Centenkoning

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door Schatteboutje »

Centenkoning en een -x- aantal andere sites, waaronder Eurolinkspel.

Webmasters waren Michel (bekend van Promotica) en Patrick (bekend van Starkads)

Bovenstaande webmasters hebben o.a. de uitbetaalpagina van Centenkoning verwijderd.

Huidige bezetting is Roel (bekend van ??) en Michel (die van Promotica)
Patrick is exit bij de sites en beheert m.i. alleen nog Starkads. (corrigeer me als ik dit fout heb)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door willy »

Als ik het goed heb is dat Roel van thelongwayhome ????
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door Christina »

Michel van Promotica is verveelme.

Maar wat is het bestaansrecht van een site als er niet wordt uitbetaald?

In dit geval dus Eurolinkspel en Centenkoning.


De leden klikken en promoten de linken om tot een uitbetaling te komen.
Niet om de zakken van de webmaster(s) te vullen.
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door gerritjelsma »

Volgens de site-statistieken heeft Eurolinkspel in totaal uitbetaald € 6.449,98
maar dat is waarschijnlijk in de periode toen het nog in handen was van Martijn.
In de meer dan 2 jaar tijd heb ik toch wel even 1722 punten gespaard en 0 euro :swing ...tijd dat ik mijn account bij Eurolinkspel ga verwijderen.
Na het verwijderen kom ik automatisch op http://www.sanma.nl en heel toevallig ontbreekt ook hierin een uitbetaal functie...de laatste betaling was op 06 sept. 2013 en hebben ze in totaal € 8.159,00 uitbetaald.
Mijn saldo is 2442 punten en €0,09 wonderwel opgebouwd in dik 2 jaar....tijd om ook bij deze site mijn account te verwijderen.
Al weet ik eerlijk gezegd niet van wie de site Sanma is maar ik vermoed dat de wm-er van Centenkoning en Eurolinkspel.

Bij Centenkoning is hetzelfde verhaal alleen is de uitbetaal-link wel aanwezig maar zeer toevallig niet werkend...heel toevallig!
Als er al bij 2 sites geen uitbetaal link zit en bij de 3e geen werkende uitbetaal-link...is het voor mij overduidelijk dat ze wel van de vruchten willen plukken maar niet de lasten willen dragen. Zulke slapende sites dragen niets ten goede voor de linkspel-activiteiten mee en zal na een tijdje vanzelf wel offline gaan of in de vergetelheid raken.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door Christina »

De mogelijkheid om een uitbetaling aan te vragen op Eurolinkspel en Centenkoning is bewust weg gehaald door de wm.

Mijn vraag is of dit aanvaardbaar is.

Ik neig er nu heel sterk naar om een negatief aanmeldadvies te geven voor die sites.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 186
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Centenkoning

Bericht door nachtvlinder »

in de laatste mail van eurolinkspel van wat weken geleden staat het volgende :

Beste,

Wij hebben al wat kleine updates doorgevoerd.
Adverteerpunten: Het is nu mogelijk om linkspelhits te kopen, reset naar keuze!
geld/punten: Het is nu mogelijk om linkspelhits te kopen, reset naar keuze!
Top 200: Hier worden de prijzen nu weergegeven die van toepassing zullen zijn.

Tussen 6 nov en 29 nov zit ik in Nepal en zal ik dus niks kunnen doen vanwege het slechte internet.

Rond 1 december (datum nog niet vast maar word nog vermeld) zal de reset handmatig plaatsvinden.
Gezien in dan in Thailand zit en met 6 uur tijdverschil ga ik proberen dit in de ochtend te doen. In Nederland zal dat dus ergens in de nacht zijn.
Na de handmatige reset zal ik hem weer automatisch laten verlopen zoals gewoonlijk.

Verdere updates:
Uitbetaal pagina: deze word geheel vernieuwd en kom ik pas aan toe zodra ik terug ben uit Nepal.
Tevens is het ook mogelijk om op Adverteergoedkoop linkspelhits te kopen met reset naar keuze!

Mvg,
Michel
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door gerritjelsma »

@Christina, stel als Eurolinkspel en Centenkoning promotie-sites waren dan had dit via de Home pagina deze info vermeld moeten staan. De hoofd doel van deze sites is linkspellen dus een uitbetaal-functie hoort er, vind ik, standaard erop te zitten.

Omtrent een negatief aanmeld-advies over Centenkoning en Eurolinkspel dit mede vanwege het ontbreken van een uitbetaal-link en optie vind ik ook geheel terecht. Dit soort zaken hoort een wm-er (of via de scripter) z.s.m. op te lossen. Waarschijnlijk had men met de overname, in medio 2015, van een hele reeks sites goede bedoelingen ermee gehad maar zie dat er bitter weinig activiteiten ontplooid is...laat staan dat de sites regelmatig linken-mail verzend, dan zou je hiermee de linkspellen-sites ook fris en actief houden...maar ook dat ontbreekt...
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
oly
50 Cent
50 Cent
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 apr 2015 13:26

Re: Centenkoning

Bericht door oly »

willy schreef:Als ik het goed heb is dat Roel van thelongwayhome ????
Nee! Die Roel van Dl-verdienen,Kliksverdienen,superrotator en klikkaa!

Ik ben zelf sinds kort betrokken bij oa centenkoning, en we hebben zeker plannen!
Echter wil ik wel duidelijk maken dat ik NIET kan scripten, dus daarvan afhankelijk van Michel, die helaas regelmatig zonder goed internet zit vanwege zijn reizen.

Ik vond zelf na 2 jaar stilstaan, dat er toch echt iets moest gebeuren, vandaar dat ik in dit project ben ingestapt.

