global ad share

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

ligt aan welk ad pack het is.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

Graag even een reactie van hen die ook lid zijn bij GAS

Ik heb nu 23 ad packs ..
Heb mijn eigen inleg er inmiddels al uit.

her en der op het grote wilde web wordt gesuggereerd door lekker door te gaan met ad packs aan schaffen tot je $5.00 per dag verdient.
Iemand hier een mening over?

Of gewoon steady blijven gaan op 23 ad packs .. en eventueel tot de 25 gaan??
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: global ad share

Bericht door Nelly »

Schatteboutje schreef:Graag even een reactie van hen die ook lid zijn bij GAS

Ik heb nu 23 ad packs ..
Heb mijn eigen inleg er inmiddels al uit.

her en der op het grote wilde web wordt gesuggereerd door lekker door te gaan met ad packs aan schaffen tot je $5.00 per dag verdient.
Iemand hier een mening over?

Of gewoon steady blijven gaan op 23 ad packs .. en eventueel tot de 25 gaan??
In het begin is even investeren met je verdiensten, maar het werkt wel
Ik ben lid sinds oktober
Mijn stats zijn op dit moment
Active Ad Packs: 28
Expired Ad Packs: 42
Lifetime Earnings: $593.4970
Cash Purchases: $-522.0000
Cash Withdrawals: $-35.0000
Cash Transferred: $-22.5000
Cash Received: $1.5000
Account Balance: $15.4970

Bij aanmelden heb ik dat eerste pakket gekocht van 5 dollar en een extra pakket van 10 bij gekocht via paypal
Binnen een paar dagen was ik upgraded
Van mijn inkomsten heb ik steeds pakketten gekocht hoofdzakelijk mini's en mega's
Zelf vind ik de 2x2packs vrij langzaam lopen
Ik heb altijd wel rond de 30 pakketten draaien
Er word altijd netjes en snel uitbetaald
Zondag heb ik van mijn verdiensten een account voor mijn dochter onder me gezet en ook gelijk geupgrade, deze begint nu ook lekker te draaien en verdient straks ook zijn eigen inkomsten ook pakketten te kopen
Erwin is aangemeld onder iemand anders en daar gaat het het zelfde zo
Bij Erwin gaat het iets sneller omdat hij meer refs heb dus vraag vaker betaling aan
Onze komende actie is dat we ons onder elkaar gaan aanmelden
Uiteraard via de verdiensten die we in het account opgebouwd hebben
Het is natuurlijk wel opletten dat tegen de tijd dat je upgrade verloop er 15 dollar in het account staat
In het begin had ik er ook mijn bedenkingen bij maar ik vind het toch wel leuk om te doen
Met een beetje denken en creatief zijn kom je een heel eind
Meerdere accounts is inderdaad toegestaan, je mag zelfde pp, mail en alles gebruiken, alleen de user naam moet anders zijn
Mawitka
10 Euro
10 Euro
Berichten: 402
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:11

Re: global ad share

Bericht door Mawitka »

Ben begonnen op 28-10-2013
Dit is mijn overzicht:

Active Ad Packs: 40
Expired Ad Packs: 49
Lifetime Earnings: $783.6176
Cash Purchases: $-678.0000
Cash Withdrawals: $-45.0000
Cash Transferred: $-22.0000
Cash Received: $5.0000
Account Balance: $43.6176

Er wordt aangeraden door Mark Pressler (de naaste medewerker van de WM)
om als je kan elke dag een minipack van 5,00 dollar de kopen tot (zoals je al zelf zei)
je 5 dollar per dag ontvangt. Als je meer kan kopen op een dag dan in deze volgorde
1 Megapak, 1 turbopack en 1 2x2 pack. Hoe meer packs hoe hoger de verdiensten.

Ik koop nu elke dag 1 minipack omdat ik nog 2 andere accounts heb, waar ik geld naar
overmaak. Het is zo, dat hoe meer packs je hebt, hoe sneller ze cyclen. Het gaat nu
langzamer, omdat er steeds meer leden bijkomen.

