Support Spaar5Euro

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

dat heb ik al gedaan maar zij verlenen wel support maar helpen je niet met dergelijke problemen helaas. Zij hebben wel allerhande beschrijvingen e.d. hoe het zou moeten lukken maar dat werkt dus niet helaas....
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Christina »

willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door willy »

Of even vraag of je wat hulp kan krijgen van je scripter, die kent daar zeker ook wel wat van
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Arola-Clicks »

Wat de link van Google betreft, daar heb ik de juiste versie al opgehaald maar evengoed bedankt. De vraag heb ik al bij de scripter neergelegd maar hij heeft helaas nog niet gereageerd dus even afwachten helaas.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Ray »

Wat je evt. zou kunnen doen, is om er achter te komen, op welk stuk software je hosting draait.
Je moet ook weten welke PHP versie er draait.
Als je dat weet, download je het juiste pakket. (van je besturingssysteem van je host(windows/linux/enz.) en de PHP versie van je host)

Bekijk ook even deze link staat, stap voor stap hoe je het zelf kan doen.
https://www.strato.nl/faq/article/2051/ ... leren.html

Bron: Strato


Arola-Clicks schreef: 21 mei 2018 08:41 Wat de link van Google betreft, daar heb ik de juiste versie al opgehaald maar evengoed bedankt. De vraag heb ik al bij de scripter neergelegd maar hij heeft helaas nog niet gereageerd dus even afwachten helaas.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Arola-Clicks »

@Ray

Ook dit heb ik al geprobeerde en ik heb de juiste versie voor de juist PHP gedownload maar helaas, het mag nog steeds niet lukken. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden :oops:
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Ray »

Wat gaat er precies fout ? kan je mij screenshots mailen (gebruik maar even info@gptforum.nl).
Dan kan ik even mee kijken......zet er ook in de mail FF de link van de waar je de ioncube files hebt geupload (zie nu namelijk dat er niks staat)
Oja voor ik het vergeet, screenshot ook FF je FTP directory, denk dat je https ook niet goed staat.... geen zorgen, het https werkt nu, maar voor ioncube denk ik dat het path verkeerd gaat...

Kijk maar of het lukt....

gr,
Ray

Arola-Clicks schreef: 21 mei 2018 11:44 @Ray

Ook dit heb ik al geprobeerde en ik heb de juiste versie voor de juist PHP gedownload maar helaas, het mag nog steeds niet lukken. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden :oops:
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Arola-Clicks »

helaas is spaar5euro nog steeds niet terug online en daar baal ik goed van. Tot op heden heeft 1 iemand mij benaderd om eventueel wat hulp te bieden maar na wat mailwisseling hoor ik hier ook niets meer over.

Daarom nogmaals de oproep; is er iemand die bekend is met het draaiend maken van de ioncube loader en mij daarbij kan en wil helpen zodat de site zo snel mogelijk weer terug online kan?
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Ray »

Je hebt een e-mail, was door drukt te in staat om eerder te reply'n

Arola-Clicks schreef: 27 mei 2018 09:55 helaas is spaar5euro nog steeds niet terug online en daar baal ik goed van. Tot op heden heeft 1 iemand mij benaderd om eventueel wat hulp te bieden maar na wat mailwisseling hoor ik hier ook niets meer over.

Daarom nogmaals de oproep; is er iemand die bekend is met het draaiend maken van de ioncube loader en mij daarbij kan en wil helpen zodat de site zo snel mogelijk weer terug online kan?
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Support Spaar5Euro

Bericht door Ray »

Opgelost.... site draait nu.... cu6....

ToeDeLoe....
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Plaats reactie