spaar4cash/mailbeurs

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

spaar4cash/mailbeurs

Bericht door Denise »

Mailbeurs kan ik niet bereiken, nu kreeg ik net een email, met als onderwerp spaar4cash, afzender mailing@mailbeurs.nl, met in de mailing dat het door spaar4cash is verzonden
???? gaan mailbeurs en spaar4cash samen?
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: spaar4cash/mailbeurs

Bericht door EmailMarketinggroep »

Mailbeurs blijft gewoon MailBeurs deze heeft nu een nieuw design en een beter nieuw script.

MailBeurs is net zoals Spaar4Cash onderdeel van 2DM Media B.V.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
Natascha
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mei 2017 23:00

Advies over Spaar4cash

Bericht door Natascha »

Ik zou wel wat advies kunnen gebruiken over de site Spaar4Cash.
Ik sta namelijk nu op zo'n € 18,00.
Maar die activiteitsmeter is zo verschrikkelijk critisch, dat ik om de haveklap naar beneden wegzak.
Zijn er mensen die daar aan een uitbetaling zijn toegekomen?
Of niet?
Ik krijg het idee dat ik daar stevig in de maling genomen word. :o :(
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: spaar4cash/mailbeurs

Bericht door willy »

dan denk ik dat u een aankoop zal moeten doen ergens met een zware cashback

De info die ik heb is dat jhe nooit weet met wat of hoe uw accountscore stijgt

Het kan dus best zijn dat met een aankoop van bv 50 euro uw score meer stijgt dan met een aankoop van 150 euro
Maar ook hierin kan de vetrokken wm u niet helpen, zit ingebakken in het systeem krijg je dan te horen

Ik zou zeggen, aan iedereen, vooral deze sites blijven steunen, de kleintjes betalen toch uit dus waarom zou u deze iets gunnen ????

Ik vermoed dat het wel eens zou kunnen dat binnen een paar jaar de kleintjes meer dan gehalveerd zullen zijn, dus succes klikkers
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Advies over Spaar4cash

Bericht door corinasjunk »

Natascha schreef:Ik krijg het idee dat ik daar stevig in de maling genomen word. :o :(
Dat doen ze toch allemaal.... al die sites met een accountscore is zonde vann je verdiende centen. Uiteindelijk geef je meer uit aan acties dan je daadwerkelijk verdient daar. Want wellicht heb je wel nieuwe kleding nodig en doe je een aankoop bij een webshop, maar als je die site niet had, had je daar dan ook je kleding gekocht, of had je die voor een habbekrats op de markt gehaald? Uiteindellijk win je er maar heel weinig mee, als je er al positief uit komt.
Accountscore = site weg. En als je een online aankoop doet, gun het dan de kleintjes. Krijg je nog meer cashback over ook.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: spaar4cash/mailbeurs

Bericht door Christina »

Persoonlijk wil ik voor sites met een accountscore wel een uitzondering maken voor Spaarbron.

Je hoeft daar maar heel weinig te doen om een hoge accountscore te krijgen en mails van 1,5 cent.
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: spaar4cash/mailbeurs

Bericht door EmailMarketinggroep »

Christina schreef:Persoonlijk wil ik voor sites met een accountscore wel een uitzondering maken voor Spaarbron.

Je hoeft daar maar heel weinig te doen om een hoge accountscore te krijgen en mails van 1,5 cent.
Alle sites met een accountscore draaien op hetzelfde script en overal wordt de accountscore op dezelfde manier berekend en verwerkt door het script.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
Natascha
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mei 2017 23:00

Re: Advies over Spaar4cash

Bericht door Natascha »

corinasjunk schreef:
Natascha schreef:Ik krijg het idee dat ik daar stevig in de maling genomen word. :o :(
Dat doen ze toch allemaal.... al die sites met een accountscore is zonde vann je verdiende centen. Uiteindelijk geef je meer uit aan acties dan je daadwerkelijk verdient daar. Want wellicht heb je wel nieuwe kleding nodig en doe je een aankoop bij een webshop, maar als je die site niet had, had je daar dan ook je kleding gekocht, of had je die voor een habbekrats op de markt gehaald? Uiteindellijk win je er maar heel weinig mee, als je er al positief uit komt.
Accountscore = site weg. En als je een online aankoop doet, gun het dan de kleintjes. Krijg je nog meer cashback over ook.
Ik denk inderdaad dat ik mijn 18 euro maar als verlies ga beschouwen.
Niet alleen is het zo dat je bij de kleine sites prima uitbetaald kunt krijgen.
Bij de groten ook. Euroclix en Qassa, doen daar ook niet moeilijk over.
En een klein beetje voorwaarde kan ik wel begrijpen... Het is logisch dat ze niet alleen uit willen betalen, maar ook inkomsten
willen hebben.
Bij Nucash moest ik ook een kleinigheidje doen... Geen probleem.... Maar bij Spaar4cash is het ronduit belachelijk.
Dus ik denk dat ik maar die 18 euro laat gaan. i.p.v. een vermogen uitgeven voor die paar rotcenten.
CashbackXL geeft zowiezo veel meer terug...
Maar ik ga het die kleinen maar gunnen denk ik...
Maakt wel dat ik me niet meer hoef te irriteren.
In een korte tijd weer 3 keer wat gekocht... En wéér is mijn activiteitsmeter een punt gezakt... Echt MEGA irritant. :evil:
Natascha
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mei 2017 23:00

Re: spaar4cash/mailbeurs

Bericht door Natascha »

Christina schreef:Persoonlijk wil ik voor sites met een accountscore wel een uitzondering maken voor Spaarbron.

Je hoeft daar maar heel weinig te doen om een hoge accountscore te krijgen en mails van 1,5 cent.
Dat ben ik met je eens.. Spaarbron is niet zo héél moeilijk. En ergens begrijp ik het ook wel.
Daar blijf ik wel lid... Nucash ging de laatste keer ook goed.
Maar niks zo erg als Spaar4cash..
Ik denk dat ik hun maar veel plezier met MIJN geld ga wensen en lekker opzout daar. :evil:
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Advies over Spaar4cash

Bericht door willy »

Natascha schreef: Maar ik ga het die kleinen maar gunnen denk ik...

Maakt wel dat ik me niet meer hoef te irriteren.

In een korte tijd weer 3 keer wat gekocht... En wéér is mijn activiteitsmeter een punt gezakt... Echt MEGA irritant. :evil:

Jammer, had je drie kleinere een pleziertje kunnen doen en gesteund, hoe klein of miniem ook de vergoeding is ( mogelijks had je ook zelf iets meer cashback kunnen hebben)


Maar, ja al doende leert men, jammer dat de een niet leert van de ander op dit gebied
Plaats reactie