Er is een forum op skype met elke dag honderden berichten.

Als je meer accounts wil aanmelden moet dat met je zelfde email en paypal,
máár een andere gebruikersnaam.
Als je wilt zou ik (nu ik het systeem meer begrijp) wachten tot je
op je eerste account 5 dollar per dag krijgt.

Hoe meer packs er door mensen gekocht worden, hoe sneller iedereen verdient.
Er staat op het forum, dat mensen die geen packs meer kopen eigenlijk van de anderen
profiteren.

Het is een lang verhaal geworden evenals dat van Nelly, maar het is niet anders

Mathilda
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

dank u beide voor deze antwoorden.
Bevestigt dus eigenlijk wat ik al dacht en waar ik eigenlijk ook wel naar toe wilde, maar krijg nu jullie bevestiging op mijn vermoeden.
Wordt gewaardeerd!!
Dank u:

Ik:

Active Ad Packs: 22 (nu dus 23)
Expired Ad Packs: 6
Lifetime Earnings: $204.4109
Cash Purchases: $-160.0000
Cash Withdrawals: $-27.5700
Cash Transferred: $0.0000
Cash Received: $0.0000
Account Balance: $16.8409
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door sanne »

Hallo,

Ik ben 6 December begonnen en heb maar direct een Upgrade gekocht.

Mijn partner heb ik later aangemeld en die heb ik met 2 x 5 Dollar aan Mini- Packs een upgrade zelf laten verdienen, heeft hij ongeveer 2 a 3 maanden over moeten doen.

Ik verdien aardig aan het overmaken van geld naar mijn partner, elke keer 1,00 Dollar en hij groeit nu veel sneller, qua geld. Je mag het geld dat je overmaakt niet gebruiken om te laten uitbetalen.

Kom je boven de 100 Dollar grens dat je hebt laten uitbetalen, ben je overigens verplicht om een gedeelte van je inkomsten te blijven investeren in Ad-Packs.

Ik heb gekozen voor een spreiding van Ad-Packs. Zal Nelly haar strategie ook eens uitproberen en regelmatig mini-packs kopen.

Er zijn net 2 Ad-Packs recycled. Op 20 mei was mijn tegoed $ 0,24, nu dus $ 24,60. Dat is dus
bijna $ 3,50 per dag.

Zou ik meer refjes hebben, zou het sneller gaan!!

Active Ad Packs: 26
Expired Ad Packs: 20
Lifetime Earnings: $477.6053
Cash Purchases: $-342.0000
Cash Withdrawals: $-50.0000
Cash Transferred: $-61.0000

Account Balance: $24.6053
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: global ad share

Bericht door Nelly »

sanne schreef:Hallo,

Ik ben 6 December begonnen en heb maar direct een Upgrade gekocht.

Mijn partner heb ik later aangemeld en die heb ik met 2 x 5 Dollar aan Mini- Packs een upgrade zelf laten verdienen, heeft hij ongeveer 2 a 3 maanden over moeten doen.

Ik verdien aardig aan het overmaken van geld naar mijn partner, elke keer 1,00 Dollar en hij groeit nu veel sneller, qua geld. Je mag het geld dat je overmaakt niet gebruiken om te laten uitbetalen.

Kom je boven de 100 Dollar grens dat je hebt laten uitbetalen, ben je overigens verplicht om een gedeelte van je inkomsten te blijven investeren in Ad-Packs.

Ik heb gekozen voor een spreiding van Ad-Packs. Zal Nelly haar strategie ook eens uitproberen en regelmatig mini-packs kopen.

Er zijn net 2 Ad-Packs recycled. Op 20 mei was mijn tegoed $ 0,24, nu dus $ 24,60. Dat is dus
bijna $ 3,50 per dag.

Zou ik meer refjes hebben, zou het sneller gaan!!

