Refrally Spaaractief

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Refrally Spaaractief

Bericht door Cospamedia »

Zojuist deze ticket op Spaaractief verzonden:

Beste,

Wat doet D van Caam in de refrally, iemand met tig duizenden leden op zijn websites? Vind niet echt dat hij daar thuishoort, vind het eigenlijk meer dan stijlloos,sorry hoor,maar dat ruikt naar "belangen verstrengeling".

Grtz Dyon
CospaMedia: Cashze
ronis
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2014 16:28

Re: Refrally Spaaractief

Bericht door ronis »

Beste Dyon,

Jammer dat, ondanks dat je ons ook netjes een ticket hebt gestuurd, je hier ook gelijk een topic aan moet wijden. Ondanks dat het niet mijn gewoonte is om hier op GPT Forum te reageren op dergelijke berichten, niet in de laatste plaats omdat er op fora van een mug een olifant wordt gemaakt en het lang niet altijd bij de feiten wordt gehouden, wil ik bij deze wel een uitzondering maken.

Ik begrijp volledig je frustratie als een (grote) webmaster omhoog klimt in een referralwedstrijd, zeker gezien je huidige eerste plek die natuurlijk graag wilt behouden. Eerder deze maand nam een ander lid ook al contact met ons op, min of meer om dezelfde reden. Hij vond het ook oneerlijk dat er een webmaster bovenaan stond. Feitelijk spreken we dus over dezelfde situatie, alleen nu min of meer gericht aan jou (wil je absoluut geen verwijt maken), hopelijk begrijp je mijn punt. Hij opperde dat het oneerlijk zou zijn om webmasters mee te laten doen aan de wedstrijd. Het bericht dat ik hem heb gestuurd zal ik deels citeren;
Hoewel ik het standpunt volledig kan begrijpen, zijn er een aantal sterke tegenpunten te benoemen. Om te beginnen is een wedstrijd voor iedereen; het zou in onze ogen juist oneerlijk zijn om bepaalde leden uit te sluiten. Een "gewoon" lid heeft daarbij ook de mogelijkheid om mailings in te kopen bij andere spaarprogramma's.

Verder is het voor ons (bijna) niet te controleren wie er een spaarprogramma bezitten, en daarbij zal dan het voordeel voor ons ook compleet wegvallen. Het beoogde doel van een dergelijke wedstrijd is natuurlijk het werven van zoveel mogelijk nieuwe leden en als je alle "grote promoters" (om ze zo maar even te noemen) zal uitsluiten, is een aanbrengwedstrijd niet meer interessant voor de organisator.

Als laatste; naast spaarprogramma eigenaren is er ook een grote groep mensen die een website/nieuwsbrief bezit. Met name voor die laatste groep is het mogelijk om in korte tijd zeer veel leden aan te brengen.

Echter met de echte grote promoters, dus de grote mailingpartijen, maken wij exclusieve deals. Deze personen doen dan ook niet mee aan de wedstrijd.
Daarbij, een dergelijke beslissing om een bepaalde groep uit te sluiten zal altijd een discutabel punt blijven. Want wat is in jouw ogen een "grote" webmaster? Wie laat je wel en wie laat je niet meedoen? Moet ik jou dan niet ook als "grote" webmaster gaan zien? Je hebt ook meerdere sites toch?

Dus mijn oordeel is en blijft gewoon dat de wedstrijd voor iedereen is, en dat het ook Danny vrij staat mee te doen als hij ons wil promoten in zijn (vele) nieuwsbrieven, spaarprogramma's of op wat voor manier dan ook. Iedereen die ons op een eerlijke manier leden aanbrengt is voor ons gewoon een valide deelnemer. Uitzonderingen daargelaten (ik ga zelf niet meedoen, en ik zal familie van mij ook niet mee laten doen, dat zal natuurlijk een smerige streek wezen).

Maar ondanks dat ik in het verleden heb samengewerkt met Danny, heb ik momenteel zakelijk gezien geen band meer met Online Activity B.V. (buiten dat ik af en toe campagnes via zijn affiliate programma promoot, zoals we dat ook doen via ieder ander affiliate programma zoals Daisycon, Zanox, iMailo) en is hij voor mij gewoon een deelnemer als ieder ander. Als hij besluit om te mailen en voor een prijs wil gaan is dat, hoe zeer het me spijt voor jou (je hebt een respectabele eerste positie), zijn goed recht. Van belangenverstrengeling is in mijn ogen dan ook totaal geen sprake.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Refrally Spaaractief

Bericht door gaby »

Het linkspel staat stil, geen beweging meer in te zien sinds gisteren...
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Refrally Spaaractief

Bericht door willy »

Uitbetaling is nu bij 12.50 euro zie ik, is dit al langer zo ? (was 5 euro)

Heb geen mail gezien ofzo hierover, al moet ik toegeven niet teveel mails meer te lezen (geen zin in dagelijkse negativiteit lol)
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Refrally Spaaractief

Bericht door janro1 »

heeft op de site zelf iets over gestaan

Veranderingen SpaarActief Spaarprogramma (10/09/2014)

Per direct hebben wij enkele wijzigingen doorgevoerd binnen ons spaarprogramma. Een aantal van deze wijzigingen pakt positief uit, andere wijzigingen zijn misschien iets minder gunstig voor sommige leden maar helaas wel cruciaal vanwege de snelle groei die we vanaf de start hebben beleefd. We hopen op jullie begrip voor de veranderingen!

Uitbetalingsgrens bijgesteld naar € 12,50

- De uitbetalingsgrens was tijdelijk 5 euro, en is nu vastgesteld op € 12,50 (volgens onze voorwaarden). Wellicht zullen we aan het einde van het jaar deze minimumgrens nogmaals tijdelijk verlagen.

Hoewel we beseffen dat het niet prettig is om langer te moeten sparen alvorens je een betaling kunt aanvragen, hopen we toch op je begrip voor deze verandering. Alleen op deze manier kunnen wij een snelle verwerking van alle betalingen blijven garanderen, nu en in de toekomst!

Vergoeding per aangebracht lid verhoogd naar € 2,00

- De vergoeding per aangebracht lid is verhoogd naar € 2,00 maar je ontvangt deze vergoeding pas als het aangebrachte lid minimaal € 0,40 heeft gespaard (voorheen kreeg je € 1,50 zodra hij/zij € 0,15 had gespaard). Deze wijziging hebben we doorgevoerd om valsspelers te voorkomen. De afgelopen tijd hebben we tientallen “nep accounts” aangetroffen. Dit is zinloos; we controleren altijd je aangebrachte leden voor we je betaling zullen overboeken.

Al met al dus twee ingrijpende wijzigingen, die (helaas) beide nodig zijn om ons spaarprogramma voor alle partijen rendabel te houden.

Met vriendelijke groet,
SpaarActief team!
Plaats reactie