vuljespaarpot

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vuljespaarpot
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2014 15:06
Contacteer:

vuljespaarpot

Bericht door vuljespaarpot »

Hoi allemaal. Ik stel mij voor, ik ben 'vuljespaarpot', maar in het dagelijkse leven heet ik Erik. Ik ben de eigenaar en beheerder van http://vuljespaarpot.nl. Deze website gaat over geld verdienen met de welbekende spaarprogramma's. Ik hoop jullie allemaal te kunnen helpen met allerlei vragen over GPT.
djd

Re: vuljespaarpot

Bericht door djd »

(reactie verwijdert)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: vuljespaarpot

Bericht door Schatteboutje »

hai hai
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: vuljespaarpot

Bericht door makamba »

Ik heb je website bekeken en ben verbaasd over de inhoud. Deze is in veel gevallen nog veel erger dan de websites zelf. Je stelt het niet alleen veel te optimistisch voor, maar klopt ook niet met de ervaringen die je op dit soort fora leest. Technisch zal het allemaal prima zijn, maar inhoudelijk ik heb heel wat betere websites over spaarprogramma's gezien. Een paar voorbeelden:

"Er is geen geheim, iedereen kan online geld verdienen! Het enige dat je hoeft te doen is genoeg e-mails lezen. Het is gratis, veilig en betrouwbaar."

"Het geheim om snel geld te verdienen op internet is dus om zoveel mogelijk leden aan te brengen!"

"Erik verdient per maand…
E-mails lezen € 200,00
Websites bezoeken € 40,00
Leden aanbrengen € 90,00
Enquêtes invullen € 20,00
Verdient totaal per maand € 350,00

Bovendien heb ik mij grote twijfels over de betalingsbewijzen. Elke maand € 850,00 van Euroclix en € 200,00 van MoneyMiljonair ontvangen gaat er bij mij niet in met de werkzaamheden die je doet.
Plaats reactie