Rotator2Win Autofaucet (POT)

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door eurotalker »

Webmaster Klikkanon schreef: 29 okt 2018 21:31 ... er stond een vaag nummer die je kon bellen. ...
Dat nummer moet je inderdaad NOOIT bellen. Het is een zgn Microsoft Tech Scam ad. Die ben ik zelf nog niet tegengekomen bij rotator2win, maar wel bij sommige andere faucets en ptc-sites. Wegklikken helpt niet altijd, dat hangt een beetje af van of en welke adblocker je gebruikt.

Wat men dan kan doen is op escape klikken en dan de pagina wegklikken, maar dat werkt niet bij iedereen.
Een andere methode is rechtermuisklik op de taakbalk onderin je scherm, dan klikken op taakbeheer in het menu en daarna je webbrowser opzoeken in de lijst, selecteren en rechts onderin op beëindigen klikken. De webbrowser sluit dan en ik heb het zo ingesteld dat met het sluiten ook gelijk alle historie, cookies enz. worden gewist. Op die manier hoef je niet je hele pc opnieuw op te starten, alleen je webbrowser.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Plaats reactie