5euroweb: 5euromail

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door 5euroweb »

Hallo

Jullie zullen het zelf wel merken dat het niet snel opschiet met uitbetalingen.
Langzaam aan beginnen wij ook ons af te vragen hoe nu verder.
Jammer beginnen er leden ons flink te bedreigen met dingen die ik niet durf hier neer te zetten.
Ik begrijp jullie wel maar zoals we al vaker hebben gezegd wij kunnen echt helaas hier ook niet veel aan doen.
We proberen steeds iets nieuws te verzinnen maar het lukt gewoon niet altijd.
We hebben een paar opties waar we serieus aan denken om te doen, we weten tot dit leden gaat kosten maar zo kan het gewoon niet verder we komen er echt niet uit.
We hopen toch op steun van jullie jullie zijn de mensen waar alles om draait maar de bedreigingen worden gewoon steeds erger wat niet leuk is meer voor ons.
Kijk er echt mee stoppen is heel makkelijk gewoon de server offline halen en dan stoppen.
Maar leden dit willen wij gewoon niet, er komt gewoon heel maar dan ook heel klein beetjes geld binnen waar we toch iedere maand de server van ook moeten betalen.
We zijn al overgestapt naar een ander postbusnummer wat veel en echt veel goedkoper is dan dat het was.
Scheelt ons gewoon gelukkig al 220 euro per jaar kunnen we weer wat extra voor doen.

Wij gaan nu eens aan jullie vragen wat zouden jullie doen om ons te redden wat zijn jullie voorstellen(let op het geld is echt heel heel ver op)
Er zijn voor stellen van leden helemaal opnieuw te beginnen maar ik weet dat dit grote twijfel bij jullie zal brengen.
Er zijn al leden bezig om met ons mee te denken wat is de beste oplossing om hier uit te komen.

Voorstel 1 is alles dus ook uitbetalingen op 0 zetten dan met iedereen opnieuw beginnen en dan iedereen als eerste mail een 5euro mail te sturen tot we daar mee beginnen. Zo hebben we dan geen achter stand meer en kunnen we iedereen gewoon uitbetalen als hij een uitbetaling aanvraagt.
Alle refs blijven natuurlijk dan gewoon behouden.

Voorstel 2 is gewoon zo doorgaan en we wachten rustig af op onze uitbetalingen en stoppen met bedreigen, die wat een bedreiging stuurt wordt meteen verwijderd van onze site.

Voorstel 3 helemaal stoppen ermee en dan krijgt totaal niemand iets meer maar echt ook niemand iets(lijkt me eigenlijk helemaal niet leuk maar helaas)

Voorstel 4 een linkspel site ervan maken maar ook dan komt er maar heel weinig binnen om de massa te kunnen uitbetalen.

Beste leden wij weten het echt niet meer we bestaan nu 10 jaar en is natuurlijk zonde om er helemaal mee te stoppen.
De achter stand is gewoon heel erg groot wat niet meer weg te werken is dus kom op met je ideeën en laat weten wat jij zou willen.

Ik weet de linkspellen daar betalen wij de mensen steeds meteen uit maar dit doen we ook omdat we dan toch iets binnen krijgen en steeds iets overhouden om wat extra betalingen te doen.
Als we dit niet doen dan kunnen we wel helemaal stoppen want deze mensen brengen extra inkomsten binnen.

KOM OP MET JE IDEEËN.

Of maak een keuze uit de voorstellen die we gemaakt hebben.
Onze voorstel gaat uit naar een van deze keuze wat voor een zeggen we echt niet maar iets moet er gebeuren.

Treurige groeten van Christianne en Richard
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door extra »

Heftig om zo'n bericht te moeten posten...

respect..
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door Cospamedia »

Niet heftig maar in en in triest. Deze mensen doen hun uiterste best om de touwtjes aan elkaar te knopen en ook nog leden te betalen. En dan worden ze bedreigd, omdat het niet snel genoeg gaat of om wat voor redenen dan ook. Er is al genoeg ellende in de wereld, laten we met z'n allen de GPT wereld niet verzieken, voor de een een hobby, voor de ander een bedrijf. Zo, dat wilde ik even kwijt,

groet en nog een fijne dag,

Jan
CospaMedia: Cashze
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door Christina »

@ 5euroweb:

Optie 1 lijkt me eerlijk gezegd geen optie.

Er zijn leden die al heel lang wachten op hun uitbetaling, die leden ben je gelijk kwijt als je alles op nul zet.
Lijkt me ook niet echt fair naar die leden toe. Denk dat het geduld mag worden beloond.
En een mail van 5 euro naar + 1600 leden? Dat is dan een dikke 8000 euro.
Ik heb niet eens 5 euro in mijn account en zo zullen er meer zijn. Dus die mail zou alleen maar geld opleveren voor veel leden.
En dat moet toch ook weer een keer worden opgehoest.

Optie 2.

Jullie zijn open over de achterstanden en bedreigingen hoeven inderdaad niet te worden geaccepteerd.
Wie niet wil wachten op de uitbetaling kan het account verwijderen.

Optie 3.

Besef wel dat als jullie de stekker er uit trekken jullie ook de inkomsten van andere sites zullen verspelen.
(En geloof ook niet dat jullie dit echt willen).


