Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Hydragon »

Geen uitbetaling aangevraagd, maar dit geeft wel extra vraagtekens,
als er regels wijzigen, is het niet meer dan logisch dat ook leden veranderen van beslissing.

Juist door nu de termen te gebruiken dat "uitbetalingen van vandaag worden geweigerd", "zoveel betaalaanvragen" en dan erbij vermelden dat mensen die je aangesproken hebben, dat de site misschien verkeerd in "zwaar weer", dat je daarin teleurgesteld bent.

Zal dit, nu juist juist teleurstelling veroorzaken naar de leden, want blijkbaar als er uitbetaal aanvragen worden geweigerd en dat onderdeel wordt gesloten, de boel wordt aangepast, dat er wel te dege iets goed mis is met Arola-Clicks. Deze drastische maatregelen geven nu vraagtekens richting betrouwbaarheid en zekerheid.

Er zijn tenslotte wm's al voor minder richting hotel Noorderzon vertrokken.
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door barry87 »

Bijzonder om een aanvraag af te keuren. Ik had net 2 euro aan saldo, dus ik moest nog een beetje sparen voordat ik een uitbetaling kon aanvragen. Toen kwam vanmorgen het bericht dat je vanaf 1,50 kan uitbetalen. Dus wat doe ik dan? Juist, aanvragen.

Overigens vraag ik mij sowieso af wat voor nut het heeft om nu aanvragen af te keuren. Zullen saldo's van leden nu niet gewoon verder stijgen en zullen deze mensen straks niet gewoon nog meer gaan aanvragen? Als je geen verlies wilt draaien moet je zorgen dat je je strategie echt veranderd. Nu stel je je kostenposten alleen maar uit, maar aan je inkomsten kant lijkt weinig te veranderen. Sterker nog, je inkomstenkant kan zomaar nog verder inzakken. Het vertrouwen in de site zal namelijk niet groter worden. Mijn promotie gaat in ieder geval even op een iets lager pitje.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Schatteboutje »

Met alle respect.

Bestaat de kans niet gewoon dat de leden, die nu ineens wel een uitbetaling kunnen aanvragen, zoals de wijze zoals barry87 zojuist beschreven heeft. Het morgen gewoon weer gaan aanvragen ..
Wordt het dan weer geannuleerd?
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door gerritjelsma »

Ik probeerde in te loggen bij Arola-clicks...en kreeg een melding dat "het inloggen niet gelukt is". Mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn correct ingevoerd. Hierna op de link geklikt om de wachtwoord te kunnen wijzigen...kreeg ik simpelweg de melding dat het email-adres niet bekend was...
Dit houdt in dat mijn account met saldo zonder bekendmaking verwijderd is. De reden waarom is me geheel onbekend.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door nachtvlinder »

ben geen lid van deze site, maar zou het niet handig zijn om in te stellen dat er slechts één maal in de maand een uitbetaling kan worden
aangevraagd bij voldoende saldo? dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
de webmaster kan uitrekenen wat er aan aanvragen aan gaat komen en de deelnemer weet wanneer een uitbetaling kan worden aangevraagd.

Misschien moet er een limiet aan het aantal deelnemers gesteld worden dan beperk je ook het aantal aanvragen.

Ik begrijp ook wel dat er geld binnen moet komen maar ook van de kant van de webmaster zal er denk ik effort in gestoken moeten worden.
Verwacht je uitbetalingen die niet komen dan zul je er tot vervelens toe achteraan moeten om je inkomsten veilig te stellen.

Let wel ........ dit is geen kritiek maar slechts een paar dingen die bij me opkomen en wens de eigenaar van Arola-Clicks veel wijsheid in deze
lastige kwestie.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

barry87 schreef:Bijzonder om een aanvraag af te keuren. Ik had net 2 euro aan saldo, dus ik moest nog een beetje sparen voordat ik een uitbetaling kon aanvragen. Toen kwam vanmorgen het bericht dat je vanaf 1,50 kan uitbetalen. Dus wat doe ik dan? Juist, aanvragen.
Ik vermoed dat er veel meer leden zijn die hetzelfde gedacht hebben als barry. Zou ik zelf ook gedaan hebben bij voldoende saldo, wellicht niet direct, maar zeker wanneer ik een saldo-check doe op alle sites. Dan staat 'ie maar vast op de lijst, de termijn is verlengd dus ik zie wel hoe snel of langza(a)m(er) de betaling dan binnen komt...
De webmaster heeft immers inzicht in het saldo van de leden en kan dus bij een verlaging van de uitbetaaldrempel aan zien komen hoeveel leden dan wel ineens boven die grens vallen, waarvan een aantal dit na het lezen van de mailing ook zeker zullen doen.
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door barry87 »

Gaat de uitbetalingsoptie binnenkort weer open? :roll:
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Uitbetaling aanvragen weer mogelijk.

Vanaf heden is het weer mogelijk om een cash uitbetaling aan te vragen.

Het minimumbedrag is € 1,50 en het maximaal aan te vragen bedrag is € 5,00.
De maximale uitbetalingstermijn blijft gewoon op 30 dagen staan!

Uitbetalen is alleen mogelijk via PayPal!

En dan nog even dit, hou er rekening mee dat je minimaal eens in de 30 dagen inlogt anders wordt je account automatisch verwijderdt!
Dit staat trouwens ook duidelijk vermeld op de F.A.Q. pagina.

Vanaf nu zijn de prijzen om VIP te worden ook drastisch gehalveerd dus misschien een mooie reden om een dergelijke optie aan te schaffen.

Fijn weekend allemaal!

P.S.; alle leden worden uiteraard van het hierboven vermelde ook op de hoogte gebracht via een ledenmail.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Schatteboutje »

Hai,

Gewoon een vraagje.

ik vroeg me af of het mogelijk is om "admin" uit de linkspelwedstrijd te halen.
Leden doen hun best om hoog te eindigen in de linkspelwedstrijd, maar admin is erg moeilijk in te halen en staat keurig op plaats 2.

Ik weet niet of het kan, maar op andere sites zie ik "admin" ook niet meedoen met wedstrijden
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door 5euroweb »

Schatteboutje schreef:Hai,

Gewoon een vraagje.

ik vroeg me af of het mogelijk is om "admin" uit de linkspelwedstrijd te halen.
Leden doen hun best om hoog te eindigen in de linkspelwedstrijd, maar admin is erg moeilijk in te halen en staat keurig op plaats 2.

Ik weet niet of het kan, maar op andere sites zie ik "admin" ook niet meedoen met wedstrijden
Ja dat zou inderdaad slim zijn viel mij ook op de laatste dagen.
Gesloten