Heb je vragen, stel ze gerust hier of via de mail.

Hier een stuk die ik voor Michel moet plaatsen:
Beste,

Gezien ik niet op dit forum zit, en dat bewust zo hou, heb ik Roel gevraagd dit bericht voor mij te plaatsen.

Er lijken aardig wat problemen te zijn omtrent de Adverteergoedkoop sites en niet duidelijk te zijn waar op betaald word?

Laat ik het even duidelijk maken…

Op Centenkoning WAS het inderdaad mogelijk om aan te vragen. Dit is nu niet meer het geval.  Ook hier op dit forum staat er duidelijk dat de aanvraag pagina vooralsnog blijvend gesloten blijft.

EuroLinkspel; Hier op word een nieuwe uitbetaal pagina gemaakt, met een extra controle via de database zodat er geen problemen meer zullen komen dat de aanvraag niet is doorgekomen.

Rest; hier is NIKS veranderd. Sinds dat Martijn de uitbetaal pagina offline heeft gehaald is er niks meer mee gedaan.

Naar mijn inzien is een negatief aanmeld advies dus ook totaal overbodig. Voor zo ver ik weet ben ik een van de weinigen site eigenaars die nog steeds uitbetaald en nieuw leven in de GPT probeer te krijgen.
Mocht je er anders over denken, stuur dan gerust een contact via Promotica of zet die negatief aanmeld advies er maar op.

Wat betreft Patrick, Patrick heeft helaas nooit de tijd kunnen vinden die hij er in wilde steken. Hierdoor hebben we lang niks met de sites gedaan. Toen ik met Patrick in gesprek was, en vertelde dat ik er toch mee verder wilde gaan maar ook aandacht van hem verwachte besloot hij dat het beter is voor de sites om Roel er bij te betrekken en dat hij er afstand van nam.

Nu even reageren op een paar comments

@Christina, we zijn de sites niet begonnen, we hebben ze over genomen, er is vanaf begin duidelijk via de mail gecommuniceerd omtrent uitbetalingen. Ook toen dit stop gezet werd. Daarna is er geen mail geweest dat aanvragen weer mogelijk zou worden op Centenkoning.
Wat de bestaansrecht is van een site die niet uitbetaald?Die redenatie slaat nergens op, kijk bijv. naar Superrotator, daar is het ook niet mogelijk om een aanvraag te doen en toch klikken mensen….   Dat is puur omdat er advertenties staan en dat er geklikt word, daardoor blijven mensen klikken om te adverteren en zo gaat het door.
Om een dooie site opnieuw leven in te blazen is lastiger dan een site vanaf 0 starten… maar dat betekent niet dat we het niet proberen!

@Schatteboutje, Correct! Op dit moment zijn Roel en ik de eigenaren van Adverteer goedkoop + de sites die er aan verbonden zijn. Patrick zit er niet meer bij.

@gerritjelsma, Wat betreft promotiesite of niet, dit kan ik aanpassen zodra ik in Thailand zit. Als dit voor jullie een probleem is zal ik dat ook doen. Een hoofddoel van linkspel betekent niet dat je er geld mee verdiend om uit eindelijk aan te vragen. Op elke site zijn namelijk wel hinkspellen te vinden, ook op promotie sites.  Zoals ik in een mail heb gezegd, word de uitbetaal pagina op Eurolinkspel opnieuw gemaakt zodra ik weer beschikking heb over goed internet. Dat is dus in Thailand.  Dan nog iets over de linkenmails, dit zorgde er voor dat onze server IP op de spamlist komt van outlook en gmail etc. Vandaar dat dit stop is gezet.

Zo dit is een heel bericht, mochten er vragen zijn, stuur een bericht via 1 van de sites en we komen er z.s.m. op terug. Ik zal pas de 30e weer actief zijn!

Mvg,
Michel
Webmaster van:

Superrotator.nl | Klikkaa.nl | Linkpromoter.nl
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door gerritjelsma »

@Michel. Bekijk het vanuit een andere perspectief, namelijk vanuit een lid die zich aangemeld heeft bij een site. Ik heb zelf met een site gezeten waarvan de scripter weggelopen was doordat een tussenpersoon (Erik v. Cauter) de scripter niet netjes betaald heeft met als gevolg een site waarvan de script een reeks problemen voordeden...voor mij was de maat snel vol en ben z.s.m. overgestapt naar een andere script (met een scripter). Naar de leden toe wil ik simpelweg duidelijkheid opstellen en oplossingen ervoor bieden.
M.a.w. een schip zonder kapitein is simpelweg stuurloos, en een site+script zonder een scripter is ook gedoemd om te mislukken.
Ik begrijp uit je verhaal dat dit gaande is, door je toelichting wordt eindelijk de boel duidelijker.
Omtrent of ik dit een probleem vind...is meer dat er aardig partij ex-wm-ers op een rare manier de boel af hebben gesloten en met de noorderzon vertrokken zijn...en dat leek meer en meer ook met Centenkoning en Eurolinkspel sites te gaan...maar wij zien niet vanuit een wm-er vanuit jouw sites maar van buitenaf...dus kunnen we ook daardoor een verkeerde conclusie erdoor trekken.

Omtrent Spam-melding, neem simpelweg contact met de mail-providers en leg de situatie uit dat de leden via double-opt-in aangemeld hebben en dus niet zomaar SPAM verzonden wordt. Zolang je dit kan aantonen aan de mail-provider heffen ze vrij snel deze blokkade voor je sites op.
Laatst gewijzigd door gerritjelsma op 27 nov 2017 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Centenkoning

Bericht door willy »

@ Roel : excuus, ik dacht die andere roel :-)
Plaats reactie