Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door kaatje »

Als dit waar is dan is het einde verhaal. Ik zat bijna aan een uitbetaling ik ga weer niet eens opnieuw beginnen zonder er centjes voor te krijgen.Mocht het een 1 april grap zijn vind ik het maar een flauwe grap. Wat me wel opvalt is dat je punten nog wel gewoon staan zijn die niet gehackt???
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door gerritjelsma »

Ik had een mail naar Money-Express gestuurd:
Beste webmaster,
In de mail las ik "we zijn gehackt".
Mocht er sprake zijn dat Money-express gehackt is, de saldo (dit was in mijn geval €3,61 en nu €0,00) opeens verdwenen is, lijkt mij ook dat de desbetreffende hacker ook bij diverse (leden-)gegevens terecht is gekomen. Dit kan inhouden dat er dus gegevens zoals (versleutelende) wachtwoorden ook buit is gemaakt.
In dit geval raadt ik je aan om contact op te nemen met https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl dit mede alleen al om een strafbaar feit (hacken) in beeld te brengen en om verdere schade te beperken.


Dit was hun nieuwsbrief:
BELANGRIJKE MEDEDELING!!!
Beste Gerrit Jelsma,

Uw saldo is nu: € 3,5300 en bij € 12,50 kunt u een uitbetaling aanvragen.
Snel naar een uitbetaling toe ?
Beste,
Onze Freek had niet goed in zijn agenda gekeken.
Vandaag 1 april is er weer een grote lading kolen aangekomen.
Er waren 1 of 2 reizigers die dat wel door hadden en die hebben Freek gewaarschuwd.
Ook waren er veel reizigers die niet hebben gezegd en netjes op het station zijn blijven wachten.
Helaas waren er ook enkele zeer agressieve reizigers die de conducteur allerlei vreselijke verwensingenen bedreigingen hebben gedaan.
Dat vond onze Freek heel jammer en hij werd er bijna overspannen van.
Gelukkig is het overgrote gedeelte van de reizigers gezellig publiek.
Die paar agressieve reizigers, die niet eens de moeite nemen de conducteur netjes aan te spreken, hebben we liever niet in de trein.
Die reizigers weten zelf wel wie er bedoeld wordt en die kunnen wellicht beter voortaan op de fiets gaan.
Freek heeft me toch een paar nare woorden naar zich toe geslingerd gekregen, nou nou nou .......Onze Freek doet altijd zo zijn best en dit heeft hij niet verdiend.
De kolen zijn inmiddels weer bijgevuld en de trein hobbelt weer verder zoals voorheen.


Tja ik persoonlijk vind dit niet echt een 1 april grap waard.
Laatst gewijzigd door gerritjelsma op 02 apr 2018 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Marianne
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2018 16:10

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door Marianne »

Ik wil toch even reageren bij uitzondering want er moet nu maar eens een eind komen aan alle verwijten.

Ik Marianne neem de verantwoording voor deze post en niemand anders.

Ik run Money al bijna 12 jaar niemand hoeft mij dus iets te vertellen hoe het wel of niet moet, ik heb dit wereldje zien opbloeien en ook ten onder zien gaan.

Ik ben met heel veel plezier en heel veel tijd begonnen aan Money-Express, ik heb het plezier ook ten onder zien gaan.

Deze 1 april grap heeft maar weer eens bevestigd hoe een groot deel over mij en Money-Express denkt, maar.....................als wij dan zulke grote schruken, oplichters, fraudeurs zijn.........

Waarom betalen wij dan elke maand het weekend NA de 20ste netjes uit?
Waarom draaien wij nog steeds mee in dit wereldje?
Waarom overleven wij de crisis zonder achterstand van betaling?
Waarom bent u dan bij ons lid?


Rijk wordt ik er niet van want wij krijgen alleen betaald als iemand ergens aan mee doet en ja dat is strontvervelend!
Je wordt gebeld je krijgt allerlei nieuwsbrieven maar helaas kan ik daar niets aan doen.
Je hoeft niet in te gaan op hun aanbod en nieuwsbrieven kun je weer afmelden.

Als u iets koopt met cashback wordt ik daar dus ook niet rijk van maar het geeft wel een gevoel dat het niet altijd van 1 kant moet komen.
Jarenlang nooit iets gevraagd, jarenlang geld weggegeven, jarenlang iedereen ala minuut te woord gestaan jarenlang je best doen voor de leden maar je doet het nooit goed.

Ik ben altijd de schuldige....nee ik hoef geen medelijden of wat ook want ik run Money vrijwillig omdat ik dat wil en een doorzetter ben die niet opgeeft maar leuk is het allang niet meer.
Leden die binnen 1 minuut 3 enquêtes claimen......sorrie hoor dat kan niet eens.....vervolgens ook nog heel boos worden waarom het afgekeurd wordt.......ik laat de afkeuring van de adverteerder zien....maar men doet gewoon hetzelfde weer.
Iemand besteld energie wacht 3 weken en cancelled snel....tja sorrie maar dan krijg je dus geen cashback.
Zelfs nu met onze 1 april grap zie ik tot mijn verbazing iemand beweren 300 euro saldo te hebben......helaas ik zie alle bedragen die de leden hebben en dat is dus 1 grote leugen.

Adverteerders die ons liever kwijt dan rijk zijn....gpt is niet meer welkom er mag geen mailing ongezien de deur uit....adverteerders willen alles eerst zien.....ook deze manier van werken is niet mijn favoriet want ik kan nergens meer op inspringen want voor de mailing gekeurd is ...................

Ik zie nu alweer mails dat het niet agressief bedoeld was ........blijkbaar voelt de persoon zich dan wel aangesproken anders mail je niet.

