global ad share

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

global ad share

Bericht door verdiennice »

Ik zag een mail voorbij komen van global ad share. Je moet dan een pack kopen voor 5 dollar en je krijgt er 15 dollar voor terug. Veel meer van zulke sites heb ik gezien.

Mijn vraag is nu hoe werkt dit precies? Betalen ze echt uit? en snel? Hoe komen zij aan het geld?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Moneymaker

Re: global ad share

Bericht door Moneymaker »

Ik heb het eens goed bekeken in het verleden & vindt het toch maar verdacht.. je zal geld verdienen, maar dan moet je veel investeren denk ik.

Je koop dus een pack van $5, en elke dag krijg je $0.25 ofzo, dus dan zou je na 40 dagen $10 hebben.

Maar de eerste $15 (of was het nu $10) die je verdiend gaat naar je premium membership, en als ik het goed las kost dat $15... per maand!

Je moet dus al zeker 3 packs hebben van $5, die je dan $30 opleveren = $15 winst, om je premium alleen al terug te hebben.

Ik dacht toch dat het zo werkte, als ik het toch zo las, kan ook helemaal verkeerd zijn :oops:
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door olifant »

je krijgt maar 13 cent per dag
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

Als een "Ad" "cycelt" is het wel een stuk hoger, afhankelijk van het "advertentie-pakket"

MM-1 completed. $5.00
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door olifant »

ik kom er toch niet uit, begrijp er eigenlijk niks van
had er $5 in gestopt, en sta nu op een goeie $4, na 5 weken
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door sanne »

Hallo,


Als je meer ad-packs koopt en je hebt van alle ad-packs 4 stuks, in totaal dus 24 ad-packs zit je op ongeveer $ 5,00 op 1 dag.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

sanne schreef:Hallo,


Als je meer ad-packs koopt en je hebt van alle ad-packs 4 stuks, in totaal dus 24 ad-packs zit je op ongeveer $ 5,00 op 1 dag.

maar dan zou je haast kunnen denken dat je beter af bent om zoveel mogelijk pakketten aan te schaffen en is het dus het overwegen waard om alleen dien mini ad packs aan te schaffen.

Al kun je daar dan geen "cycler" bonus over verdienen.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door sanne »

Hallo,



Je kunt alleen andere ad- packs kopen als je een upgrade hebt.

Als je met de mini- packs een upgrade wilt halen, doe je daar ongeveer 2 maand over met 2 mini-packs. Dat heb ik uitgeprobeerd op mijn partners naam. Dat is namelijk waarschijnlijk geen probleem dat je partner onder jouw zich aanmeld.

De valkuil is volgens mij dat je steeds weer nieuwe ad- packs koopt en nooit laat uitbetalen.

Ik heb op 6 December een upgrade genomen; $ 15,00 per maand en dus langzamerhand van de opbrengst ad-packs gekocht, soms ook via PayPal.

Ik heb sinds December in totaal $288,83 verdiend en daarvan heb ik $ 25,00 laten uitbetalen. En zojuist heb ik nog een keer $ 25,00 aangevraagd.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: global ad share

Bericht door verdiennice »

sanne schreef:Hallo,


Ik heb sinds December in totaal $288,83 verdiend en daarvan heb ik $ 25,00 laten uitbetalen. En zojuist heb ik nog een keer $ 25,00 aangevraagd.
Maar je had het ook kunnen laten uitbetalen en dan had je 288 dollar :P
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: global ad share

Bericht door Schatteboutje »

verdiennice schreef:
sanne schreef:Hallo,


Ik heb sinds December in totaal $288,83 verdiend en daarvan heb ik $ 25,00 laten uitbetalen. En zojuist heb ik nog een keer $ 25,00 aangevraagd.
Maar je had het ook kunnen laten uitbetalen en dan had je 288 dollar :P
neen .. dat kan niet .. want die zitten nog in de ad packs.

Ik zit nu op 1 keer een tientje uitbetalen, ik heb de automatische betaling uitgezet en betaal de upgrade vanuit het saldo op de site.
Ik ben inderdaad een upgrade lid, maar mijn upgrades betaal ik dus uit de winst. Door dit te blijven herhalen verdien ik stelselmatig dus meer. Maar hard gaat het niet.

En ja, je kunt je gewoon onder jezelf aanmelden. Is geen probleem met deze site, maar als standaard lid ben je uiteindelijk dus meer kwijt.
Of je moet het eerste account alleen gebruiken als upgrade account en bij het tweede account telkens blijven herinvesteren.
Hierdoor krijg je in je eerste account telkens de bonus van het tweede account als je een upgrade aanschaft, een adpack aanschaft of weer verder 'cycelt'.
Maar dan werkt het alleen als je er veel in stopt en veel ad packs koopt.
Plaats reactie