Onderschriften

Hier vindt je het laatste nieuws en belangrijke mededelingen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Onderschriften

Bericht door Christina »

Per heden is het aantal toegestane onderschriften gewijzigd in één.

Had je meerdere onderschriften staan?
Kijk dan welke er nog staat en of je die wilt wijzigen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Onderschriften

Bericht door corinasjunk »

Heb de mijne ingekort.

Maar hoe moet dat nu met WMs van meerdere sites? Persoonlijk vind ik het wel handig om zo snel onder een reactie te kunnen zien van welke sites een WM is.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

Meerdere sites kunnen in één zin worden genoemd.

Veel onderschriften zijn ter promotie van een site waar een iemand lid van is en refjes probeert te krijgen.

En meerdere banners in een onderschrift vind ik ronduit storend.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

Ben ik niet helemaal met je eens Christina

Sommige leden op dit forum, steken tijd en energie om diverse systemen uit te leggen. Een directe reflink mag dan niet worden geplaatst, wat ik persoonlijk jammer vind.

Een nette onderschrift met een extra banner (waar je eventueel een refje mee scoort) kan dan een kleine beloning zijn voor de moeite en tijd die je hierin steekt!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

@ Moneybugs:

Uiteraard waardeer ik de inzet van leden op het forum!

Maar twee banners in een onderschrift zijn gewoon uitermate irritant als je aan het lezen bent op het forum.

Een directe reflink mag inderdaad niet worden geplaatst.
Maar een banner is in feite ook een directe reflink.


En tja..... hoe veel banners mogen ondergetekende en de moderators dan plaatsen voor hun inzet?


Het spijt me maar ik blijf bij het besluit dat er maar één banner/link in het onderschrift mag.

Ik kan het ook veranderen in max. 2 linken en géén banner.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Op dit forum lees ik tegenstrijdigheden!

Webmasters die moeite hebben om inkomsten te genereren, anderzijds wordt het met regeltjes ook onmogelijk gemaakt om extra inkomsten te genereren!

Je hebt nu een besluit genomen op wat jij vindt!

Op een forum zul je altijd dingen tegenkomen die je storen!

Zou liever een max van 2 banners zien zoals dit altijd is geweest!
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Hydragon »

Moneybugs schreef:@christina

Op dit forum lees ik tegenstrijdigheden!

Webmasters die moeite hebben om inkomsten te genereren, anderzijds wordt het met regeltjes ook onmogelijk gemaakt om extra inkomsten te genereren!

Je hebt nu een besluit genomen op wat jij vindt!

Op een forum zul je altijd dingen tegenkomen die je storen!

Zou liever een max van 2 banners zien zoals dit altijd is geweest!
De volgende reactie is geen haat tegen het forum, of adverteren:
Maar als ik het zo lees en op zich begrijp ik de reactie van Christina, maar ook die van Moneybugs.
Er kan een tussenweg gekozen worden, of er ontstaan andere fora's waar regels zijn zoals men het wel het liefst wil hebben.

Iedereen beheert zijn/haar forum uiteindelijk op eigen wijze, net zoals de websites allemaal hun eigen huisregeltjes hebben.
Soms worden er keuze's gemaakt die bepaalde mensen afschrikken en naar alternatieven gaan zoeken, andere mensen worden misschien weer tevreden gesteld.

Dat blijft keer op keer nog steeds terugkomen en is gewoonweg onvermijdelijk.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Onderschriften

Bericht door corinasjunk »

Misschien is het anders een optie om een poll te maken, kijken of beduidend meer mensen het storend vinden? Al dan niet met onderscheid tussen wel of geen webmaster. Of meerdere links toestaan naar bijvoorbeeld topics waarin deze persoon bepaalde uitleg geeft? Natuurlijk, de keuze is aan de beheerder, maar van wat mogelijkheden tot inspraak is nog nooit iemand slechter geworden.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Christina »

Voor het werven van refjes zijn andere middelen dan een banner plaatsen in een onderschrift op het forum.

Als men om de reden dat er maar 1 banner is toegestaan in een onderschrift een eigen forum wil beginnen dan moet men dat gewoon doen.

En nee je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.

Ik probeer dit forum zo goed mogelijk op orde te houden en meerdere banners in een onderschrift zijn ronduit storend.

Liefst zag ik helemaal geen banners in een onderschrift.

Dus de keuze is: of 1 banner of maximaal 2 linken.


En nee ik ga daar geen poll aan wijden.

Als mensen een mening willen geven staat het iedereen vrij dat hier in het topic te doen.

Webmasters die meerdere sites hebben kunnen die ook gewoon noemen zoals bijv. Cospa dat heeft gedaan.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften

Bericht door Moneybugs »

@christina

Vergeet niet dat een goed forum afhankelijk is van actieve forumleden! Juist hun bijdrage zorgt voor een forum!

Daarnaast vindt ik het storender dat er op het forum soms problemen en gegevens worden gedeeld wat eigenlijk een derde helemaal niet aangaat! Of dat er webmasters met problemen die hun goede inzet tonen toch min of meer afgeschilderd worden!

Ik denk dat dat storender is dan 1 of 2 banners in een onderschrift!

Ik ben het daarom eens met corinasjunk dat leden hier zelf over mogen of kunnen beslissen!

Wat is de volgende stap? Als een beheerder zich stort aan smiley's, dat er nog maar 1 smiley per bericht wordt toegestaan?

Toevallig nagedacht wat het effect zou kunnen zijn als je in sommige topics het zou gedogen om een banner of referrallink te plaatsen, misschien zou dit leden stimuleren om reviews en of strategieën te beschrijven waardoor het juist een positieve bijdrage kan zijn voor het forum waardoor het forum juist aantrekkelijker en informatiever wordt! Daar hebben leden misschien meer belang bij!
Gesloten