Wat is er allemaal gebeurd?

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door vetpot »

thanks :)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door Christina »

vetpot schreef:thanks :)
Goed je hier te zien. :D
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door extra »

Aan de ene kant jammer dat CB offline is.. Stond veel nuttige info op.
Aan de andere kant heb ik iets van, tsja, stond ook wel ERG veel op wat totaal niet meer relevant is en wat moet je er mee.
Ik kan me herinneren dat we als mods wel eens gevraagd hadden CB op te schonen en niet relevante posts te verwijderen die totaal niet meer van toepassing waren en om niet actieve leden te verwijderen die al jaren niet hadden ingelogd.

Is er niet van gekomen want dan zou het leden aantal te ver dalen.
Tsja, het oog wil ook wat.. lol
Het is natuurlijk leuker als er onderin staat dat er 4.000 leden zijn i.p.v. 400 leden die actief zijn..

De manier waarop CB verdween, had wel even anders gekund.
Ook ik had pm's staan die wel had willen opslaan en dat is allemaal weg.
Ik was daar de laatste tijd niet heel erg actief maar las ( bijna) alles.
Via via weet ik dat destijds iemand interesse had CB over te nemen en vroeg de prijs..
Als ik die prijs hoor kan ik mij niet voorstellen dat het interessant is om er dan een promo pagina van te maken voor een paar websites.
Of JW heeft zich in die tijd bedacht en wou te graag van af zelf voor een weggeef prijs.
Inmiddels zijn natuurlijk veel linkjes naar CB verwijderd op internet dus dagelijks wordt de promotie daarnaartoe steeds minder.
Dus of het de nieuwe eigenaar wat oplevert???? Misschien een paar extra leden maar met de huidige GPT wereld betwijfel ik dat.
GPT staat nu niet echt beschreven als een positieve bijdrage.

Zelf houd ik me er totaal niet meer bezig, ben genezen. ;-)
Nog een paar GPT waar ik momenteel lid van ben wachtend op een uitbetaling, maar lijstje wordt maandelijks kleiner.
Vond het een leuke tijd maar ben er ook wel klaar mee.

Niet om de GPT af te kraken maar in de explosie van GPT zijn promotie sites als dutchleader ook niet echt leuk meer.
Ben daar al jaren lid van en in het begin kon je daar nog websites bekijken.. (soms nog hele leuke ook zelfs.)
Nu klik je daar alleen maar op kliklinkjes en crimesites... (nog zo'n plaag die wat mij betreft mag verdwijnen.)
Ook daarom denk ik dat dutchleaders geen drol meer waard zijn.
Je raakt ze aan de straatstenen niet meer kwijt.

Maar goed.. Diegene die zich nog wel met de GPT bezig houden hoop dat het het beter zal gaan.
Ik ben er klaar mee en heb nu weer zeeën van tijd voor mijn gezin.
Ik moet zeggen, bevalt prima.. ;-) en geeft veel meer rust.
Plaats reactie