Ladymail is Snelverdienen geworden

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Ladymail is Snelverdienen geworden

Bericht door gerritjelsma »

Sinds enkele dagen schetst mijn verbazing dat ik opeens mail van Snelverdienen ontvang. Mail geopend stond onderin vermeld: Verstuurd door SnelVerdienen (Voorheen LadyMail en Says). Ik vraag me dan af is de site overgenomen door een ander en per wanneer is dit veranderd.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Ladymail is Snelverdienen geworden

Bericht door gaby »

Dat staat gewoon op de site te lezen hoor:
Met gepaste trots kunnen we melden dat LadyMail vanaf heden verder gaat onder de naam SnelVerdienen. Een nieuwe naam, een splinternieuwe site met veel mogelijkheden voor de toekomst. Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan de puntjes op spreekwoordelijke i.

We vragen dus nog een klein beetje geduld tot alles 100% werkt.
Iedereen mag nu lid worden: tijdelijk verhoogde aanbreng vergoeding!

Vanaf nu mag iedereen lid worden; het spaarprogramma is dus niet meer exclusief voor vrouwen. Dat geeft de kans om al je vrienden uit te nodigen om ook lid te worden. Tijdelijk is de aanbrengbonus ook spectaculair verhoogd, je krijgt maar liefst 3000 Coins (€ 3,-) voor ieder actief nieuw lid die jij binnenhaalt!
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Ladymail is Snelverdienen geworden

Bericht door gerritjelsma »

Ervoor was er nog een site die deze metamorfose heeft ondergaan, hierdoor lijkt het er sterk op dat nu alleen LadyClix een vrouwgerichte site is...wat ik eerlijk gezegd niet erg vind trouwens :swing
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Ladymail is Snelverdienen geworden

Bericht door gerritjelsma »

@Gaby, was me niet eens opgevallen. Ik had dit pas in de gaten wanneer ik een vreemde naam in de mailbox aantrof.

@Buzzy, gewaagd. Valt wel mee :D
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Plaats reactie