en die opeens een accountscore gingen invoeren : my clics , spaaractief en zinngeld . Ik heb zinngeld nog een mailtje gezonden : betaal me maar uit want ik ben er wel klaar mee . Als antwoord kreeg ik terug : we willen actievere leden en als je erg actief bent (lees: word overal maar lid van of doe aankopen via ons ) dan word je vergoeding en accountscore weer hoger ( ze verlaagden gelijk de vergoeding naar 2,5 zinns en veel mails waarvan ze geen vergoeding mochten geven van de adverteerder bla bla ) Oftewijl wij cashen en jullie krijgen ook wat , maar dat word dus niet uitgekeerd ivm te lage accountscore .
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

@jac123:

Het is idd super vervelend als een site plotseling een accountscore gaat invoeren.

Persoonlijk meldt ik me dan af. Jammer van het saldo maar ik laat me niet verplichten om enquêtes in te vullen of aankopen te doen.
Bovendien geven dat soort sites meestal veel minder cashback vergoeding dan de kleine sites.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Accountscore

Bericht door Bep »

Even toch maar weer hier vermelden wat er gebeuren kan met je accountscore.
Ik heb zo nu en dan een aankoop via hun gedaan, maar nooit meer op mails geklikt, tenslotte had ik het bedrag al bij elkaar, maar als je dus niets meer doet behalve aankopen dan gaat je score dus achteruit.

Ik had een uitbetaling kunnen doen toen de accountscore werd ingevoerd.
Mijn stand nu "Je hebt totaal aan 43 acties meegedaan, hiervan is er 32x vergoed." ging van bijna uitbetaling 5.1 ineens naar 2.6. Je ziet nu ook dat je niet alles bijgeteld wordt in de score, want waar zijn de 11 aankopen gebleven?

Tja je wordt dus nooit uitbetaald. Want dat kan pas bij een accountscore 5.5 en hij gaat dus naar beneden als je verder niet meer wilt klikken want ze hebben al genoeg verdiend aan je. Ik heb nog even geduld getoond om te zien wat er gebeurt met de score op deze manier, maar ik ga nu naar de sites die eerlijk zijn en wel uitbetalen. Ik ga nu mijn verlies pakken, ik geloof in karma dus ze komen zichzelf wel tegen.

Het betreft Spaaractief
Laatst gewijzigd door Bep op 03 aug 2020 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

over welke site(s) gaat dit nu ?

of volhouden in de boosheid kan ook tot je je echt gaat ergeren :-)
Plaats reactie