Surfrace

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Surfrace

Bericht door Christina »

gaby schreef:Volgens de contactgegevens vallen beide sites onder four people, zelfde adres, zelfde kvk.

Klopt, maar overzetten is NIET mogelijk. :?

Of moet het zijn: Overzetten doen we niet want dan moeten we straks iedereen via ZinnGeld per saldo toch uitbetalen.
En we hebben liever dat jullie die centjes gewoon kwijt zijn en wij het in onze zak kunnen houden.

:(
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Surfrace

Bericht door corinasjunk »

Idd, slim gespeeld van ze. Heb geen zin de discussie met ze aan te gaan. Maar is dus niet mogelijk, dat jullie het ook even weten.
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Surfrace

Bericht door danie72 »

Iemand trouwens de nieuwe lay-out van de mails van zinngeld al goed bekeken? Deze zijn sinds een week of 3 verandert en lijkt nu wel heel veel op de mails van spaaractief en spaarbron.
Zal mij niet verbazen als zinngeld binnenkort ook de accountscore in gaat voeren.

Ik zat 3,5 euro ongeveer van mijn uitbetaalgrens van 25 euro maar heb uit voorzorg maar bol.com cadeau bonnen genomen.... :!:
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 544
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Surfrace

Bericht door Silvia »

@danie72

gaat dit over surfrace zinngeld of spaarbron?
kan aan mij liggen maar ik begrijp het even niet.

ontdekt dat over zinngeld gaat, maar dit is het surfrace topic, dus geen zinngeld meer plaatsen hier alsjeblief.
danie72
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:58

Re: Surfrace

Bericht door danie72 »

@Silvia,

Dat klopt maar omdat er meerdere leden in dit topic gereageerd hebben over zinngeld en surfrace wilde ik middels dit topic alleen maar een tip geven.
Plaats reactie