bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Hydragon »

willy schreef:vind ik niet terug op freebitcoin ??
Gooi de info, zoals altijd wel ff over skype, zodat je precies kan zien waar het ziet ;)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

5x reward points (RP) promotion currently running and ends in 39:17:17 (10 RP/free roll, 5 RP/referral free roll, 5 RP/multiply roll).
Follow us on twitter to be notified in advance about our future promotions! ×
Earn 4.08% annual interest on your FreeBitco.in balance! Click here to read more.
Use your browser to passively mine and earn bitcoins! Click here to read more.
In die gele blokken bovenaan. De onderste. Je komt dan hier: mining.freebitco.in/mining.html?userid=blablaNIETKLIKKEN en die is voor elk lid verschillend (dus mijn ID eruit gehaald).

Ik heb het gister geprobeerd met 4 threads op 50% CPU en dat ging heel langzaam, hij telde niks op. Nu staat ie op 100% en dat loopt lekker op qua hashes solved, nog niet qua mining income. Voor iemand die tijdens afwezigheid surfbars heeft lopen is dit wel een leuke extra denk ik, de tab hoeft niet open te staan, maar let wel op je CPU gebruik.
Je kan hem ook op meerdere devices laten runnen zonder in te hoeven loggen op je account, je moet enkel op start drukken. Je kan hem dus gelukkig niet in je rotator smijten om via andermans pc te minen, of iemand moet zo gek zijn om op start te drukken.

Heb inmiddels al 15K hashes solved en nog 0 satoshi verdiend... duurt wel lang

Edit: bij 25K hashes heb ik wel ineens 5 satoshi, Het werkt dus! Ze staan ook diret in mijn account.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

het lijkt er op dat de problemen bij eobot van de baan zijn dan maar weer
de ghs opbouwen :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

corinasjunk schreef:Nieuw bij Moonbitcoin
When you tick the Run mining bonus checkbox we will run a background POW mining process in your browser.
Later when you make a faucet claim we will calculate an extra bonus of up to 100% on your faucet claim!
The bonus amount is based on how much hashing power you have contributed while the mining process was running - so to maximize your bonus you must leave the Moon Bitcoin tab open in between claims.

PLEASE NOTE: This mining process will increase the CPU usage on your PC/device whilst it is running by up to 30%.
The mining bonus is completely optional so if it causes a problem for you then please turn it off by unticking the Run mining bonus checkbox.
Misschien wel leuk om te laten draaien terwijl je laptop niet druk bezig is (en aangesloten op netstroom). Ik ga het in ieder geval proberen. Jammer dat er (vooralsnog) geen actueel overzicht staat van hoeveel % bonus je al hebt verdiend.

Al vier claims na elkaar niets erbij van die mining , geen extra verdiensten dus
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ik heb ze tot nu toe alleen als ik de hele tijd tussen de claims aan het minen ben met very high cpu usage. En dan maar 1-10%. Valt inderdaad wel tegen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

Nu start de miner van freebitco niet op
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

waarschijnlijk eind okt weer bitcoin en zcash contracten op genesis , het ledenbestand is in 4
maanden tijd gegroet van 500000 naar over een miljoen zeker populair dat minen :D
Het is ook een mooie passieve inkomsten stroom met rendementen die maar heel
weinig aandelen investeerders halen en met minder risico
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

volgende aanval van btc op de $5000 het zou best wel eens kunnen lukken deze
keer en dan op naar de $7500 mijn voorspelling maart 2018 alleen maar
mijn gedachten let er maar niet op.mining sites draaien heerlijk miningfarm
draait uitstekend rendementen zijn beter dan dat ik verwacht had.
op eobot door de 2500 ghs alles gratis er is nu ook een copy van eobot
robotcoin vediendt veel sneller als eobot weet alleen niet hoe betrouwbaar deze is
ben er maar gestart alles gratis als ik er genoeg doge verdien dan maak ik die
over naar eobot voor ghs power
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

torros schreef: op eobot door de 2500 ghs alles gratis
Dat is lekker verdienen! Ik zit maar op 1% daarvan, ook niet verkeerd maar ik mine vooral GHS zelf, als ik op 100 GHS zit ga ik er btc bij minen. Tot die tijd lekker alle currencies erin investeren.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ja corina dat komt omdat ik veel actieve refs heb in eobot en mijn faucets, ik mine ook alleen maar
ghs op dit moment mijn goal is 100000 ghs dan kan ik $100 plus per dag er uit halen maar als
het te lang duurt begin ik eerder ik hoop via robotcoin een bossie doge er in te kunnen stoppen
om het sneller te laten gaan alles gratis en ik denk dat eobot nog wel een tijdje bij ons blijft
Plaats reactie