Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks

Verschilt dan misschien per bank?
Ik betaal niets voor transacties.

Maar als jij 25 cent per transactie moet betalen zou ik toch maar overstappen naar een andere bank.

Heb net even gekeken. Had vorige maan 86 transacties.
Dat zou dan 86 x € 0,25 = € 21,50 kosten voor een maand???

Dat is dan voor een kwartaal zo'n slordige 60 tot 65 euro?
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

Ik betaal ongeveer € 10,-- per maand. hier zit alles in, passen, betalingen en overige kosten.
En de 1ne bank zal zeker duurder zijn dan de andere, maar voor Arola alleen ga ik zeker niet overstappen. De leden hebben nu gewoon een keus, of via de bank - 10% of via PayPal en dan het volledige bedrag.

En die € 0,25 is voor elk bedrag, dit wordt dus niet hoger als de uitbetalingsaanvraag wel hoger is. Het is gewoon voor een ieder die een uitbetaling via de bank aanvraagt € 0,25.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

Hm, ik betaal maar krap 5 euro per kwartaal aan bankkosten.

Maar goed, je zegt niet alleen voor arola over te willen stappen, daar maak ik uit op dat je die bankrekening ook privé gebruikt.
Beetje flauw om dat door te berekenen aan je leden? Of doe je dat ook als je geld overmaakt naar familie/vrienden?
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@corinasjunk

Ik reken niets door als ik via Paypal uitbetaal via familie/vrienden(lees leden). Maar ja, de site moet ergens van betaald worden en dit is 1 van de opties en die heb ik door gevoerd en duidelijk aan de leden kenbaar gemaakt, zowel via de mail als ook op de site op het moment dat er een uitbetaling wordt aangevraagd. de keuze ligt dan bij het lid.

Heel simpel....
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Schatteboutje »

Arola-Clicks schreef:De leden hebben nu gewoon een keus, of via de bank - 10% of via PayPal en dan het volledige bedrag.

En die € 0,25 is voor elk bedrag, dit wordt dus niet hoger als de uitbetalingsaanvraag wel hoger is. Het is gewoon voor een ieder die een uitbetaling via de bank aanvraagt € 0,25.

is het nou .. -10% of €0.25 bij aanvraag voor uitbetaling via bank?
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 187
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door nachtvlinder »

@arola-clicks
Ik betaal ongeveer € 10,-- per maand. hier zit alles in, passen, betalingen en overige kosten.
ik ben geen lid van deze site maar vind het een onsympathieke maatregel om je kosten die je ook zou hebben als je geen site hebt
te gaan verhalen op de leden.
heb geen site maar wel meerdere banken maar ik betaal bij geen enkele bank 10,00 kosten. Misschien eens tijd om te gaan shoppen
bij een andere bank om voor hetzelfde minder te gaan betalen.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Schatteboutje

het is € 0,25 per aangevraagde uitbetaling, ongeacht de hoogte van het aangevraagde bedrag.

@nachtvlinder

Je hebt geen idee wat het onderhouden en draaiend houden van een GPT-site kost, anders had je deze opmerking waarschijnlijk niet gemaakt.
En bij welke bank ik mijn financiën regel bepaal ik zelf, wat de kosten dan ook mogen zijn!!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks:

De hier aanwezige webmasters weten wel wat het onderhouden van een GPT-site kost.
Toch ben jij de enige wm die bankkosten in rekening brengt.


Bij een aanvraag van zeg € 2,50 reken je 25 cent, dat is dus 10%
Dat is niet wat jouw bank jou berekent als je een betaling doet.

Zou mooi worden als ik bijv. een betaling zou doen van 200 euro en mijn bank rekent 20 euro bankkosten.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

€10 per maand en €0,25 hiervoor rekenen voor elke bank uitbetaling.
Dus om uit de kosten te komen zijn er 40 bank uitbetalingsaanvragen per maand nodig.
Haal je die kosten er wel uit dan? Denk toch dat veel leden maar voor paypal kiezen als ze dit zien.

En je bent de enige WM die dit doet. Als je de kosten er echt uit wil halen, hef je ook een kwartje op een paypal uitbetaling.

Aan de andere kant, andere WMs verhalen de kosten ook niet, blijkbaar kunnen zij de onderhoudskosten van een site wel bekostigen met wat ze binnen harken. Misschien kunnen ze je tips geven hoe je die kosten op een andere manier terug kunt verdienen? Is maar een suggestie hoor... zou zonde zijn als je leden erdoor weglopen.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Ik heb nergens vermeld in dit topic dat er op elke uitbetalingsaanvraag 10% in rekening wordt gebracht maar lezen schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommigen hier!

En , tja, als ik €0,25 in rekening breng voor een aanvraag via de bank, dan doe ik dat.

Als leden weglopen is ook dat hun eigen keuze.

Het in rekening brengen van € 0,25 hebben de leden te danken aan 1 lid die het voor iedereen verpest heeft en ondertussen geen lid meer is.

En nee, voorlopig draai ik het niet terug.

En ja, dit was mijn laatste reactie omtrent dit onderwerp.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gesloten