It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Vandaag, 17-12-2015, is It Flinterke-Onlineverdienen van start gegaan. Flinterke is Fries voor Vlindertje. Misschien overbodig om te vertellen, maar voor diegenen die het niet hadden geraden is het wel leuk om te weten. Vanaf Maandag 21 December zullen er mails worden verstuurd van Maandagen tot en met Zaterdagen, met de start van de mails zal ook het Vlinderspel starten. Uitleg over het Vlinderspel krijgt u komende Zondag via de Admin- Mail. Deze Admin- Mail komt minimaal één keer in week. De Winkelpromenade is goed gevuld met honderden Webshops. Ik hoop dat ik er in geslaagd ben om voor ieders beurs iets te vinden. Ik wens iedereen veel plezier op It Flinderke- Onlineverdienen.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Beste Leden,

Welkom allemaal !
De start is goed, op het moment dat ik dit schrijf heeft It Flinterke-Onlineverdienen al 203 leden.
Ik hoop dat we zo door blijven groeien en wat mij betreft mogen het wel een paar duizend leden worden.

Paarse vlinder met een V

Eerst de uitleg van het Vlinderspel, dat Maandag 21 December 2015 van start gaat, tegelijkertijd met het versturen van Mails met aanbiedingen.
Hierboven ziet u een vlinder met de letter V ( deze doet niet mee!! ). De komende tijd krijgt u van Maandag tot en met Zaterdag een Mail van It Flinterke-Onlineverdienen met een aanbieding.
In deze mails treft u naast de aanbieding een Vlinder aan met een letter. De 6 Letters bij de Vlinders vormen tezamen een woord, die u kunt vinden door de letters in de juiste volgorde te zetten.
Wat moet u doen ? U verzamelt alle 6 Vlinders en typ daarbij het juiste Woord en stuur deze mail naar itflinterke.onlineverdienen@gmail.com. De Vlinders met de oplossing van het te raden Woord dienen uiterlijk op Zondag 15.00 uur binnen te zijn.
Uit de goede antwoorden worden 3 winnaars getrokken, die elke € 0,50 in hun account krijgen bijgeschreven.
( Oplossingen zonder de Vlinders doen niet mee aan de trekking.)

Tip: Sla de Mail met Vlinders op in concepten en voeg elke dag een Vlinder toe.

Ik hoop dat veel mensen hieraan meedoen.

De Winkelpromenade op It Flinterke-Onlineverdienen heeft nu 406 webwinkels, misschien komen er nog meer bij. Neem eens een kijkje en ga vooral even kijken bij Gratis en Prijsvragen , waar leuke prijsvragen op staan. Wie wil er nou niet een Privéchef met Oud en Nieuw ?

Dit was alles voorlopig. Vergeet niet Vlinders te vangen !

met vriendelijke groet,
Roelfke Gouma
itflinterke.onlineverdienen@gmail.com
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Hallo,

In Gmail blijkt de afbeelding niet te zien te zijn. Of dat ook voor hotmail en andere mailadressen geld weet ik niet.

Oplossing is voorlopig een Tekst zoals hierboven: Paarse Vlinder met een V.

Ik ga zoeken naar een oplossing, maar morgen en dinsdag zijn we druk met afspraken bij artsen. Dus dat zal pas woensdag worden voordat ik een oplossing heb. Heel misschien als ik de puf nog heb vanavond nog.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door Schatteboutje »

edit = test 2 - werkt in hotmail
sanne schreef:Hallo,

In Gmail blijkt de afbeelding niet te zien te zijn. Of dat ook voor hotmail en andere mailadressen geld weet ik niet.

Oplossing is voorlopig een Tekst zoals hierboven: Paarse Vlinder met een V.

Ik ga zoeken naar een oplossing, maar morgen en dinsdag zijn we druk met afspraken bij artsen. Dus dat zal pas woensdag worden voordat ik een oplossing heb. Heel misschien als ik de puf nog heb vanavond nog.
Ook niet zichtbaar in hotmail
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Hallo,


Via Image- url allemaal nieuwe urls aangemaakt.

