Euromaniak support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euromaniak support

Bericht door corinasjunk »

@Willy: alleen de leden die een plek hebben in de wedstrijd zijn hier de dupe van. Ik heb nooit een plek in de wedstrijd gehad (of een bewuste poging gedaan tot) en ben dan ook nooit mijn credits verloren bij de reset.

Dat er slechts een uur voor de reset een mail wordt uitgestuurd terwijl de WM dit ergens ook wel aan kon zien komen, vind ik wel erg kortdag. Er is niets mis met een mail waarin hij aangeeft niet zeker te weten of het voor 1 feb 20u opgelost zou zijn en bv een dag van tevoren al oproept om voor de zekerheid de credits in te wisselen. Ik neem tenminste aan dat de plek in de wedstrijd dan wel behouden blijft.
Aan de andere kant, dit probleem speelde vorige maand ook, als ik er toen ook last van had, had ik voor deze maand zelf even een alarm ingesteld dat ik ze, voor het geval dat, even zou omwisselen.
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Euromaniak support

Bericht door RMUMAURICE777 »

Ik heb gelukkig inmiddels contact met de scripter. De berichtgeving is helaas nogal kortdag, maar alleen de credits van de leden die ook een plek hebben in de linkspelwedstrijd zet hij op 0. Ik heb om kwart voor 8 van alle leden die een plek in de wedstrijd hebben hun totale geldwaarde aan credits opgeteld. Deze compensatie zal vandaag in hun account worden geplaatst.

Groeten,
Maurice
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Euromaniak support

Bericht door Nelly »

@Willy

Ik heb zelf vorig jaar ook dat probleem gehad op gelddroom en duiveltje
Gelukkig was dat maar eenmalig
Maar inderdaad de leden die in de wedstrijd staan wanneer deze reset verliest ook de cash verdiensten
En dat is zeker niet grappig
Zelf als ik in een wedstrijd meedoet en ik weet dat die fout op een site speelt wissel ik de cash al 2 dagen van te voren in
Even voor de reset zet ik een klein cashlinkje weer aan om te zien of deze met de reset weer op 0 komt te staan
Zo ja probleem niet opgelost
Wanneer je de cash punten inwissel voor de reset heeft dat geen invloed op de punten in de wedstrijd
Dan blijft de plaats behouden waar je op dat moment op staat

Misschien een optie voor de webmaster op de wedstrijd pagina ook te vermelden om op tijd de cashlinken in te wisselen voor de reset
Een uur voor de reset is inderdaad wel heel erg kort dag om de leden in te lichten

Aaah je bent me net even voor Maurice, misschien dat het euvel nu wel opgelost kan worden
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euromaniak support

Bericht door corinasjunk »

RMUMAURICE777 schreef:Ik heb om kwart voor 8 van alle leden die een plek in de wedstrijd hebben hun totale geldwaarde aan credits opgeteld. Deze compensatie zal vandaag in hun account worden geplaatst.
Kijk, zulke webmasters zie ik graag. Top van je!
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Euromaniak support

Bericht door olifant »

prijzen van de wedstrijd zijn ook niet bijgeschreven
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Euromaniak support

Bericht door RMUMAURICE777 »

Ook dit moet helaas handmatig gebeuren..
Inmiddels staan de compensaties en de prijzen in iedereen hun account.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Euromaniak support

Bericht door olifant »

hi
eventjes ook hier plaatsen, gezien de contactpagina op de site een foutmelding geeft


is er iets mis met de linkspelen, bij de cash en wedstrijdlinken waren er 3 uurlinken, ik zie er nu maar van elk 1 meer staan op de site. klopt dit, is dit verandert ?

ook mijn verdiensten van de cashlinken uur zijn eigenaardig
link#2 heeft een pak minder hits, terwijl ze alle 3 op hetzelfde niveau staan

1 uur linkspel 2784 € 0.03
€ 0.083520

Inwisselen
1 uur linkspel #1 2772 € 0.025
€ 0.069300

Inwisselen
1 uur linkspel #2 872 € 0.02
€ 0.017440
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euromaniak support

Bericht door corinasjunk »

Dat van de cash linkspellen heb ik ook @Olifant. Uurlink #1 en #2 staan in mijn rotator hetzelfde en qua hits scheelt het 1% (gemeten vanaf 1 februari). De verdiensten volgens de site zijn echter 4x zo laag op link #2... vreemd
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Euromaniak support

Bericht door olifant »

ja, in mijn rotator hebben alle 3 de uurlinken evenveel hits, maar op de site geeft #2 een pak minder

ook met de linkspelwedstrijd waren er 3 uurlinken, daar staat er ook nog maar 1 van op de site, als ik ze klik in mijn rotator,
geven ze alledrie punten
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euromaniak support

Bericht door willy »

Ik deed vorige maand mee aan de wedstrijd, maar is er wel een wedstrijd gezien er staat start 1 november ??
einde 1 december ?

Stom dat ik dit pas nu zie
Plaats reactie