bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

bts/bitshares word verwijderd van eobot dus als je ze heb uitbetalen of omwisselen voor een andere coin
Rubeo
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2016 14:56

Re: bitcoin

Bericht door Rubeo »

torros schreef:ja corina dat komt omdat ik veel actieve refs heb in eobot en mijn faucets, ik mine ook alleen maar
ghs op dit moment mijn goal is 100000 ghs dan kan ik $100 plus per dag er uit halen maar als
het te lang duurt begin ik eerder ik hoop via robotcoin een bossie doge er in te kunnen stoppen
om het sneller te laten gaan alles gratis en ik denk dat eobot nog wel een tijdje bij ons blijft
vraagje: heb je ooit al een uitbetaling aangevraagd/ontvangen van EObot?
Dwarvenmine: http://dwarvenbitmine.com/signup.php?ref=58d24599f1110
coinpole: 45 - 120 satoshi elke 5 minuten http://coinpole.com/?i=1996
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Zeker, Rubeo. Al diverse malen bitcoin over laten maken naar mijn bitmymoney wallet.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

zelf nog geen uitbetaling aangevraagd, maar van andere uitstekende proof
gezien dat ze uitbetalen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

Bitcoin al een paar dagen boven de $5000 zou mooi zijn als het
een bodem boven de $5000 legt een fundering voor verdere stijging
het lijkt er op dat de grote cryptocoins zich aan het opmaken zijn
voor een sprong omhoog laten we kijken hoe het zich ontwikkeld
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Hydragon »

Voor de liefhebbers van Faucethub faucets, heb ik een rotator ontwikkeld, waarin mensen kunnen blijven BTC en diverse alt coins kunnen claimen en deze direct in hun wallet op Faucethub bijgeschreven kunnen krijgen. Dit project is vrij recent ontwikkeld en live gegaan en maakt het claimen bij faucets een heel stuk gemakkelijker. Wees vrij om een kijkje te nemen : http://rotator.cheatmsx.com/
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Hydragon »

buzzy schreef:Dat ziet er aardig uit! Jammer dat je geen browser mining hebt. Weet je toevallig een aantal goede/betrouwbare miners?
Zit momenteel op Moonbit.co.in en Freebitco.in maar het wisselt nogal met de verdiensten.

Bij Moonbit.co.in gaat hij redelijk snel richting 100 satoshi maar zodra ik boven de 100 uitkom lijkt het allemaal wat langzamer te gaan.
Ik heb er juist voor gekozen het reclame vrij en mining vrij te programmeren ;) Het is juist om de bezoekers een dienst te leveren zodat ze sneller kunnen claimen.
Elke klik dat je verder gaat is een succesvolle faucet. Ik mine zelf via een andere site, Faucethub, kan je via pm een reflinkje sturen mocht je geinteresseerd zijn.
Daar kan je minen, je krijgt er experience mee waardoor je level omhoog gaat en daarmee ook de mining bonus. per level omhoog gaat. zogauw je genoeg hashes hebt gedraaid en 100 sat pending hebt komt het op Faucethub direct in je wallet.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

Heeft er soms iemand een lijst welke sites werken met coinpot, dus waar de betalingen naar coinpot meteen toegaan ?
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Bitfun, Bonusbitcoin, Moonbitcoin, Moondogecoin, Moonlitecoin
En die laatste weet ik niet uit mijn hoofd en krijg een service unavailable melding op coinpot momenteel, is vaak binnen 5 min opgelost maar dann moet ik weg dus ik hou het ff bij deze 5 voor je.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

OK
Plaats reactie