Surfrace

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Surfrace

Bericht door gaby »

Na 15 jaar hebben wij tot onze spijt moeten besluiten om te stoppen met Surfrace. Per 1 oktober 2017 zullen wij onze activiteiten staken. De website zal tot die tijd bereikbaar blijven.

Heb je nog niet de uitbetalingsgrens van 25.000 waves behaald? Dan zullen wij de komende maand mogelijkheden creëren om een uitbetaling aan te vragen in de vorm van producten en cadeaubonnen.

We willen iedereen bedanken voor het lidmaatschap. Wil je toch blijven meedoen met een spaarprogramma? Dan nodigen we je van harte uit om lid te worden van het ZinnGeld spaarprogramma op http://www.zinngeld.nl. Als welkomstcadeau zul je cadeaubonnen ontvangen t.w.v. 10 euro.

Per 1 oktober 2017 zullen alle persoonsgegevens van onze leden verwijderd worden.

Met vriendelijke groet,
Het team van Surfrace
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Surfrace

Bericht door Bep »

Wel netjes dat ze het melden, jammer dat het bedrag zo hoog is geworden dat bijna niemand uitbetaald zal worden. Ik was bijna bij de €15,00 en zie nu dat het verhoogd was naar €25,00

Ik ben al lid van Zinngeld dus die bonnen loop ik mis. :cry:

Verder heb ik er met plezier deelgenomen en wens ze het beste.

Ik houdt nu met argusogen de andere sites in de gaten.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Surfrace

Bericht door Christina »

@ Bep:

Ze zeggen:
Heb je nog niet de uitbetalingsgrens van 25.000 waves behaald? Dan zullen wij de komende maand mogelijkheden creëren om een uitbetaling aan te vragen in de vorm van producten en cadeaubonnen.
Dus je zult niet in geld worden uitbetaald maar nog wel in cadeaubonnen of producten.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Surfrace

Bericht door corinasjunk »

Zó blij dat ik pasgeleden die Bol bon heb aangevraagd, toen het nog kon. Nu 3,14 weggegooid saldo, het zij maar zo.

EDIT: weet iemand waar je je account kan opzeggen? Ik kijk er volgens mij gigantisch overheen...
treefrog
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2017 16:55

Re: Surfrace

Bericht door treefrog »

Het is jammer voor de leden van Surfrace die ook lid zijn van Zinngeld dat hun punten niet overgeschreven kunnen worden naar Zinngeld. Dat hebben meerdere sites gedaan maar goed dat is een beslissing van Surfrace.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Surfrace

Bericht door willy »

Bep schreef:Wel netjes dat ze het melden, jammer dat het bedrag zo hoog is geworden dat bijna niemand uitbetaald zal worden. Ik was bijna bij de €15,00 en zie nu dat het verhoogd was naar €25,00

Ik ben al lid van Zinngeld dus die bonnen loop ik mis. :cry:

Verder heb ik er met plezier deelgenomen en wens ze het beste.

Ik houdt nu met argusogen de andere sites in de gaten.
Tja, wat wil je ? ze kunnen niet zomaar weglopen want ze zitten nog met die andere site ook
Mayatolla
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2014 21:18

Re: Surfrace

Bericht door Mayatolla »

corinasjunk schreef:Zó blij dat ik pasgeleden die Bol bon heb aangevraagd, toen het nog kon. Nu 3,14 weggegooid saldo, het zij maar zo.

EDIT: weet iemand waar je je account kan opzeggen? Ik kijk er volgens mij gigantisch overheen...
Staat bij FAQ.

Hoe meld ik me af bij Surfrace?
Je afmelden voor het Surfrace Spaarprogramma kun je zelf doen. Ga naar www.surfrace.nl en zorg dat je uitgelogd bent (dit kan met het knopje uitloggen rechts in het menu). Ga vervolgens naar http://www.surfrace.nl/members.php en scroll naar onderen. Daar kun je je e-mailadres en wachtwoord invullen en je vervolgens uitschrijven. Met je uitschrijving verlies je ook je opgebouwde saldo.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Surfrace

Bericht door Christina »

Heb even terug gelezen en Denise heeft op 24 mei al gepost dat de uitbetaalgrens was verhoogd naar € 25,00.


Overigens krijgen degenen die niet aan de 25 euro zitten nog wel de kans om in te wisselen voor cadeaubonnen of producten volgens hun mail.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Surfrace

Bericht door corinasjunk »

Heb gevraagd of saldo overgezet kan worden, dit is de reactie:
Beste Corina,

Bedankt voor de afgelopen jaren.

Helaas is het niet mogelijk om de waves over te zetten naar ZinnGeld. ZinnGeld is een ander bedrijf en staat los van SurfRace.

De waves kan je uit laten betalen in de vorm van cadeaubonnen en cash vanaf € 25,-. Ook zullen wij de komende weken nog producten aanbieden per email waarmee je de waves kan inwisselen.

Met vriendelijke groet,

Linda - Surfrace Helpdesk
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Surfrace

Bericht door gaby »

Volgens de contactgegevens vallen beide sites onder four people, zelfde adres, zelfde kvk.
Plaats reactie