extracentjes.nl

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: extracentjes.nl

Bericht door Silvia »

@corinasjunk: Dat heeft surfklikker inmiddels al gedaan
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

Excuses, uit de post van Surfklikker maakte ik op dat hij/zij enkel via het contactformulier op extracentjes contact had opgenomen.
surfklikker
10 Cent
10 Cent
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 nov 2016 06:39

Re: extracentjes.nl

Bericht door surfklikker »

Klopt hoor, Corina, maar na het posten van dit berichtje heb ik Cristoph een PB gestuurd en daar wist (alleen) Sylvia van. ;)
Zodra ik een reactie krijg, zal ik het hier even neerzetten.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: extracentjes.nl

Bericht door Silvia »

surfklikker en corinasjunk: en ik heb het vergeten te melden.
opgelost, en ik probeer daar de volgende keer even aan te denken.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

Volgende is op de site te lezen:
Beste leden,
Momenteel kunnen wij helaas nog geen paypaluitbetalingen verrichten omdat ons account geblokkeerd is. Heeft u reeds een uitbetaling aangevraagd voor paypal, dan kunnen wij deze omvormen naar een bank overschrijving.
Gelieve via het contactformulier volgende informatie op te geven:
gebruikersnaam:
e-mailadres
IBAN nummer van uw bankrekening
bic code bankrekening

Zorg er tevens voor dat alle profielinformatie ingevuld is zodoende wij uw uitbetaling deze week nog kunnen voldoen.

Onze excuses voor het ongemak.
surfklikker
10 Cent
10 Cent
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 nov 2016 06:39

Re: extracentjes.nl

Bericht door surfklikker »

Het PB-tje aan Christoph staat nog ongelezen in mijn uitbox...
Dus ik kan mijn account nog steeds niet activeren...
Ook op het contactformulier op de site is nog niet gereageerd.
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: extracentjes.nl

Bericht door christoph »

surfklikker schreef:Het PB-tje aan Christoph staat nog ongelezen in mijn uitbox...
Dus ik kan mijn account nog steeds niet activeren...
Ook op het contactformulier op de site is nog niet gereageerd.


Hoi Surfklikker,
Alvast mijn excuses voor de late reactie....
Wat is je gebruikersnaam, maak ik het direct in orde.


Mvg,
Christoph
surfklikker
10 Cent
10 Cent
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 nov 2016 06:39

Re: extracentjes.nl

Bericht door surfklikker »

Bedankt voor het fixen van mijn aanmelding Christoph!
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: extracentjes.nl

Bericht door christoph »

Beste leden,

Als eerste wil ik iedereen nog een gelukkig nieuwjaar wensen. Dat al jullie wensen in 2017 mogen uitkomen en dat jullie dit jaar nog gelukkiger mogen zijn dan de voorbije jaren. Ook dit jaar gaan wij weer vele zaken toevoegen op Extracentjes, waarmee we vandaag het startschot geven. Vandaag komt de eerste uitbreiding van 2017 uit!!

De langverwachte nieuwe verdienmogelijkheid is online op extracentjes.nl, en wat voor één nog!!

Wil jij graag aankopen doen op het internet, en genieten van extra korting. Dan ben je bij Extracentjes aan het juiste adres.

Vanaf vandaag bieden wij u de mogelijkheid om via extracentjes je webwinkel te zoeken en aankopen te doen!

Waarom zou je deze aankopen via Extracentjes doen?
Wel, per aankoop die je verricht, ontvang jij een commissie die bij de webshop hoort. Deze commissie is afhankelijk van de webshop en het uitbesteed bedrag. Om alles overzichtelijk te maken, zijn de webshops ingedeeld in categorieen. Tevens kunt u tussen al onze aangeboden uw favoriete webshop zoeken door middel van de gebruiksvriendelijke zoekfunctie.

Ik vindt mijn favoriete webwinkel niet terug in de lijst. Wat nu?
niet getreurd. Wij zijn volop bezig de aanbiedingen uit te breiden. Aarzel niet om contact op te nemen, wie weet kunnen wij uw favoriete webwinkel wel aanbieden.
Momenteel bieden wij 1230 webwinkels aan die automatisch elke dag worden geupdate, dus keuze genoeg ....
Zo is het voor u altijd solden!

Wat mag u nog verwachten in de zeer nabije toekomst?
  • wedstrijd met betrekking dat deelnemende acties
  • een nog uitgebreider assortiment van webwinkels
  • kortingsbonnen van webwinkels
  • verrassings updates ..
  • heb je enige voorstellen, laat maar komen ...
Tevens heb ik vele vragen gekregen van leden om meer mails te ontvangen.
Wij zijn volop bezig met een systeem hiervoor te ontwikkelen zodoende er op een periodieke tijdstippen automatisch mails verstuurd worden, echter is dit gedeelte nog volop in opbouw.

Misschien hebben sommige leden het al gemerkt, sinds korte tijd is er ook een menu facturen toegevoegd aan extracentjes. Heeft u een uitbetaling aangevraagd, accountsaldo opgehoogd, vip lidmaatschap aangevraagd, .... dan vindt u deze facturen hier terug. Zo blijft het voor iedereen zeer overzichtelijk.

Waar wacht u nog op? Neem snel een kijkje op http://www.extracentjes.nl/leden/aanmeldingen.php

Mvg,
Christoph
BRC Projects
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

@Christoph fijn om weer iets vanaf jouw kant te horen.
Op je site staat een melding "kijk snel in je site inbox" omdat er een nieuwe mailing is, maar die is leeg...
Dat zou ook moeten, want in mijn profiel heb ik ingesteld dat ik mailings enkel op mijn mail wil ontvangen, maar ook daar.. niets. Blijkbaar gaat er dus iets niet goed met het mailen (naar een gmail adres). Wellicht iets om naar te kijken?
Tot dit gefixt is zet ik mijn profiel wel even op beide.
Laatst gewijzigd door corinasjunk op 06 jan 2017 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie