Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Blijkbaar is Mervin met de Noorderzon vertrokken. :twisted:

Hij had me beloofd niet met de noorderzon te gaan en bijna gesmeekt hem te vertrouwen.

Nog gister heb ik tegen iemand gezegd dat ik niet wist wat ik aan moet met Mervin omdat hij niet meer heeft gereageerd op mijn laatste mail.
Zijn antwoord is blijkbaar: De host niet betalen en dan ga je vanzelf op zwart.


Aan alle webmasters:

Lijk me het best Mervin en zijn ads te verwijderen.
Hij staat hier en daar heel hoog in wedstrijden.
Dat geld heeft hij geen enkel recht meer op.


Voor de leden is dit de zoveelste webmaster die met meerdere sites vertrekt naar hotel Noorderzon.
Weer een schandvlek binnen de GPT.
Ook wij hebben al maandenlang geld van hem tegoed net als veel andere leden.

Jullie willen niet weten hoe belazerd ik me voel op zijn Hollands gezegd.
Blijkbaar ben ik te goed van vertrouwen geweest. Het spijt me.




Mawitka
10 Euro
10 Euro
Berichten: 402
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:11

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Mawitka »

Mailtje j.l. van Nelly 20-10-2016 GTP-forum

Tja een paar weken geleden gaf Mervin ook het één en ander bij me aan
Na de mail over zijn achterstanden en dergelijke
Ik heb hem zo goed mogelijk proberen te helpen, met verrekenen en snelle betalingen naar hem toe
Na een bepaalde vraag van mij kreeg ik ook te horen van sores thuis, maar deed me wel een toezegging
Deze toezegging is niet waargemaakt vanwege tijdgebrek
Maar daags erna zag ik dus wel dat er wel tijd was voor andere zaken?
Sorry maar ik voelde me behoorlijk in de maling genomen

Momenteel weet ik niet wat ik er allemaal van denken moet
En ik neem even een beetje gas terug wat betreft zijn sites

N.a.v. bovenstaande mail heb ik ook gas teruggenomen van zijn sites en slechts enkele links gepromoot.
Ben blij toe. Zo zie je maar dat het echt heel veel zin heeft alle mails op dit forum te lezen.
(Deze mail is geen antwoord op jouw bovenstaande mail Christina, maar een bericht in het algemeen)
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door 5euroweb »

Hallo

Ik heb mervin uit de linkspellen verwijderd op mijn site`s, aangezien ik dus ook weer eens behoorlijk wat geld mis loop.
Maar ja dit zal wel iedere webmaster nu hebben bah bah.

Groetjes Richard
Rambo
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2016 08:51

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Rambo »

Hoi Iedereen,

Met enige belangstelling las ik af en toe de geplaatste berichten. Vandaag heb ik me ingeschreven omdat er iets van het hart moet. Misschien zondig ik hiermee wel tegen de regels, maar waar het hart van vol is, loopt de mond vaak over:
Wat Mervin ons allen aangedaan heeft is niet goed te praten en is voor velen een financieel verlies.
Ik zie hier echter reacties van mensen die volgens mij eens echt voor de spiegel moeten gaan staan !!
Op respectievelijk 22/08/2014 , 14/11/2014 en 11/01/2015 heb ik op 8euromail , 5euromail en Vuljezakken een uitbetalingsaanvraag gedaan. Na een herschikking van de sites kon ik deze allen vernieuwen op 12/02/2016 !!
Tot op heden werd enkel de betaling van 8euromail voldaan, voor de rest wacht ik dus reeds iets meer dan drie (jawel 3 !!) volle jaren. :x En dan zie je hier zelfs reacties van betreffende webmaster die het niet eens is met de handelingen van Mervin !!! dit gaat mijn petje te boven

Mvg Frans Verdonck
Rambo
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2016 08:51

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Rambo »

Mijn welgemeende excuses, maar in mijn vorige reactie waande ik me (mede door de boosheid) een jaartje ouder.
Het moet dus wel degelijk twee jaar (2 jaar) wachten zijn !!

