Rotator2Win Autofaucet (POT)

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door eurotalker »

Dit is het broertje van de Claim Me Autofaucet. Een keer claimen, advertentie wegklikken, captcha en laat maar draaien! :swing



Rotator2Win Faucet-No Shorten Links No Time Expiration

This is The luckiest Faucet Out there,No Time Expiration No Hidden Mining

Thereʼs no timers or CAPTCHAs;

NOTE: THE SECRET KEY CHANGE EVERY 1 DAY at about 11:00 UTC, so make sure to do the claiming process again after that time.

(If the payout rates seem low, just remember that you get out just as much as you put in, and this faucet is much less “labor-intensive” than most.)
Announcements

No ad, , No captcha, No time expiration, No hiddenminer

http://rotatortowin.000webhostapp.com?r ... bUf&rc=POT
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door corinasjunk »

Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door Ashley43 »

Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door Arola-Clicks »

:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Webmaster Klikkanon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 17 aug 2015 19:25
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door Webmaster Klikkanon »

Deze faucet was ik ook al tegen gekomen. Gezien de url even niets mee gedaan. Zag dat jullie deze gebruiken. Afgelopen weekend toch nog maar even gekeken. Helaas voor mij een virus op mijn pc. Windows Defender zette alles vast. Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door willy »

ik kreeg een rits meldingen laatst via die andere, claime of zoiets (ik gebruik bitdefender betaalde pro versie)

claimen liep verder nog eens vast en bleef onderaan maar linken draaien (links onderaan dzie je wel de url passeren, hield niet op )
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door corinasjunk »

Ik krijg alleen in de captcha's soms dat een bestand gedownlaod wil worden waarop mijn virusscanner alarm slaat, verder geen last
Webmaster Klikkanon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 124
Lid geworden op: 17 aug 2015 19:25
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door Webmaster Klikkanon »

Oke, bedankt voor jullie reactie. Bij mij, mijn pc wilde niet eens meer opstarten er stond een vaag nummer die je kon bellen.
Pc weer gemaakt. Denk nu wel twee na voordat ik dit weer ga doen. Blijf lekker bij de coinpot sites. Bijna geen vage websites in mijn historie.
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Rotator2Win Autofaucet (POT)

Bericht door eurotalker »

Webmaster Klikkanon schreef: 29 okt 2018 09:35 ... Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben.
Nee, misschien omdat ik een andere virusscanner en/of andere browserinstellingen heb.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Plaats reactie