Offline ?

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door olifant »

en toch raar dat dit op makicom nooit voorkwam
en de problemen al voor de verhuizing aanwezig waren

bericht van danny, gisterenavond ontvangen

Ik ben vandaag de hele dag van
huis geweest en heb vanmiddag wat onderzoek gedaan naar de crypto scam.
Hieruit blijkt dat deze problemen al vóór de verhuizing zijn ontstaan.
Waarom het nu ineens zo actief is, is ook voor mij een raadsel aangezien
ik de afgelopen dagen bijna niet online ben geweest.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Offline ?

Bericht door gaby »

Wat ik begrijp als ik het zo lees is dat de aanvallen al wat langer bezig waren, dus ook toen er nog hosting was via Makicom.
Omdat het nu blijkbaar te gek werd is de server geblokkeerd.
Jammere daarvan is dat veel sites hiervan de dupe zijn en ook niet-makicom sites nu de dupe hiervan worden...
Mijn idee is om elke site die deze problemen geeft offline te halen en het probleem eerst op te lossen en daarna pas weer online te zetten.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Arola-Clicks »

@allen

En toch heb ik er een vreemd gevoel bij, toen alles nog bij Makicom op de server stond hadden we nergens last van. Uiteraard wil ik absoluut niets of niemand beschuldigen maar het zet je wel aan het denken.......
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Webmaster Klikkanon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 17 aug 2015 19:25
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Webmaster Klikkanon »

@allen,

Sinds de overgang van http naar https: zijn er aanpassingen gedaan om o.a linkspellinken door te linken.
Dit houdt in dat er bijna geen controle meer is. En dit gemakkelijk is voor o.a hack of etc.
Aangezien de site op deze manier niet meer online mag, Heb ik besloten om te stoppen met GPT.
De lol is er voor mij helaas af. Besluit in de loop van de week wat er met de domeinnaam gaat gebeuren.
Helaas het is even niet anders. Niet mijn keuze op deze manier.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Christina »

@ allen:

De ellende is begonnen zodra wij werden overgezet naar de server van onze nieuwe host.

Wij zouden op een nieuwe server komen te staan.

Deze blijkt nu vol met allerlei rotzooi te zitten, ook de crypto scam.

De server is van TransIP als ik het goed begrijp en die willen geen linkspelen.
Dus zegt onze nieuwe host nu dat we allemaal moeten stoppen met het linkspel.

Als zowel hij als transIP geen linkspelen willen had hij A. niet onze host moeten worden en B. ergens anders een server moeten huren.


Ik stal voor dat we massaal aan Martijn vragen om alles terug te draaien zodat hij onze hosting weer gaat doen.

Zoals het nu gaat gaan al onze sites verdwijnen behalve 5Euromail zelf, Speed Clicks en Temple Clicks die op een andere server staan.
(misschien vergeet ik er nog een of twee).


Wij betalen voor een deugdelijke hosting van onze sites op een goede sterke server en dat is nu ver te zoeken.
Webmaster Klikkanon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 17 aug 2015 19:25
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Webmaster Klikkanon »

@allen,

Linkspelfans staat niet bij Transip. maar bij een andere partij.
Zoals het nu is kan de site niet meer online. Er zullen aanpassingen moeten worden gedaan.
Dit zal helaas niet kosteloos zijn. En de kosten zullen helaas niet opwegen tegen te baten.
En dan is het nog maar afwachten tot het volgende probleem.
Nogmaals vindt het zelf ook erg vervelend, niet mijn manier.
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door 5euroweb »

Hallo

Ja dat lijkt mij helaas ook het beste.
Ik wil wel zeggen dat ik van martijn ook geen medewerking krijg op mijn vragen, maar dat maakt niks uit meer.

Groetjes Richard


Nog even een reactie tot 5euromail het doet is omdat deze totaal geen linkspellen meer heeft.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina en de rest

ik ben het volledig met je eens!!

Iedereen gewoon terug naar makicom en wel zo snel mogelijk!! Op dit moment worden we/zijn we allemaal gedupeerd door de overstap en dan heb ik het nog niet eens over onze leden die ons al jaren meer dan trouw zijn!

Ik zeg alles terug naar het oude en wel nu!! :oops: :oops: :oops:
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door Arola-Clicks »

@5euroweb

het is natuurlijk wel een beetje een dooddoener door nu maar de bal min of meer terug te kaatsen naar Martijn, naar mijn idee, maar ik ben wat servers en hosting betreft ook maar een leek, had jij toch, voordat je besloot om ons allemaal te gaan hosten, misschien moeten kijken of dit geen problemen zou gaan geven?

Of heb ik het nu mis? ik wil absoluut geen mensen verwijten gaan maken, integendeel, maar zoals het nu gaat, kan het zeker niet doorgaan!
Laatst gewijzigd door Arola-Clicks op 22 mar 2020 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Offline ?

Bericht door 5euroweb »

Ik wil toch iets zeggen cashze heeft namelijk ook het zelfde probleem dus ligt niet alleen aan onze servers maar ook aan andere servers.
Plaats reactie