Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

Voorlopig staan we dus nog op de blacklist blijkbaar.

Krijg nog geen enkele mail binnen ook niet van de host zelf als antwoord op mijn mails.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

Hier tot op heden ook geen antwoord meer ontvangen op mijn mails.....
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks:

Als je de mails niet krijgt van de sites die door Makicom worden gehost zul je ook de mails van de host zelf niet krijgen.

Ik heb hem vanavond gevraagd antwoorden ook naar olifant door te sturen want die krijgt ze wel binnen.

Maar het is wel heel moeizaam zo.

En het uitsturen van betaalde mails is zinloos als meer dan de helft terug komt.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

Ben ik helemaal met je eens wat betreft de mails. het is op dit moment gewoon afwachten...
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Het gaat hier bij Arola met regelmaat mis met het versturen van mail naar ziggo.
Mocht het zo zijn dat jij ook een dergelijk mail adres gebruikt en geen mails ontvangt, laat het me dan even weten.

Een optie is trouwens om, als jij ook dit probleem hebt, je mailadres aan te passen naar bijvoorbeeld gmail. Dit kun je heel makkelijk doen in je profiel.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Nog een paar uur en dan start de nieuwe klikwedstrijd op Arola-Clicks.com

Een goede reden dus om je links extra te promoten!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Sinds vandaag hebben we een nieuwe pagina aan de site toegevoegd, namelijk Advertentie Pakketten. Op deze pagina kun je voordelig advertenties aanschaffen, je moet dan denken aan o.a. klikfans, en linkspelhits.

Deze pakketten zijn 3, 6 of 12 maanden geldig.

Aankoop van deze pakketten geschied vooralsnog alleen via accountsaldo.

Ik hoop hiermee het adverteren op Arola-Clicks nog aantrekkelijker te maken.

Mocht iemand vragen of opmerkingen hebben of eventuele fouten op de pagina tegen te komen dan hoor ik het graag via het contactformulier op Arola.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Schatteboutje »

Hai,

ik check zojuist deze mail in mijn inbox:
Vanaf heden is onze uitbetaalgrens per direct aangepast!
De grens is weer terug gezet naar zoals het vroeger was.
Het minimaal aan te vragen bedrag is dus weer € 2,50 en gaat telkens met € 2,50 omhoog.
Waarom heb ik dit gedaan? Om het voor een ieder overzichtelijker te maken hoop ik.
Verder ga ik proberen om op zeer korte termijn de ontstane achterstand in te lopen.
Ook ziitten er nog een aantal leuke en interessante aanpassingen voor de site aan te komen welke ik hoop dit weekend te kunnen melden aan jullie.
Voor vragen kun je altijd via het contactformulier reageren.
Suggesties wat betreft Arola-Clicks zijn natuurlijk ook altijd van harte welkom.
M.b.t. de uitbetaalgrens .. "Het minimaal aan te vragen bedrag is dus weer € 2,50 en gaat telkens met € 2,50 omhoog."
Het aan te vragen bedrag is nog steeds max €2.50.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Schatteboutje schreef:Hai,

ik check zojuist deze mail in mijn inbox:
Vanaf heden is onze uitbetaalgrens per direct aangepast!
De grens is weer terug gezet naar zoals het vroeger was.
Het minimaal aan te vragen bedrag is dus weer € 2,50 en gaat telkens met € 2,50 omhoog.
Waarom heb ik dit gedaan? Om het voor een ieder overzichtelijker te maken hoop ik.
Verder ga ik proberen om op zeer korte termijn de ontstane achterstand in te lopen.
Ook ziitten er nog een aantal leuke en interessante aanpassingen voor de site aan te komen welke ik hoop dit weekend te kunnen melden aan jullie.
Voor vragen kun je altijd via het contactformulier reageren.
Suggesties wat betreft Arola-Clicks zijn natuurlijk ook altijd van harte welkom.
M.b.t. de uitbetaalgrens .. "Het minimaal aan te vragen bedrag is dus weer € 2,50 en gaat telkens met € 2,50 omhoog."
Het aan te vragen bedrag is nog steeds max €2.50.
Het hierboven vermelde was inderdaad zoals vermeld maar is ondertussen aangepast naar een max. van € 10,00 om geld wolven zoals JIJ niet direct de kans te geven voor een vermogen aan uitbetaling aan te vragen!!

Misschien was het, zoals ook in de mail was aangegeven, wat handiger en netter geweest om, als er vragen of opmerkingen waren over de betreffende mail, dit via het contactformulier even aan te geven, in plaats van weer direct hier op het forum!!

Maar ik weet het, als er een hond geslagen moet worden vinden jullie als het om ondergetekende en mijn sites gaat, vaak nogal snel die bekende stok om klappen mee uit te delen!

Wederom mijn complimenten!
Laatst gewijzigd door Christina op 30 okt 2017 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zeer groot lettertype aangepast.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

kort lontje .... grapje
Gesloten