Pivot (App)

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Pivot (App)

Bericht door eurotalker »

Beste forumleden,

Ik werd door iemand getipt over deze app. Heb het opgezocht op internet en geen scam waarschuwingen gezien.
Hierna heb ik de app zelf gedownload en ben hem nu aan het uitproberen.

Let op: het gaat hier om een app (voor je mobiele telefoon, nog niet uitgeprobeerd op de laptop), en niet om een (auto)faucet of paid-to-click btc site, maar ik het het onder '(bit)coins' geplaatst omdat dat mij de meeste geschikte plek leek.

Je kan bij de pivot app pivot (token) en btc verdienen. Wat ik leuk vind aan de app is dat er veel nieuws in de app te vinden is over beleggen in cryptocurrencies. Ook kan je via die app dat actuele koersen en de exchanges is. Je krijgt betaald voor het lezen en delen van dit nieuws.

Ik zal op deze plek iedereen op de hoogte houden over mijn ervaringen met de app.

Het zou leuk zijn als iemand ook lid zou willen worden. Op die manier kunnen we dan met zijn tweeën (of meer) de app uitproberen en de andere forumleden informeren over of het ook iets voor hen kan zijn. Wie doet met me mee?

------------------------------------------------------------------------------------------------

Register PIVOT to get 150 million PVT(Pivot Token) and 500,000 USD airdrops: PIVOT is a community for cryptocurrency investors.

------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.pivot.one/app/invite_login? ... ode=hzfrsz
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Plaats reactie