Accountscore

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1782
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door olifant »

normaal gezien wel
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Accountscore

Bericht door corinasjunk »

Wellicht gaat dat niet automatisch maar 'wanneer de WM er zin in heeft', zodat het moeilijker te controleren is voor de leden of er niet stiekem meer af is gegaan... zou me niets verbazen als er daar namelijk ook weer rare trucjes mee uitgehaald worden.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door Christina »

Uitebetaling van Spaarbron ontvangen.


Maar de accountscore na die aankoop was 8,9.
Na een mailtje of 20 zakte die naar 8,7 maar was de volgende dag 8,8

Nu na mijn uitbetaling sta ik ineens op 7,8 en is de mailvergoeding weer 1 cent.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Accountscore

Bericht door Chanel »

5EuroMail

Je moet minimaal 2000 actieve kliks hebben voor je uitbetaling.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Accountscore

Bericht door corinasjunk »

@Chanel: dat is geen accountscore maar een activiteitspunten.
Activiteitspunten: bijvoorbeeld klikken. De score kan alleen oplopen, en loopt (tenzij je een uitbetaling aanvraagt of er een vooraf vastgestelde timer op die punten zit) niet af, het is ook direct duidelijk wanneer er punten verdiend worden en hoeveel.
Accountscore: verplichte aankoop doen of anderszins meedoen aan een actie. Score loopt te pas en te onpas op en vooral af, het is niet duidelijk hoeveel de score stijgt met welke actie en op welke termijn, en het is vrijwel onmogelijk om, zonder een bedrag vele malen hoger dan je uitbetaling te spenderen, de benodigde score voor een uitbetaling te behalen.

Ik dacht dat dit topic gesplitst was in accountscore en activiteitspunten, maar ik kan deze zo snel ff niet vinden..
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Accountscore

Bericht door Denise »

Nu ook account score op spaaractief, begin met 2.9
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

op de site zie ik staan bij accountscore


Hoe verhoog ik mijn accountscore?

Je accountscore wordt hoger naarmate je aan meer acties meedoet en/of shopt via SpaarActief.

We hebben diverse acties waarbij deelname meestal niets kost, en waarmee toch de accountscore is te verhogen. Je kunt deze gratis acties hier vinden.


Let vooral op onderstreepte laatste zin, als u hier verder op doorgaat krijgt u :

Vraag een Viabuy Prepaid Creditcard aan. Verdien 2000 Spex bij een geactiveerde creditcard. Let op: storting (€ 89,70) vereist!

Let vooral op onderlijnde laatste regel .....HOEZO GRATIS ???????????

En waarschijnlijk ga je dan bv 0.5 score omhoog

Dat wordt dus wederom stopzetten account - bestel wel eten (regelmatig) of iets anders via andere sites, die geen score hanteren, hun gun ik het dus
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Accountscore

Bericht door Bep »

Ik heb op fb een bericht op spaaractief willen plaatsen maar dat zal nooit geplaatst worden want de beheerders moeten het eerst keuren?

Jammer dat goede GPT sites Cashbacksites worden.
Het heeft geen nut om hiervan lid te worden want je hebt een buidel met euro's nodig om een uitbetaling te krijgen. je kunt dan beter de kortingsites in de gaten houden of telkens een nieuwsbrief aanvaarden met €5,00 korting op je bestelling, dat scheelt mail en klikwerk.

Het ergste vind ik nog dat ik nu uitbetaald had kunnen worden en maar met een score van 2,1 eerst 5 jaar of langer moet sparen om aankopen te kunnen om mijn geld te krijgen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

In feite kan je alle klik sites en linkspel sites ook gpt sites noemen, want de meeste sturen ook betaalde mails uit bv

Deze geven ook cashback op sommige aankopen (en meer dan die ***grote*** sites (die zich klein gedragen qua uitbetaalgebied en zich in allerlei bochten wringen om zo weinig mogelijk uit te betalen en dus ook allerlei scores en dergelijke gaan hanteren) en geen 50 - 60 of meer procent naar de leden doorgeven, maar vaak amper 20 % - sommige zelfs minder

Als u dan bv een abonnement voor telecom afsluit en de vergoeding is bv 25 euro, dan krijg je op die ***grote*** sites bv 5 euro terug terwijl je op een kleine site wel tot 15 euro zou terugkrijgen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Accountscore

Bericht door willy »

Bep schreef:Ik heb op fb een bericht op spaaractief willen plaatsen maar dat zal nooit geplaatst worden want de beheerders moeten het eerst keuren?

Jammer dat goede GPT sites Cashbacksites worden.
Het heeft geen nut om hiervan lid te worden want je hebt een buidel met euro's nodig om een uitbetaling te krijgen. je kunt dan beter de kortingsites in de gaten houden of telkens een nieuwsbrief aanvaarden met €5,00 korting op je bestelling, dat scheelt mail en klikwerk.

Het ergste vind ik nog dat ik nu uitbetaald had kunnen worden en maar met een score van 2,1 eerst 5 jaar of langer moet sparen om aankopen te kunnen om mijn geld te krijgen.
Als je nu een vijftal aankopen voor bv een bedrag van 250 euro dan kan je mss je centen krijgen lol
Krijg je ook misschien nog 20 euro cashback, maar dan kan ik je aanraden om eerst bij kleinere sites de cashback na te vragen (en te verdelen over diverse) en mogelijks heb je dan 125 euro cashback zelfs (vermoedelijk zelfs meer)
Plaats reactie