Misschien zijn ze niet de eerste keer te zien, had ik namelijk, maar de tweede keer wel. Bij Gmail moet je wel aanklikken dat je afbeeldingen toestaat. Bij hotmail denk ik ook.

In de mailbox van It Flinterke zijn de Vlinders wel te zien, dat is dus tot het ook in jullie eigen mails zichtbaar is, een goed alternatief.

Is me toch nog gelukt :)) En het is nog niet eens 1.00 uur.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Hallo,


Ik heb de inzet- bedragen voor de Geld-Bubble aangepast. Waarschijnlijk had ik de bedragen te hoog ingesteld aangezien de geldbubble niet werd gebruikt.

De minimum inleg is nu € 0,005, de hoogste inleg is nu € 0,05.

Ik hoop dat de Geld- Bubble nu wel gebruikt gaat worden.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Beste Leden,

De eerste trekking van het Vlinderspel heeft plaatsgevonden, de volgende 3 mensen hebben € 0,50 bijgeschreven gekregenin hun account:
Soosboy,
Runnerup en
IJsvogel.

Van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

Voor diegenen die vorige week de uitleg hebben gemist, hieronder nogmaals de uitleg. De vlinder in dit voorbeeld is alleen een voorbeeld. Alle letters in het spel zijn hoofdletters. En een verzoek van mij, willen jullie je inlognaam bij de inzending vermelden ?

Vlinder Z Afbeelding

Nogmaals de uitleg van het Vlinderspel.
Hierboven ziet u een vlinder met de letter Z ( deze doet niet mee!! ). U krijgt van Maandag tot en met Zaterdag een Mail van It Flinterke-Onlineverdienen met een aanbieding.
In deze mails treft u naast de aanbieding een Vlinder aan met een letter. De 6 Letters bij de Vlinders vormen tezamen een woord, die u kunt vinden door de letters in de juiste volgorde te zetten.
Wat moet u doen ? U verzamelt alle 6 Vlinders en typ daarbij het juiste Woord en stuur deze mail naar itflinterke.onlineverdienen@gmail.com. De Vlinders met de oplossing van het te raden Woord dienen uiterlijk op Zondag 15.00 uur binnen te zijn.
Uit de goede antwoorden worden 3 winnaars getrokken, die elke € 0,50 in hun account krijgen bijgeschreven.
( Oplossingen zonder de Vlinders doen niet mee aan de trekking.)

Tip: Sla de Mail met Vlinders op in concepten en voeg elke dag een Vlinder toe.

Ik hoop dat veel mensen deelnemen.

De Winkelpromenade op It Flinterke-Onlineverdienen heeft nu meer als 400 webwinkels, misschien komen er nog meer bij.

Dit was alles voorlopig. Vergeet niet Vlinders te vangen en vergeet niet te bieden op de Veiling.
U kunt nog bieden tot 30 December 20.00 uur.



met vriendelijke groet,
Roelfke Gouma
itflinterke.onlineverdienen@gmail.com
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Beste Leden,

Elke maand op de 1e van die maand start een Klikwedstrijd en Linkspelwedstrijd. Beide 's avond om 20.00 uur. De wedstrijd duurt 1 maand en nadat ze gestopt is start direct de volgende.

We starten het nieuwe jaar dus goed.



P.S. Tot morgenavond 20.00 uur kunt u nog uw bod uitbrengen op de Veiling.

met vriendelijke groet,
Roelfke Gouma
It Flinterke-Onlineverdienen.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Beste Leden,

Deze week waren er maar 5 inzendingen voor het woord dat ik zocht in de mails. Het goede woord was Dieren, alle 5 hadden dit goed.
Ik heb besloten om het totale prijzengeld van € 1,50 gelijk te verdelen over deze 5 mensen.
Ik denk dat deze mensen dit wel goed vinden.

