Trafficmonsoon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door willy »

torros schreef:heb nog een aanbieding voor trafficmonsoon als je lid word via mij en je koop in de
eerste maand minimaal 50 adpacks krijg je van mij 120 euro op je PayPal rekening
gestort deze aanbieding is geldig tot 1-2-2016 als je interesse heb pm me maar
was al lid, maar doe er niets
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Trafficmonsoon

Bericht door gaby »

Volgens mij $ 50.- (of ik kijk niet goed)...
Mawitka schreef:Wat kost een ad-pack ?
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

klopt en je krijgt 55 dollar terug. Dus per adpack maar je 5 dollar winst. Maar het is handig om (vooral in het begin) daar weer nieuwe adpacks van te kopen.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

je moet van te voren een bedrag in je hoofd nemen wat je per dag zou willen verdienen en dan
ga je net zo lang door met compounden tot je aan dat bedrag zit daarom is mijn aanbieding ook
met 50 packs want dan kan je elke dag een nieuw pack kopen uit je account en begint de site
te draaien des te meer packs je krijg des te meer je dagelijks kan kopen deze site moet je voor de
lange termijn zien en ik zelf denk dat de site je ook de tijd geeft om dat te doen
rekenvoorbeeld
als je 100 packs koopt heb je na een jaar 600 packs na twee jaar 3000 packs en na drie jaar 18000 packs
nou 18000x55=$990000 toch een leuke belegging als je met $5000 begint en dit is nog zonder refs en
cashlink klikken je kan op elk moment beslissen om het geld uit de site te halen het duurd alleen 55 dagen
om hem leeg te halen als je denk maar de site kan ook zomaar verdwijnen dat klopt maar mijn persoonlijke
menig is dat deze site nog jaren blijft bestaan als sites als neobux en clicsense zo lang blijven bestaan zie
ik niet in waarom het business model van tm dat niet kan maar investeren brengt altijd risico met zich mee
maar het verdiend ook iets meer als op je bank
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

Weet iemand of hier iets is veranderd? Ik krijg nu minder geld elke dag in mijn account dan bv een aantal weken geleden. Heb ik iets over het hoofd gezien of kreeg ik altijd al minder dan ik had gedacht :( of hebben ze ook last van PayPal net zoals MpA?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

klopt rick ze hebben de verdiensten naar beneden gebracht en inderdaad dat komt door PayPal ,PayPal is momenteel aan het
stoppen met elke revshare en dat doen ze natuurlijk op de PayPal manier heel onvriendelijk aangezien tm zijn business
voor 95% met PayPal ging geeft dat problemen PayPal houdt momenteel ongeveer 40 miljoen vast van tm zelf zijn ze
bezig met een eigen processor zo het gaat even duren voordat alles weer normaal is
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

Bedankt Torros voor je antwoord :thx
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

ja ik ben heel blij met PayPal ik heb momenteel 3 sites die het PayPal probleem hebben en 2 komen er
aan nou zijn het allemaal sterke sites in tijd word alles wel weer normaal maar op dit moment scheelt
het mij $2500 tot $3000 per dag aan uitbetalingen je kan met payza gewoon packs kopen op tm en die
geven gewoon een dagelijkse roi alleen PayPal packs zijn bevroren
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Trafficmonsoon

Bericht door gaby »

Je moet haast wel in een hele luxe villa wonen Afbeelding
torros schreef:maar op dit moment scheelt het mij $2500 tot $3000 per dag aan uitbetalingen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door willy »

Is dat dan ongeveer 60.000 euro per maand ??

Zal geen huurhuisje zijn dan lol
Plaats reactie