Trafficmonsoon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

willy schreef:allee vooruit, ik wil wel je ref worden dan
Kun je beter mijn ref worden, Torros heeft er al zoveel ;)
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

willy op dit moment kan je beter geen lid worden van tm ze hebben de PayPal problemen zo alles ligt stil
momenteel ik weet niet hoelang dat gaat duren misschien als alles weer normaal is kunnen we er over
contacten maar je mag ook lid bij rick worden hahaha

ik heb misschien wel een andere site die interresant is http://www.zukeladnetwork.com (dit is geen reflink cristina hahaha)
kijk er maar eens na je kan lid worden maar je hoeft nog niks te doen site is in prelaunch als je lid word en er over
wil babbelen moet je er een topic over openen

mensen stuur me geen pm want ik heb momenteel niet de tijd om die te beantwoorden
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door willy »

Deze pagina is niet bereikbaar.

Probeer dit
•Zorg dat u de juiste URL hebt: http://www.zukeladnetwork.com
•Vernieuw de pagina
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

http://zukuladnetwork.com/

dit moet hem wezen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door willy »

dit is hem indd
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

Where are we right now with Active balances?
Total Inside Payza: $1,824,995.27
Total Inside STP: $593,643.35
Total Inside TM Bank Account: $1,121,115.99
Total Within All Processors: $3,539,754.61
Total On All Member Accounts (Active Balances): $1,420,736.07
Reserves: $2,119,018.54
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door sanne »

Hallo,


En waar staat wat ze al hebben betaald ?? En of wat hebben jullie al ontvangen en wat heb je moeten investeren om dat bedrag te krijgen ?

En zijn diegenen die over de ruggen van mensen die jammer genoeg in deze sites trappen, niet van hetzelfde slag als die Bankiers waar iedereen zo op zit te schelden.

Sorry, ben zeer sceptisch over dit soort sites, ik wil niet verdienen over de rug van mensen die ergens instinken en ik ben niet tactisch op dit moment.

Maar ik logde na een poosje weggeweest in en zag deze discussie, kon het niet laten om nu te zeggen wat ik al langer denk, maar vanwege tactische redenen nooit heb geschreven. Wil geen ruzie met mensen.

Doe niet mee aan dit soort sites, ze generen alleen geld van hun leden, het is en blijft hetzelfde als een piramidespel. Ik ben zelf zo dom geweest te geloven dat Globaladshare en - Fortune anders waren. Ook dat is een soort van piramidespel. Ik laat deze 2 nu uitlopen en probeer mijn geld terug te verdienen. Zal echter niet weer in zoiets stappen.

Mijn geweten laat het mij niet toe, nu ik precies weet hoe dit soort sites werken, om anderen geld te laten verliezen zodat ik eraan verdien.

Nu houd ik op en ga zo slapen. Prettig weekend allemaal.
Laatst gewijzigd door Christina op 10 apr 2016 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: 1 woord gewijzigd i.v.m. ongewenst taalgebruik.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door willy »

sanne schreef:Hallo,


En waar staat wat ze al hebben betaald ?? En of wat hebben jullie al ontvangen en wat heb je moeten investeren om dat bedrag te krijgen ?

En zijn diegenen die over de ruggen van mensen die jammer genoeg in deze sites trappen, niet van hetzelfde slag als die Bankiers waar iedereen zo op zit te schelden.

Sorry, ben zeer sceptisch over dit soort sites, ik wil niet verdienen over de rug van mensen die ergens instinken en ik ben niet tactisch op dit moment.

Maar ik logde na een poosje weggeweest in en zag deze discussie, kon het niet laten om nu te zeggen wat ik al langer denk, maar vanwege tactische redenen nooit heb geschreven. Wil geen ruzie met mensen.

Doe niet mee aan dit soort sites, ze generen alleen geld van hun leden, het is en blijft hetzelfde als een piramidespel. Ik ben zelf zo dom geweest te geloven dat Globaladshare en - Fortune anders waren. Ook dat is een soort van piramidespel. Ik laat deze 2 nu uitlopen en probeer mijn geld terug te verdienen. Zal echter niet weer in zoiets stappen.

Mijn geweten laat het mij niet toe, nu ik precies weet hoe dit soort sites werken, om anderen geld te laten verliezen zodat ik eraan verdien.

Nu houd ik op en ga zo slapen. Prettig weekend allemaal.

Ik kan me hierbij volledig aansluiten, vaak zjn de eersten die iets verdienen en die dan ook een deel verdienen van de inleg van degenen die later komen als hun ref en hun centen niet terug zien
Bij revenu mine ging het ontzettend snel tot ik een betaling aanvroeg, geen reactie meer gehad, niets op 4 mails, en kon plts ook niet meer inloggen, na een tweetal weken was de site volledig weg

En zo ben ik nu ongeveer 150 dollar kwijt, steeds met kleinere inleg gelukkig

Dit werkt enkel als je bij de eersten bent en refs hebt, daarom stop ik ook hiermee, tenzij ik een groot deel van de ref vergoeding terug krijg en dat zijn niet meteen upliners van nederlandse of belgische afkomst
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

voor de tm leden je kan nu je debitcard bestellen
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

site is offline
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Plaats reactie