Optie4.
Er staan al 5 linkspel wedstrijden op de site.
Hier worden veel prijzen direct van betaald na afloop van de wedstrijden.
Maar wordt daardoor de achterstand niet steeds groter???


Misschien is er ook nog een optie 5.

- Wees zelf actief met klikken op andere sites om de inkomsten te vergroten en haal die niet alleen uit de linkspel wedstrijden.
- Pas de vergoedingen voor het klikken aan zodat leden actiever gaan klikken op jullie site en de ads dus sneller worden opgeklikt.
- Promoot jullie mogelijkheden tot adverteren zodat daar ook meer inkomsten uit worden gehaald.
- Hou van tijd tot tijd een veiling, levert altijd wat op.


Wie heeft er nog meer ideeën?
treefrog
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2017 16:55

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door treefrog »

Hallo Christina en Richard

Om te beginnen trek je nooit iets aan van bedreigingen tenzij die persoon je adres kent en dan kun je bij doodsbedreigingen of zo aangifte doen.

Verder zou ik het niet weten want ik kan niet in jullie bedrijf kijken. Moet je er van leven of is het een hobby? Voor een bedrijf moet je een zakelijke oplossing zoeken: faillietverklaring? en iedereen die dan nog geld van jullie krijgt kan er dan geen aanspraak meer maken gewoon omdat er geen geld meer is

is het een ''hobby'' dan zou ik zeggen hou er gewoon mee op want al die stress is de moeite niet waard denk ik zo. En als je nog een beetje geld hebt betaal dan iedereen die een aanvraag heeft uitstaan bijvoorbeeld een euro uit good will en anders is het gewoon voorbij.
En julllie zijn nog netjes genoeg om het te melden want wij kennen allemaal genoeg voorbeelden van sites die plotseling met de noorderzon waren vertrokken.

Kortom ik denk dat jullie je goed moeten afvragen of het voor jezelf nog de moeite waard is en of het niet beter is om de stekker er uit te trekken. Je leeft maar een keer en energie verspillen aan iets wat niet echt leuk meer door de beperkte inkomsten, klagende deelnemers tot aan bedreigingen aan toe is het gewoon niet waard.


Veel sterkte met een goede beslissing nemen
Laatst gewijzigd door treefrog op 04 okt 2017 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door Cospamedia »

Ons advies is "Snijden in de kosten" (prijzen, hosting, aantal prijzen)

1. Gooi een paar Linkspellen plat (pauzeren dus)
2. Verlaag en verminder het aantal Linkspel prijzen
3. De Geldlinkspel(len) dus "Verdiensten" voorlopig eraf halen.
4. Aantal mailings beperken tot maximaal 3/dag met een (m.i aanvaardbare) vergoeding van €0,0025 (voor minder wordt er amper nog geklikt)
5. Focus de content van je mailings op Gratis meedoen etc. (liever 10 leads van 75 cent, dan helemaal niets) Niet iedereen heeft een GSM of Verzekering nodig
6. Baseer de content (mailings, klikbanners) op interesse van jezelf, jij maakt ook deel uit van de "Statistiek"
7. In geen geval "bedelmailings" (steunmail, voor de site, klikje voor de site e.d). Mensen willen dat niet en haken af.
8. Evenzo "Activiteits score" e.d van je site afhalen.
9. Begin als je kan de oudste aanvragen uit te betalen, stel periodiek je budget vast en wijk daar NIET van af. Volgende week komen als het goed is ook bij jou de eerste Affiliate inkomsten weer binnen. Dus wat let je?
10. Blijf positief denken en handelen en laat dat ook aan je leden blijken.

Doe er wat mee, het is je gegund,

groet,

Jan
CospaMedia: Cashze
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door willy »

Voor wat het waard is :

1. Minder linkspel*wedstrijden, maar met een paar goede prijzen en dan niet teveel prijswinnaars ?

2. Klikvergoedingen (aanpassen naar bv 1 punt en die vergoeden dan 1 cent per duizend, de nieuwe kliks dus)
Kliklinken haal je dan bv deels uit punt hieronder en veiling

3. leden met een uitbetaling een voorstel te doen bv : 50% uitbetalen, 25% terug in account en kliks voor de andere 25%

Maak een goede keuze uit alle voorstellen, succes
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door nachtvlinder »

@Christina optie 5

helemaal mee eens, wat betreft zelf actief worden op de sites en klikken maar, ik heb deze meneer
bij itflinterke als referral, zo te zien daar alleen maar incasseren dmv linkspellen maar zelf klikken...... nee dus
hier het resultaat sinds zijn aanmelding, ben hem liever kwijt dan rijk :-(
Punten verdiend aan referrals 58,50
Saldo verdiend aan referrals: € 0,001158

Ben zelf geen lid meer maar mijn zus wel.......... zij zou zeggen stoppen met al die wedstrijden en hoge prijzen.
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door 5euroweb »

Als je mij bedoelt dan snap ik er niks van.
Ik klik namelijk elke mail die binnen komt.
Maar inderdaad klikfans klik ik niet maar wel de mails??????????
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: 5euroweb: 5euromail 8euromail en vuljezakken

Bericht door Chanel »

En je account word daardoor nergens verwijderd? :o
Moet ik eens doen als simpele kliksukkel zonder eigen gpt site, dan kikken ze mijn account er heel snel af hoor ;)
Plaats reactie