Betaaldemails

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door olifant »

maandje bedenktijd, voor het geval je toch lid zou willen blijven
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door willy »

zoals er staat he, misschien spijt van opzeg
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Christina »

Ja dat heb ik wel gelezen, maar als ik opzeg moet het gewoon klaar zijn.

Hoef geen maand bedenktijd.

Nou ja, tenzij ze in die maand weer normaal gaan doen maar dat zit er niet in. ;)
surfklikker
10 Cent
10 Cent
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 nov 2016 06:39

Re: Betaaldemails

Bericht door surfklikker »

Jammer dat jullie je account opzeggen. Als je op de pagina "over betaaldemails.nl" kijkt, zijn ze overgenomen door RSA Finance, dezelfde eigenaar als DirectVerdiend en DoublePoints.
Sinds ik daar lid ben stijgt mijn saldo daar heel snel en heb ik al diverse uitbetalingen ontvangen. Het is wel account score, maar is bij mij nog nooit gezakt. Als je een lid aanmeld, stijgt je accountscore al heel gauw en zit je al heel snel aan je uitbetalingsbedrag.
Voor zover ik heb meegemaakt, dwingen zij geen aankopen af via de accountscore. Ook hebben ze geen minimale accountscore voor uitbetaling. Dus ja accountscore maar verder topsites!!
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Betaaldemails

Bericht door Chanel »

Dan heb je al meer keus als ik Christina, bij mij is opgezegd ook echt opgezegd want ik kreeg die melding niet.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Betaaldemails

Bericht door corinasjunk »

Als je je echt af wil melden zou ik goed de mails in de gaten houden. Zou best kunnen dat je wel mails krijgt en als je die per ongeluk klikt gewoon lid blijft.
Jij denkt dat je account weg is, zij blijven reclame sturen. En als je dan een lead of sale wordt... hebben ze al helemaal alle inkomsten ervan. slimme truc, maar trap er niet in.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Betaaldemails

Bericht door Chanel »

Bij mij kan dat niet want ik heb eerst de mail op inbox gezet voor ik me af melde , dus ik krijg geen mails meer :D
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door willy »

surfklikker schreef:Als je een lid aanmeld, stijgt je accountscore al heel gauw en zit je al heel snel aan je uitbetalingsbedrag.
Ik zou me schamen dergelijke site aan te bevelen aan vrienden of kennissen
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door sanne »

willy schreef:
surfklikker schreef:Als je een lid aanmeld, stijgt je accountscore al heel gauw en zit je al heel snel aan je uitbetalingsbedrag.
Ik zou me schamen dergelijke site aan te bevelen aan vrienden of kennissen
Helemaal mee eens willy.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
djd

Re: Betaaldemails

Bericht door djd »

Ik heb dit niet gevolgd maar wel het topic gelezen, maar ik kan ook niet meer inloggen en bij wachtwoord vergeten kent ie mijn mailadres niet :?
Contactpagina is ook al vrij vaag. Ik had nog € 4,60 staan. Ik kom niet uit België. toch maar even contact opnemen dan.
Plaats reactie