Trafficmonsoon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Cleonpatra
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 jul 2015 11:46

Trafficmonsoon

Bericht door Cleonpatra »

Weet iemand wat over deze site?
Ik hoor van de wm van linkjerot dat de WM wel goed is en dat hij altijd uitbetaald is. Op internet zie ik wat dubieuzere berichten, WM is bij vorige sites al eens eerder met de noorderzon vertrokken en zou deze site gebruiken om de schulden van zijn zustersite af te betalen.
Panelwizard, goede betaalde enquetes! Meldt je aan en verdien direct 1 euro! https://www.panelwizard.com/?cd=xicufufife&ac=1&mt=89" onclick="window.open(this.href);return false;
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Trafficmonsoon

Bericht door sanne »

Hallo,


Er zijn mensen die er lyrisch van zijn, zie volgende link: http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=1324

Ik vertrouw het niet, ik heb tot nu toe ook niet een bewijs van betaling gezien in dit Forum. Er zijn mensen die er veel geld in steken. ook al had ik dat geld liggen dan deed ik het nog niet.

Een webmeester van een surfsite zegt meestal; Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn. Hij zegt dat er veel geld valt te verdienen op het internet, maar dat je daar wel hard voor moet werken. Geld verdienen met niets doen bestaat niet.

Mijn ervaring is dat de mensen die er direct in het begin er in zaten hadden kunnen verdienen, de massa die volgt heeft het nakijken. Er wordt bij dit soort programma's over iemands rug verdiend.

Oei, ik ben nu wel wat negatief, maar oordeel zelf. Mogelijk dat je op dit forum meer informatie kunt krijgen:
http://www.emoneyspace.com/forum/
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
neptunes
20 Cent
20 Cent
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:59

Re: Trafficmonsoon

Bericht door neptunes »

Totaal heb ik uitbetaald gekregen: $57,41
Investering: $0 (ben free member).
Laatste betaling ontvangen op 4 september (instant!)
Aantal actieve refs: 3 (waarvan 1 1 keer een pakket gekocht heeft, dat levert $5 op).

Veruit de beste betalende PTC van dit moment, meeste dagen meer dan $0,10 aan kliks en 100% referral-verdiensten.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

trafficmonsoon al vanaf het begin de lieveling van de top marketeers de meeste kijken op tegen de prijs van de packs maar als
je zie dat je investering je 66% per jaar op levert is dat toch even meer als je spaarbankboekje ,en je hoeft geen packs te
kopen als je goed kan promoten (refs scoren)is dat nog veel beter want die brengen net zoveel op als packs en je hoeft geen
50 dollar te betalen +100% cashlinks er zijn meerdere strategieën om deze site met zo weinig mogelijk geld uit te bouwen en
het is de moeite om er tijd in te steken voor veel mensen is het al lifechanging geweest op het moment dat het programma
zich zelf ging onderhouden al met al een mooie site die je heel veel geld kan opleveren
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

voor alle tm members die het nog niet weten in ongeveer 6 weken komt tm met zijn eigen bank gevestigd
in Dubai dit is een grote stap voor uit dit zal grote inversteerders aantrekken, er zal geen gebruik meer gebruik
gemaakt worden van processors als PayPal,payza,stp almeer word dit een mooie langdurige investering
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Trafficmonsoon

Bericht door verdiennice »

Hoe betalen ze dan uit? Moeten we een rekening openen bij hun nieuwe bank? En dan via die bank naar je eigen bank je uitbetaling overboeken?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

dat is nog niet bekend rick maar ik denk wel dat het zo gaat, het enige wat bekend is dat we allemaal een
creditcard krijgen dus je kan je geld uit de muur halen en ik denk dat je je moet verifieren een bankrekening
zal wel nodig zijn denk ik want de bedragen die op de site rondgaan zijn enorm vooral het kopen van packs
zal veel makkelijker gaan er zijn leden die willen voor 50000 of 100000 aan packs kopen nu moet dat via
een speciale rekening en duurd het 4 dagen straks kan het meteen ook de uitbetalingen zullen groter kunnen
nu mag je max 10000 per dag cashen er zullen grote investeerders interesse krijgen alleen maar goed hoe
gaat het met jou op tm nog een beetje naar je zin ik zelf het mijn packs flink uitgebreid was ook lid bij maps
maar heb mijn hele maps porto ondergebracht bij tm omdat maps zich terug getrokken heeft uit de usa
en je laat niet de grootste adverteermarkt links leggen als je van advertenties afhankelijk ben

nog ff een tip je moet op YouTube naar een club kijken die garantued signups heet ik denk dat dit ongeveer
het grootste gaat worden wat deze industrie heeft mee gemaakt maat dat is mijn menig
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Trafficmonsoon

Bericht door gaby »

Vind het geen vooruitgang, paypal werkt prima voor mij en voor vele anderen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Trafficmonsoon

Bericht door torros »

ja maar PayPal werkt niet voor trafficmonsoon gaby
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Trafficmonsoon

Bericht door gaby »

En waarom niet denk je ?...
torros schreef:ja maar PayPal werkt niet voor trafficmonsoon gaby
Plaats reactie