Linkgeld.nl

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Webmaster Klikkanon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 17 aug 2015 19:25
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door Webmaster Klikkanon »

Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: linkgeld.nl

Bericht door corinasjunk »

RENE1959 schreef: 03 mar 2019 19:38 Hallo,

Ik ben al weken bezig een nieuw wachtwoord te verkrijgen bij Linkgeld.nl maar ik krijg geen enkele reactie. Hopenlijk via deze weg wel.
Linkgeld kan al een hele tijd maar moeilijk mailen naar de gebruikers. Probleem dat t bij veel niet aan kwam ofzo...
Dus ze lezen jouw mail wel (misschien) maar hun reactie komt niet aan. Mails dat je bent uitbetaalt zijn overigens nooit ergens blijven hangen... hmm...
Sinds Michael weg is is t een zootje, Antoine zit hier niet op het forum geloof ik. Vrees dat je heel lang kan wachten...
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Linkgeld.nl

Bericht door torros »

8-)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door willy »

Antoine ingelicht dat de linkgel-verdiensten via linkspel (verdiend vandaag) niet meer worden gereset wat gepaard gaat met verlies van hits

Kreeg te lezen dat men dat zou nakijken, nog niets gewijzigd na een 2-3 dagen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door Christina »

@ willy:

Kreeg je reactie op een mail dan?

Vreemd want niemand schijnt een reactie te krijgen.

Ik ook niet.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door willy »

kreeg een reactie via de mail dat ik was uitbetaald, stond dus vermeld in de mail dat ik uitbetaald was
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door Christina »

@ willy:

Ik had ook gereageerd op de mail van de uitbetaling.

Maar geen enkele reactie terug gekregen.
veghelgpt
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2018 20:25

Re: Linkgeld.nl

Bericht door veghelgpt »

Hallo Allemaal ben antoine de beheerder van linkgeld

ik moet zeggen ja dat ik niet actief ben geweest op dit forum
en ook dat ik geschrokt ben wat ik allemaal lees
ik heb het toen van Michael overgenomen omdat hij met gronische medische problemen zit
anders was de site allang opgedoekt geweest de ene webmaster is de andere niet ik ben nergens anders van een klik site webmaster ben en geweest of ooit eens geweest ik doe ook me best om het allemaal in goede banen te laten verlopen
jullie moeten ook weten ik heb een full time baan en huishouden en prive dingen en familie boeken of vriend(innen) bezoek
dus ik kan ook niet 24 uur per dag 7 dagen per week eraan zitten en uitbetalingen doe ik meestal weekends dus om de 6 a 7 dagen
als ik iedere dag uitbetalingen doe is in een mum van tijd al die tegoeden op en dan vaak aan de zelfde paar leden daarom doe zo dat beetje stabiel blijft en iedere lid de kans geef
en daarbij linkgeld is nu een ruilsysteem ik verdien daar prakisch niks aan dus dan is ook niet de bedoeling dat ik daar elke maand een goed bedrag moet op storten om elke dat de leden kunnen uitbetalen want dan doe ik aan liefdadigheid instelling
en een termijn van 6 a 7 dagen vind ik normaal zijn namelijk ook sites die en weken of maanden over doen om een paar euro uit te betalen

en voor de problemen op site daar wordt echt aan gewerkt maar daarover neem ik contact op met de webmaster
inmiddels is het concact formulier op de site die werkt weer ik krijg de berichten binnen dat was een tijd niet zo
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door willy »

als het maar gdaan wordt zijn we tevreden en ja niet iedereen heeft de tijd om dagelijks uren aan de pc te zitten :-)

maar bijhouden betalingen en hopelijk zorgen dat de kleine probleempjes of opmerkingen op de site worden opgelost is al prima denk ik
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door Christina »

@ Antoine:

Fijn dat je naar het forum bent gekomen.

Vergeet niet een abonnement op dit onderwerp te nemen, dan krijg je een notificatie per mail bij een nieuwe reactie.

En een goed ding dat je de mails via contact weer binnen krijgt.

Niemand verwacht dat je 24/7 met de site bezig bent hoor.
Als de dingen maar gewoon lopen en leden antwoord krijgen op hun mails is iedereen tevreden denk ik.
Plaats reactie