MyIncomeShares

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

Wederom heb ik de afgelopen dagen verdiensten overgezet naar mijn wallet. Van deze verdiensten heb ik weer een nieuwe AdPacks gekocht!

In totaal heb ik nu 6 actieve AdPacks!

Statistieken van MyIncomeShares vandaag om 7.30 uur

Total Members: 1864
Total Payouts: $11025,-
Total Deposits: $30435,
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyIncomeShares

Bericht door torros »

ik zie dat het nog steeds goed gaat op myincomeshare moneybugs ,ik zit nu op 312% roi het ledenaantal groeit nog steeds niet
snel toch verdiend deze site het wel instant payouts roi tussen de 3,5/5,5% ik heb nog geen verkeerd woord gehoord
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

Let op!!!

Transfer je verdiensten van je actieve AdPacks naar je wallet voordat deze verloopt!

Zodra de AdPack 150% heeft gehaald gaan deze NIET automatisch naar je wallet en ben je de verdiensten kwijt!!!

Dit staat niet in FAQ vermeld! Hierdoor ben ik $5,77 aan verdiensten verloren!

Daarnaast kun je alleen vanaf $2,00 transferen naar je wallet!

Heb je dus een actieve AdPack van $5,- die dus maximaal $7,50 opbrengt en bij $6,- zou je dit naar je wallet transferen kan je de overige $1,50 dus NIET meer transferen!!! En gaat dus $1,50 verloren bij het verlopen van de AdPack!!!

Transfer dus tactisch!
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: MyIncomeShares

Bericht door verdiennice »

Zou de site nog terugkomen?

Site Suspended
The website you are looking for is not available, sorry.

What happened?
The domain is not configured on the server. It usually means the hosting account has expired as a result of non payment of hosting fees.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

verdiennice schreef:Zou de site nog terugkomen?
Ik denk dat we deze als verloren mogen gaan beschouwen.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyIncomeShares

Bericht door torros »

He, in een keer poef weg ik hoop dat iedereen een positieve balans heeft bij hebben ook al mijn refs ook een positieve
balans op een na die komt nog 20 dollar tekort dat maak ik naar hem over zo dat we allemaal happy zijn
want de volgende staat alweer klaar
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

torros schreef:He, in een keer poef weg ik hoop dat iedereen een positieve balans heeft.
In geld helaas niet! Ik had van mijn verdiensten telkens nieuwe AdPacks gekocht om voor andere programma's actieve refs te scoren o.a. voor AdCashDoubler. Dat is me gelukkig wel gelukt! Want deze refs hebben mij nu al alleen bij AdCashDoubler al meer dan $10,- opgebracht. Dus in zoverre mag ik niet klagen!
Plaats reactie