spaar5euro

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: spaar5euro

Bericht door willy »

Ik heb nog een aanvraag openstaan op zowel spaar5euro als op arola-clicks en kan nu alweer driemaal aanvragen (arola-clicks)

Ik dacht opgelost bij arola en spaar5euro, dus gaan promoten en meedoen aan de wedstrijden op arola

Ondertussen maar gestopt met de wedstrijden en de linken laag gezet
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: spaar5euro

Bericht door Arola-Clicks »

Na donderdag te zijn opgenomen voor de operatie aan mijn hart, bleek dat dit lastiger was dan gedacht en heeft men mij afgelopen vrijdag(23-02) nogmaals moeten opereren.

Op dit moment ben ik weer thuis maar daar heb je het ook mee gezegd. Voorlopig zal er dus ook even weinig tot geen respons zijn vanaf de site.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: spaar5euro

Bericht door gerritjelsma »

Bij deze een virtuele fruitmaand om je op te sterken.

Veel beterschap!
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: spaar5euro

Bericht door Arola-Clicks »

@gerritjelsma

Dank je wel kerel! Vooral de sinaasappels smaken perfect :D
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: spaar5euro

Bericht door torros »

beterschap ben hoop dat je er weer met veel power uit mag komen
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: spaar5euro

Bericht door Arola-Clicks »

@iedereen

Update gezondheid; nu, een week na mijn twee hartoperaties druk aan het herstellen maar dat valt goed tegen. Gelukkig een aantal mensen om me heen de bij wijze van spreken 24/7 voor me klaar staan en dat doet me goed.

Over 3 weken nogmaals "onder het mes" en dan zou het daarna alleen maar beter moeten worden!

Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor alle steun tot nog toe via het forum maar ook via de vele mailtjes die ik heb ontvangen!!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: spaar5euro

Bericht door Arola-Clicks »

Nadat op 22 en 23 februari geprobeerd is om bij mij een pacemaker te plaatsen is dit uiteindelijk ook gelukt!

Nu bijna 4 weken later, ben ik me aan het voorbereiden op de volgende, en als het goed is de laatste operatie.

Aanstaande dinsdag krijg ik een hisablatie en wordt mijn pacemaker ook daadwerkelijk aangezet en afgesteld.

Wat betekend dit voor jullie; dinsdag en woensdag zal er geen respons zijn vanaf mjn kant in verband met ziekenhuisopname maar dat zullen jullie begrijpen.

Daarna ga ik proberen om de boel beetje bij beetje weer op te pakken en uitgebreid te gaan revalideren zodat alles weer een beetje normaal gaat verlopen.

Zo, jullie zijn bijgepraat en ik wens jullie dan ook een fijn weekend en veel gezondheid toe!!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Plaats reactie