MyPayingAds

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: MyPayingAds

Bericht door willy »

Wil wel maar kan nu al een hele tijd niet meer op my paying ads en nog een andere waar paypal was gestopt plots

Account bestaat niet meer kreeg ik ergens vorige maand te zien, terwijl ik toch maandelijks bleef inloggen

Ik hoop dat iedereen zijn centen recupereert, ik heb al deze sites meteen afgevoerd hier bij me , zo maak ik maandelijks winst (geen verlies is winst lol)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: MyPayingAds

Bericht door willy »

Ik geraak langs geen kanten nog op my paying ads nadat ze een update hebben gedaan

Wie wel ?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: MyPayingAds

Bericht door torros »

geen probleem met mpa , rond die tijd waren ze wel bezig om alles over te zetten naar andere servers,
nog steeds actief op mpa willy?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: MyPayingAds

Bericht door willy »

Opnieuw ermee herbegonnen en actief

maar alweer teleurgesteld, paar dagen terug met earning balance 2 adpacks gekocht

staan er niet en ook op de mail geen reactie gehad

heb het nu wel helemaal gehad ermee en al die dergelijke sites, cyclers had ik al volledig verbannen vanwege het verlies, nu ook deze

Ik ga wel verder wat bitcoins claimen, gratsi, heb deze geinvesteerd en mijn inleg van 300K satochi (+/-2.50 dollar) deels al terug betaald gekregen en heb bijna men volledige inleg terug

Dus alles nu is pure winst ....
Plaats reactie