Active Ad Packs: 26
Expired Ad Packs: 20
Lifetime Earnings: $477.6053
Cash Purchases: $-342.0000
Cash Withdrawals: $-50.0000
Cash Transferred: $-61.0000

Account Balance: $24.6053

Ik heb zo eens zitten denken
Zou het geen optie zijn wanneer mensen die meerdere contacten hebben met andere om onder elkaar aan te melden?
Zo kan de ene de andere een beetje op weg helpen
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

Nelly schreef:
sanne schreef:

Ik heb zo eens zitten denken
Zou het geen optie zijn wanneer mensen die meerdere contacten hebben met andere om onder elkaar aan te melden?
Zo kan de ene de andere een beetje op weg helpen
Zoiets heb ik inderdaad al eens eerder gesuggereerd.
Nu profiteert een ander er namelijk steeds van en in zo'n geval zal het waarschijnlijk inderdaad sneller gaan, m.i.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Hydragon »

Schatteboutje schreef:
Nelly schreef:
sanne schreef:

Ik heb zo eens zitten denken
Zou het geen optie zijn wanneer mensen die meerdere contacten hebben met andere om onder elkaar aan te melden?
Zo kan de ene de andere een beetje op weg helpen
Zoiets heb ik inderdaad al eens eerder gesuggereerd.
Nu profiteert een ander er namelijk steeds van en in zo'n geval zal het waarschijnlijk inderdaad sneller gaan, m.i.
Klinkt erg bekend, ben zelf nog niet zo heel lang in het wereldje en nieuwe refs krijgen is gewoonweg als je geen wm bent niet te doen, heb ik opgemerkt. Wat ik zelf dus constant doe, is mn verdiensten die ik heb ontvangen te investeren in veilingen en zo refs op te kopen, in de hoop dat er actieve gebruikers tussen zitten, maar goed dat is en blijft altijd een gok.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: global ad share

Bericht door Nelly »

Klinkt erg bekend, ben zelf nog niet zo heel lang in het wereldje en nieuwe refs krijgen is gewoonweg als je geen wm bent niet te doen, heb ik opgemerkt. Wat ik zelf dus constant doe, is mn verdiensten die ik heb ontvangen te investeren in veilingen en zo refs op te kopen, in de hoop dat er actieve gebruikers tussen zitten, maar goed dat is en blijft altijd een gok.[/quote]


Dat vind ik weer een onzin verhaal dat een webmaster makkelijker aan refs zou komen
Dat was een paar jaar geleden zo maar nu niet meer
Leden die onderling contacten met elkaar hebben zijn meer geneigd zich bij elkaar aan te melden als via een advertentie die verstuurt word

Ik denk ook wel dat het heel wat vlugger zou gaan Schatteboutje wanneer je een paar mensen ken die dat ook zouden willen
Wanneer je met die mensen duidelijk afspraken kan maken over het aanmelden en het kopen van packs van de verdiensten
Als je dan zeg maar een groepje zou hebben van bijvoorbeeld 4 mensen kan je ver komen denk ik
Vaak is het zo dat die mensen ook weer contacten hebben en zich er ook bij aan willen sluiten en met het groepje onderling ook aan willen melden, kan het alleen maar meer en meer worden
Zelf heb ik in totaal 5 refs 2 dat gaat hem niet worden, die zijn zomaar aankomen waaien maar hebben niet eens een eerste pack gekocht
2 die hebben van mij een eerste pack gehad maar die wachten nog op het cycle, waarvan ik weet dat er 1 al sowieso gaat afhaken
En 1 daar heb ik een account voor aangemaakt op naam van mijn dochter
Deze heb ik dan ook gelijk een mini in gezet en geupgrade waar je dus ook weer een standaard pack bij krijgt en die loopt lekker
Om het account extra kracht bij te zetten heb wel een extra mini en mega bijgezet
Maar ik denk met een leuk groepje waar dus onderling samengewerkt kan worden moet dat zeker wel zijn vruchten afwerpen
Plaats reactie