extracentjes.nl

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
extracentjes
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2014 16:10
Contacteer:

extracentjes.nl

Bericht door extracentjes »


Support en dergelijke is er weer binnen 48 uur en alle achterstanden zijn bijgewerkt.
Ik vraag wat begrip van andere WM dat er hier en daar slordigheden waren.
Scheiding is nu eenmaal niet makkelijk....


JW
http://www.extracentjes.nl
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: extracentjes.nl

Bericht door nachtvlinder »

kon geen ander topic vinden over extracentjes.
ik ben nog niet zo lang lid van deze site.......... volgens de site worden de 20e van elke maand alle verdiensten
bijgeschreven in het account.
om 00.00 was het 1 juli... en verdiensten zijn dus gereset maar niet bijgeschreven in het account, 10 dagen verdiensten weg.
let dus op en check je saldo, ik heb de webmaster een mail gestuurd en gevraagd eea te herstellen/corrigeren.
het was nog niet de 20e van de maand, dus er had volgens mij niet gereset mogen worden.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

Ik weet niet of het inmiddels is opgelost, maar ik zie ze gewoon... bij het gedetailleerde verdienoverzicht. Ook de missies lijken niet gereset te zijn (gebeurt ook de 20e van de maand met de maandmissies).
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: extracentjes.nl

Bericht door Schatteboutje »

hier ook gewoon volgens procedure de verdiensten.

heb het vermoeden dat je je verdiensten ook hebt gekregen, maar de logica *kuch* -sorry wm :mrgreen:- van de site niet geheel begrijpt, hetgeen ik enigszins in kan komen.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: extracentjes.nl

Bericht door nachtvlinder »

Schatteboutje schreef:hier ook gewoon volgens procedure de verdiensten.

heb het vermoeden dat je je verdiensten ook hebt gekregen, maar de logica *kuch* -sorry wm :mrgreen:- van de site niet geheel begrijpt, hetgeen ik enigszins in kan komen.
Ik kan je verzekeren dat ik mijn verdiensten niet heb gekregen, bij het gedetailleerde verdienoverzicht stond toch echt met heel veel cijfers
achter de komma € 1,05
even over middernacht toen ik keek om de stand te noteren zag ik tot mijn verbazing staan : € 0.39953643588542
en om het nog leuker te maken, nu op dit moment 1 juli 21.38 uur is de stand € 0.37629195338633 terwijl ik geen klik gedaan
heb omdat ik op antwoord van de webmaster zit te wachten.

wie het snapt mag het zeggen, ik heb gezien waar de delete knop zit :-) ik heb genoeg gezien van deze site

ik ga de webmaster een berichtje sturen dat ik me ga afmelden, alle anderen bij extracentjes veel succes, hoop dat jullie saldo niet
spontaan omlaag gaat.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

Ik maak uit je post op dat je het systeem van extracentjes nog niet helemaal snapt. Is ook niet heel vreemd overigens.

Deze WM geeft punten voor jouw activiteit op de site. Elke 20e van de maand kijkt hij hoeveel geld hij heeft verdiend met de site en bepaalt hij de waarde van die punten. Echter, hij kan wel inschatten hoeveel budget er is en zo komt de prognose van de verdiensten tot stand. Als ik de ene dag de site herhaaldelijk leeg klik, stijgt mijn prognose. ls ik vervolgens een week niet klik, kan ik er donder op zeggen dat mijn verdiensten flink gekelderd zijn. Ik heb dan immers nog wel hetzelfde aantal punten, maar anderen hebben er misschien veel meer verzameld, waardoor mijn aandeel in de winst zakt.

Nu weet ik niet wanneer jij zag dat je prognose 1,05 was, maar als dit op 30 juni was dan vind ik het wel erg veel gezakt. In een dag van 39 naar 37 cent als je niet klikt en dergelijke, is echter wel 'normaal', want de rest klikt wel gewoon door.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: extracentjes.nl

Bericht door nachtvlinder »

bedankt voor je uitleg, er stond idd 1,05 en met het overgaan naar de nieuwe maand stond er opeens wat anders.

Als de uitleg die je geeft nu ook eens op zijn site zou staan dan is het een stuk duidelijker :-)
Ik heb mijn saldo van de vorige maand opgemaakt en ben er klaar mee, heb geen zin om dagen achtereen te klikken en dan als ik een
keer wat minder doe mijn saldo zie verdampen, ik heb nog andere dingen te doen :-)

succes iedereen, wat mij betreft weet ik voldoende van extracentjes :-)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

Eigenlijk staat het bij de missies nog het duidelijkste uitgelegd.
Paid2click werkt ook zo overigens.

En klikken,tja, ik doe dat daar amper, misschien 1000 klikjes in een maand tijd. Ik promoot de linken en heb de autosurf weleens aan, probeer de inlogbonus en de missies niet te vergeten.
Vrijwel elke maand kan ik een euro laten uitbetalen, dus ik schaal mijn linken ook in op het niveau dat ze dat opleveren, zodat ik altijd kliks krijg op de link die mij dan het meeste kan opleveren.

Extracentjes is geen vetpot, tenzij je dag en nacht de site leeg klikt (en dan nog hangt het af van de site inkomsten), maar zonder al te veel moeite die euro erbij, is toch mooi meegenomen. Er zijn sites waar ik dat niet haal hoor...
surfklikker
10 Cent
10 Cent
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 nov 2016 06:39

Extracentjes.nl aanmelding

Bericht door surfklikker »

Een tijdje geleden heb ik me bij extracentjes.nl aangemeld, maar nooit een activatiemail ontvangen (ook niet in spam).
Al twee het contactformulier ingevuld maar nog geen reactie gekegen.
Meer mensen met dit probleem? Kent iemand de eigenaar en kan hem/haar even een seintje geven?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: extracentjes.nl

Bericht door corinasjunk »

De eigenaar is Christoph, is ook op het forum onder deze naam bekend. Is naar mijn weten nooit echt snel met de support. Ik zou toch even een PB hier op het forum proberen als ik jou was, wie weet...
Plaats reactie