MyIncomeShares

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyIncomeShares

Bericht door torros »

fixt betekend dat je elke dag het zelfde bedrag krijgt meestal betekend dat dat ze stoute dingen van plan zijn
het zal wel een domme vraag zijn maar hoe krijg ik dat bedrag wat naast je counter staat in mijn whitdraw of purchase balans?
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

torros schreef:maar hoe krijg ik dat bedrag wat naast je counter staat in mijn whitdraw of purchase balans?
Even naar "view ads" gaan, 5 pagina's surfen, dan naar "account overview" gaan, naar beneden scrollen naar je AdPacks, dan zie je daar "view all' staan, dit aanklikken en dan zie je vervolgens achter je actieve AdPack "transfer to wallet" staan!

De 5 pagina's surfen hoeft dus niet dagelijks, enkel wanneer je de verdiensten wil transferen naar je wallet!

Succes!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door willy »

Dus toch een site die het "misschien" 3 maanden uithoudt ?

Enkel goed voor de snelsten, eersten en deze met refs, gelukkig niet ingestapt

Mogelijks moet men dit support maar eens goed bijhouden, want bedrog tegenover anderen lijkt me niet ver weg

De site is super zegt men, ja klopt in begin , en dezen hebben ook vaak refs

Stap je er in na bv 2 maanden is het risico groter dat je de centen kwijt bent dan dat je een cent verdiend
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyIncomeShares

Bericht door torros »

thanks moneybugs
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: MyIncomeShares

Bericht door verdiennice »

willy schreef:
De site is super zegt men

Waar heb je dat gelezen?

Niemand weet nog of deze site een succes wordt. Daarom moet je ook de stats volgen van moneybugs ;) Dan kun je zelf de keuze maken om mee te doen of niet...


vandaag een revenue share van 5,2%. Heb nu in 2 dagen een saldo van 75 cent.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyIncomeShares

Bericht door torros »

er staat nergens dat deze site super is er is zelfs een waarschuwing dat het er een is met risico
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door willy »

Het begrip van die super zie ik wel vaker verschijnen bij een nieuwe site, was dus niet meteen direkt op deze bedoelt

myprofitlines gaat bv ook super worden

Als ik het zo bereken moet ik nog ongeveer 18 tot 20 maanden wachten om men eerste 5 dollar terug te krijgen

Maar goed, zal wel rendabel zijn zoals ik vaker zeg als je bij de eersten bent , wat verdiend, uitbetaald krijgt en dan rustig aan doet

Ik las dat er iemand 2 tot 3.000 dollar per dag verdiende maar dan bij een site , nieuwe , een upgrade van 49 dollar niet kocht omdat hij wou afwachten, tja, bij dit bedrag zou ik toch wel 49 dollar kunnen missen, dat is 1.50 dollar per dag van de 2 - 3.000
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyIncomeShares

Bericht door torros »

volgens mij heb ik niemand zien schrijven dat er zou worden afgewacht om een upgrade te doen van$49 allen dat het misschien
niet zo verstandig is om te doen als je niet een heleboel refs heb
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

willy schreef:myprofitlines gaat bv ook super worden
Waarom zou het niet kunnen? GlobalAdShare is 3 jaar geleden ook klein begonnen!
willy schreef:Als ik het zo bereken moet ik nog ongeveer 18 tot 20 maanden wachten om men eerste 5 dollar terug te krijgen

Waarop is jouw berekening gebaseerd? Ik denk dat jouw Tornado Spot met de huidige statistieken namelijk al met een maand uitbetaald wordt!
willy schreef:Maar goed, zal wel rendabel zijn zoals ik vaker zeg als je bij de eersten bent , wat verdiend, uitbetaald krijgt en dan rustig aan doet

Dit kan zeker rendabel zijn, als ik nu $5,- op de bank zou zetten mag je blij zijn als je nog 3% per jaar ontvangt, dan heb je na 1 jaar $5,15 Laat mij dan maar paar weken/maanden wachten op MyProfitLines!

Leden hebben vaak hoge verwachtingen, soms weinig geduld, en hebben het liefst de volgende dag hun investering 2x of 3x terug. Dat kan helaas niet! Maar met een beetje geduld en tijd zul je zien dat dit wel gaat gebeuren!

Ik bekijk het zo: Mensen die meedoen aan bijvoorbeeld de Staatsloterij, kopen elke maand een lot voor €15,- Bij voorbaat weet je al dat je de miljoen niet wint, maar toch wordt er elke maand opnieuw een lot gekocht, want stel je voor dat je wel die miljoen wint. Elke maand €15,- weg, kwijt, foetsie! Maar toch wordt er niet gezegd: SCAM!

Elk programma zie ik als de Staatsloterij en stap ik in met de gedachte: "dit geld ben ik kwijt!" Mocht een programma verdwijnen: "jammer, helaas niets gewonnen!"

Ik weet namelijk ook dat je geld kan verdienen! Zodoende heb ik deze topics geopend!
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: MyIncomeShares

Bericht door Moneybugs »

Verdiensten tot nu toe $2,7347

Statistieken van MyIncomeShares vandaag om 21.30 uur

Total Members: 1284
Total Payouts: $616,-
Total Deposits: $9155,-
Plaats reactie