Vanaf volgende week wil ik meer goede inzendingen zien. Een prijzenpot van € 1,50 is te veel voor een leuk spelletje waar maar 5 mensen aan meedoen.
Als er meer als 25 inzendingen zijn zal er vanaf nu 5 keer € 0,30 verloot worden. Zijn er minder als 25 inzendingen, dan wordt er 3 keer € 0,20 verloot onder de goede inzendingen.

Vlinder WinnaarsDe derde trekking van het Vlinderspel heeft plaatsgevonden, de volgende 5 mensen hebben € 0,30 bijgeschreven gekregen in hun account:
Drsjthm,
Runnerup,
Soosboy,
Kika1 en
Martine2.

Van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

Voor diegenen die de afgelopen weken de uitleg hebben gemist, hieronder nogmaals de uitleg. De vlinder in dit voorbeeld is alleen een voorbeeld. Alle letters in het spel zijn hoofdletters. En een verzoek van mij, willen jullie je inlognaam bij de inzending vermelden ?

Vlinder Z

Nogmaals de uitleg van het Vlinderspel.
Hierboven ziet u een vlinder met de letter Z ( deze doet niet mee!! ). U krijgt van Maandag tot en met Zaterdag een Mail van It Flinterke-Onlineverdienen met een aanbieding.
In deze mails treft u naast de aanbieding een Vlinder aan met een letter. De 6 Letters bij de Vlinders vormen tezamen een woord, die u kunt vinden door de letters in de juiste volgorde te zetten.
Wat moet u doen ? U verzamelt alle 6 Letters en vorm het juiste Woord en stuur de oplossing naar itflinterke.onlineverdienen@gmail.com. Het juiste Woord dient uiterlijk op Zondag 15.00 uur binnen te zijn.
Als er meer als 25 inzendingen zijn zal er 5 keer € 0,30 verloot worden. Zijn er minder als 25 inzendingen, dan wordt er 3 keer € 0,20 verloot onder de goede inzendingen.

De vlinders hoeven niet meer ingeleverd te worden. Enigszins jammer, want het is een zeer fleurige mail die ik dan krijg, maar het levert voor sommige mensen te veel problemen op.

Ik hoop dat veel mensen deelnemen.

Vlinder WinkelpromenadeDe Winkelpromenade op It Flinterke-Onlineverdienen heeft nu meer dan 400 Webwinkels. Neem rustig eens een kijkje en ontdek goede webwinkels.

Wist U dat ik de woorden voor het Vlinderspel uit de winkelpromenade haal ?

Vlinder Spel KlikkenHet tweede Vlinderspel zal komende Donderdag, 14 januari, van start gaan. Er komen Vlinders in Banners, KlikenWin en Klikfans. Na opening van de link zal er een vlinder verschijnen met een letter. De banner of klikfan zal niet als een letter herkenbaar zijn. Dus goed kijken naar een advertentie ! Verzamel alle letters, stuur het juiste woord in en maak kans op € 0,20. Er zullen uit de juiste inzendingen 8 winnaars worden getrokken.
Komende Donderdag zal ik u laten weten uit hoeveel letters het woord bestaat.

Dit was alles voorlopig. Vergeet niet Vlinders te vangen.

met vriendelijke groet,
Roelfke Gouma
It Flinterke-Onlineverdienen.
Vlinder-It Flinterke
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

It Flinterke-Onlineverdienen.nl

Bericht door sanne »

Hallo,


Mijn excuses aan iedereen. ItFlinkterke is offline.


Heb de host al een mail gestuurd, maar helaas tot nu toe geen reactie.

Als ik het goed heb begrepen heb ik mijn data al verbruikt, maar hoe ik dat zelf kan oplossen is mij een raadsel. Ik ben dus afhankelijk van mijn host in deze.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Plaats reactie