Spaarprogramma.com

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door gerritjelsma »

fredeen schreef:ik ben pas geleden betaald door spaarmails binnen een week na aanvraag.

Verdiensten zijn nog steeds vrij langzaam, maar ze betalen wel uit. je doet enkele jaren over om 12,50 te sparen.
@Fredeen
Je kan het beste zo bekijken, het is leuk om dat erbij te hebben. En kom je bij je uitbetaalgrens is dat toch weer mooi meegenomen. Als je bij alle sites hebt aangemeld dan ben je per dag wel een uurtje zoet ermee met het klikken van alle betaalde mails.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Chiek
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2018 15:23

Re: Actiemails

Bericht door Chiek »

Ik heb een vraag, jullie zijn sinds donderdag 7 januari niet meer te bereiken. Is dat definitief, of is dit een storing? Graag een antwoord.
Martie62
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jun 2016 08:35

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Martie62 »

Ik heb alle spaarprogramma's van spaarprogramma.com
Helaas moest ik mijn emailadres wijzigen omdat ik naar andere provider overstapte sinds maandje.
Nu kon ik gelijk niet meer op mijn account op Duckeuro, Geldhaas, Geldvarken, onlinezakcentje en spaaronline.
Op alle sites een redelijk centje. Op mijn ticket wordt niet gereageerd, weet iemand een manier om contact te krijgen?
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Denise »

Hallo Martie,
maar ook al is jouw email adres verandert, kan je dan niet nog gewoon inloggen met jouw inlognaam en wachtwoord?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door willy »

hangt ervan af of je moet inloggen met je mail adres of gebruikrsnaam bv

ook opvragen nieuw ww zal niet meteen lukken omdat oude mail adres nog bekend staat, denk ik
oly
50 Cent
50 Cent
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 apr 2015 13:26

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door oly »

Je krijgt daar momenteel niet eens je account geactiveerd lol.
Webmaster van:

Superrotator.nl | Klikkaa.nl | Linkpromoter.nl
Martie62
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jun 2016 08:35

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Martie62 »

Helaas is het niet zo dat ik kan inloggen met naam en wachtwoord. Hij kent dus bij 5 sites van spaarprogramma na veranderen van emailadres, mijn inlog niet meer.

Duckeuro, Geldbron, geldvarken, onlinezakcentje en spaaronline. De rest is wel goed gegaan. En helaas had ik groot bedrag bij paar
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Denise »

En als je nu opnieuw jouw inlog en wachtwoord opvraagd, komen die dan niet binnen op jouw nieuwe email adres?
Succes in elk geval, is naar als je er ineens niet meer in kan :(
Martie62
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jun 2016 08:35

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door Martie62 »

heb ik geprobeerd, maar er komt geen mail. hij herkent het nieuwe emailadres wel.
Heel raar. Komt ook geen reactie op mijn ticket en weet niet hoe anders te bereiken
henkdevries
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 jan 2022 10:37

Re: Spaarprogramma.com

Bericht door henkdevries »

Het is idd bijna onmogelijk om ze te bereiken. Ik heb ook ergens vorig jaar een ticket gemaakt over geldmolen. Dat issue is wel opgelost (ik kon weer de mail klikken), maar nooit een reactie ontvangen. Ik lees dat ze wel netjes uitbetalen dus ik blijf toch nog maar lid.
Plaats reactie