GPT Forum

Op GPT Forum kun je nieuws, info, discussies en referral-kettingen plaatsen over "Geld verdienen op internet". Je moet geregistreerd zijn om deel te nemen aan dit forum.
Het is momenteel 21 apr 2018 02:18

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina « 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 apr 2018 19:11 
10 Euro
10 Euro

clearmaker schreef: *
Kijk Silvia, ik ben niet gek, ik vermoed dat jullie webmasters wel een vergoeding krijgen voor die kliks, maar dat volgens voorwaarden weer niet mogen vermelden .. en dus weer een extra bron van inkomsten is.
Ik als niet webmaster mag dat toch wel vermoeden?-:o)
Haha was het maar zo dat webmasters een vergoeding kregen per klik op een mail...

BerichtGeplaatst: 16 apr 2018 19:36 
Beheerder
Beheerder

@ clearmaker:

Als er een mail wordt verstuurd zonder vergoeding dan MAG er geen vergoeding worden gegeven voor de klik.

Zou je dat toch doen dan wordt je er uitgegooid door die webshop en/of de affiliate. Zo simpel is het.

En je zegt:
Citeer:
Ik klik de mails om te kijken of er niet ooit wat interessants tussen staat, en bijna elke dag houd ik mijn mailbox bij.
Ook bij een mail zonder vergoeding voor de klik kan het interessant zijn om die webshop te bezoeken.
Dat er geen vergoeding is voor de klik wil niet zeggen dat er geen cashback mag worden gegeven.
Iedere webshop bepaald zelf wat wel en niet is toegestaan en daar moeten wij als publishers ons aan houden.

Wij kiezen er voor de cashback vergoeding in de mail te vermelden maar dat doet niet iedereen.

BerichtGeplaatst: 16 apr 2018 23:29 
20 Cent
20 Cent

Christina,

jij zegt
Citeer:
Ook bij een mail zonder vergoeding voor de klik kan het interessant zijn om die webshop te bezoeken.
Dat er geen vergoeding is voor de klik wil niet zeggen dat er geen cashback mag worden gegeven.
Dat geld bij jou, geld bij de websites van Nel (klikduivel), Willy .... maar b.v. NIET bij 5euromail.
Laatste keer dat ik antwoord kreeg via support, werd er uitdrukkelijk bij vermeld als ik NIET kocht via het plugin gedeelte van 5euromail dat de aankoper NIETS krijgt.

Dus daarom klik ik de onbetaalde mails van o.a. 5euromail en nog een paar websites als geldrace, zinngeld en gekkengoud niet meer.
Want bij deze websites is mijn ervaring heeft het geen zin bij een wat grotere aankoop cashback te claimen, je krijgt gewoon geen antwoord of een standaard bericht terug zelfs met b.v. Geacht Lid, .... niet eens bij naam.

Is wel zo bij andere dan bovengenoemde websites, die klik ik doorgaans wel, en heel soms herinner ik mij dan later dat één van de websites waar ik wel de onbetaalde mails klik dat ze die aanbieder hebben, kijk ik terug in de mails, en ga ik vervolgens via de website zoeken waar die winkel staat in cashback-gedeelte en .... afhankelijk van de waarde van de aankoop meld ik die dan.
voorbeeld, aliexpress aan/uit knop van $1,75 of sloffen van bristol van € 8,95 die meld ik niet (wel bij 5euromail om diverse redenen-:o)
Maar een afsluiting van nieuwe autoverzekering zoals afgelopen week meld ik wel vanwege de hoge waarde en te vaak worden dit soort *aankopen* niet of niet juist geregistreerd, niet voor mij maar voor de WM die er dan achteraan kan gaan middels de bevestigingsmail.

Maar ik vrees omdat sommige websites echt teveel onbetaalde mails verzenden dat de meesten onder ons leden die niet meer aanklikken (op geen enkele website meer) en als vervuiling van hun mailbox zien.

BerichtGeplaatst: 17 apr 2018 12:18 
Beheerder
Beheerder

@ clearmaker:

Aankopen van Ali Express krijgen wij automatisch binnen via Daisycon.

Maar bijv via Trade Tracker krijg ik alleen een mail als er een aankoop of deelname is geweest.
Dan moet ik wel even op Trade Tracker het IP opzoeken en dan met het IP bij ons het lid er bij zoeken.
Vervolgens kan ik de aankoop toevoegen aan het cashback overzicht.

Maar of iemand nu voor 1 euro koopt of voor 100 euro een mail sturen mag altijd.
En is er dan iets mis gegaan kunnen we nog proberen het recht te zetten.
Lukt niet altijd omdat er soms nog cookies van een andere aanbieder waren doordat de cookies niet waren gewist.
En dan gaat de sale aan onze neus voorbij.
Maar regelmatig lukt het wel om de sale dan alsnog goedgekeurd te krijgen.

Het is natuurlijk aan iedere wm zelf hoe veel moeite hij/zij wil doen maar is wat mij betreft een normale zaak om ook met dit soort dingen service te bieden aan je leden.

Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina « 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00