Of een grap leuk of niet leuk is daar kan ik voor een ander niet over oordelen en of ik dat nu 30 MAART stuur of 25 maart dat maak ik zelf uit en niemand anders Chritine.
De Efteling heeft de 1 aprilgrap afgelopen vrijdag gedaan en ik heb ervan genoten.

@Gerrit Jelsma dat was een algemene nieuwsbrief en GEEN antwoord op jou mail.

Ik weet heus wel hoe de vork in de steel zit en ik heb liever dat je bij me komt en eerlijk bent dan kunnen we praten maar klets niet achter me rug een ander verhaal want ook dat weet ik.
Wil je niet meedoen aan een enquete? Claim ze dan ook niet!!
Wilt u niets kopen? Claim de cashback dan ook niet!!
Wilt u helemaal niets dan is Money-Express niet het juiste programma voor u want geld weggeven zonder dat iemand daar iets voor doet hebben we al jarenlang gedaan [mails klikken levert U geld op ONS NIET]

Voor de rest wat het voor ons een zeer geslaagde grap gezien de vele reacties jammer dat ook nu maar weer blijkt hoe er over je gedacht wordt.

Ik wens u een prettige tweede paasdag.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door willy »

1-april grap .... de naam zegt het al, op 1 april probeert men iemand beet te nemen .....

Eigenlijk zou je alle leden die niet willen meedoen aan acties het voorstel moeten doen hun uit te betalen en als lid te verwijderen

Geen enkel lid ging de verplichting aan iets te kopen bij aanmelding

Mij hoef je niets , ik ben geen lid
Marianne
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2018 16:10

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door Marianne »

willy schreef:1-april grap .... de naam zegt het al, op 1 april probeert men iemand beet te nemen .....

Eigenlijk zou je alle leden die niet willen meedoen aan acties het voorstel moeten doen hun uit te betalen en als lid te verwijderen

Geen enkel lid ging de verplichting aan iets te kopen bij aanmelding

Mij hoef je niets , ik ben geen lid
Geen enkel lid hoeft iets te kopen het is 1 van de vele opties
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door gerritjelsma »

@Marianne, een leuke 1 april wat herinneren kan was dat van de bier-pad. Men kon op 1 april bier-pads kopen bij een supermarkt en op je senseo apparaat gebruiken. Er waren wonderwel aardig wat mensen die speciaal voor dat product hun supermarkt bezochten...hahaha...

Een 1 april grap dat er door een hack saldo spontaan verdwenen was zal bij velen zeer gevoelig liggen, ook in mijn optiek niet bepaald een 1 april grap . Mijn reactie naar jou was en is niet om je te verwijten of in negatief daglicht te stellen. Ik mailde je als eerste alvorens dit op de forum te plaatsen. Immers bij mij gaat er alarm bellen rinkelen bij het woord "hacken". We hebben als webmaster de verantwoordelijkheid om met de verzamelde gegevens veilig op te slaan. Afgelopen week was er zelfs in het nieuws omtrent de vele wachtwoorden die door hackers buit zijn gemaakt. Mocht dit ons overkomen dan is het je plicht om dit tevens te melden bij Autoriteit Persoonsgegevens en wat tot zoverre de politie hierin een rol kan betekenen (digitale inbraak, gegevens-diefstal, etcetera). In de afgelopen 3 a 4 maanden is er namelijk aardig wat hack-aanvallen geweest bij diverse collega-webmasters (Geldkoets, Winnice en enzovoort).

Omtrent het verhaal over verwijten en dergelijke, ik verwijt jou niet. Zeer waarschijnlijk voel je dit zo aan omdat o.a. Money Express in deze forum vermeld wordt en diverse leden er een melding van maken en toevallig dit keer over je 1 april grap. Welke verwijt zou ik over Money Express of over jou verder moeten hebben? Koop een bos bloemen en vrolijk jezelf op, het leven is zeer mooi maar je moet wel een positieve draai erin geven.
Laatst gewijzigd door gerritjelsma op 05 apr 2018 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door Chanel »

Eerlijk gezegd totaal misplaatst in deze tijden van onzekerheid in de gpt wereld, velen die er met de noorderzon vandoor gaan.
Het is al zo broos en het eerste wat in mij op kwam was ik meld me af ik ben er helemaal klaar mee.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door Christina »

Het lijkt mij toe dat het als 1 aprilgrap mislukt is omdat het op 31 maart is verzonden.


Het verhaal op zich was niet erg geloofwaardig.
Zou het een dag later verstuurd zijn geweest dan was de grap waarschijnlijk beter geslaagd geweest.

Maar op 31 maart kon waarschijnlijk niemand er de humor van in zien.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door willy »

Ik dacht meteen ook aan leden die het oh zo moeilijk hebben (we hebben laatst nog een voorbeeld gehad waar Christina zich bijzonder voor inzette)

Ik kan me inbeelden als iemand als dit of in vergelijkbare situatie iedere euro verlies een kleine ramp is

Het is maar hoe leuk je uit de hoek wil komen met dergelijke misplaatste grappen
Marianne
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2018 16:10

Re: Money-Expres gaat veranderingen doorvoeren

Bericht door Marianne »

Dan heb ik ander nieuws de paar azijnzeikers waren op 1 hand te tellen.
Jalozie viert hoogtij maar daar sta ik HEEEEEEEEL ver boven en verdere discussie is voor mij gesloten.

Tevens graag dit account verwijderen heb betere dingen te doen dan dit.

Alle vragen over ons kunnen per contact.

Fijne dinsdag :D
Gesloten