Vriendelijke groet
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Mervin gaf een aantal maanden geleden al aan dat hij het soms te druk had voor de sites en er lag een plan om mij deels rechten te geven om hem erbij te helpen. Hij zou hiervoor contact opnemen met zijn host en Gerrit (want hij wilde een beetje dezelfde constructie als die Gerrit met Sylvia heeft begreep ik). Geen idee of hij dat ooit heeft gedaan. Vervolgens bleef het een tijdje stil, kwam eigenlijk goed uit, zo kon ik richting een uitbetaling en dan als hulpje niet ook nog eens uitbetalingen voor mijzelf aanvragen, dat staat een beetje raar, ik zou ads in de linkspellen en banners en fans krijgen, niet meer zelf op die sites verdienen, maar om de 90% die ik al had weg te gooien was ook zonde.
Tijd niets gehoord, meneer was bijna jarig. Ik mailde hem of hij nog een actie ging doen, bv 159 (15-9, zijn verjaardag) gratis linkspelhits of kliksfans ofzo voor iedereen die hem zou feliciteren, gewoon iets kleins. Meneer reageerde vrij snel dat hij een ander idee had.
Rond deze tijd kwam ook naar buiten dat hij achterstanden had, en verzon hij de oplossing om 80% uit te betalen en 20% in het account terug te storten (of iets in die trend). En op 15 september beloofde hij vanalles aan verjaardags actie pakketjes waar volgens hem veel respons op kwam.
Op zijn verjaardag heb ik hem gewoon gefeliciteerd, en hij reageerde nog, hij vertelde dat het thuis niet goed ging en (ja sorry maar dan had meneer niet moeten vertrekken hoor)
"maar hou dit bij jou haha ik ga me nu even inzetten in de site en ik wil jou ook snel erbij betrekken,
En wil hier Met jou even over praten!

Wat en hoe bla bla bla.

Ik ga me nu in ieder geval even alles op de gpt zetten en zo snel uit de achterstand te zijn."

2x noemt hij dat hij zich vol op de GPT gaat storten. 2x in nog geen minuut typen tijd. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Hij bleek internet problemen te hebben. Nou ja, kan gebeuren, maar als hij daar iemand over in kan lichten is het ook niet zo moeilijk om een mail te sturen vanuit zijn sites of op het forum een berichtje. Maar meneer liet niets horen. Ondertussen wel flink scoren met zijn linken, ik vraag mij af of hij nog uitbetalingen heeft aangevraagd in die tijd?
Ergens ben ik blij dat hij mij niet snel hulpje heeft gemaakt, dan had ik nu al die uitbetalingen kunnen voorschieten en het gedonder van de hosting gehad. Maar zoals het nu gegaan is, daar ben ik ook verre van blij mee.
Als hij terug komt wil ik hem best nog een kans geven als hij inderdaad problemen thuis heeft/had en geen internet, maar als ik ook maar 1x het gevoel krijg dat hij alles bij elkaar heeft gelogen hoop ik heel hard dat alle WMs hem voorgoed verbannen. Jammer van de sites waar hij mijn ref is, maar zo iemand hoort niet in de GPT wereld.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 546
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Silvia »

@ corinasjunk: Hij heeft wel degelijk contact met Gerrit gehad, en ook met mij, om dingen te vragen.
Dus ja, dat is gedaan.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

De reden die hij mij vertelde was niet dat hij internetproblemen had.

Hij vertelde heel iets anders en ik geloofde hem.
Alleen toen hij niet meer reageerde op mijn mail begon ik twijfels te krijgen over de waarheid van dat verhaal.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door willy »

Rambo schreef:Hoi Iedereen,

Met enige belangstelling las ik af en toe de geplaatste berichten. Vandaag heb ik me ingeschreven omdat er iets van het hart moet. Misschien zondig ik hiermee wel tegen de regels, maar waar het hart van vol is, loopt de mond vaak over:
Wat Mervin ons allen aangedaan heeft is niet goed te praten en is voor velen een financieel verlies.
Ik zie hier echter reacties van mensen die volgens mij eens echt voor de spiegel moeten gaan staan !!
Op respectievelijk 22/08/2014 , 14/11/2014 en 11/01/2015 heb ik op 8euromail , 5euromail en Vuljezakken een uitbetalingsaanvraag gedaan. Na een herschikking van de sites kon ik deze allen vernieuwen op 12/02/2016 !!
Tot op heden werd enkel de betaling van 8euromail voldaan, voor de rest wacht ik dus reeds iets meer dan drie (jawel 3 !!) volle jaren. :x En dan zie je hier zelfs reacties van betreffende webmaster die het niet eens is met de handelingen van Mervin !!! dit gaat mijn petje te boven

Mvg Frans Verdonck
Is het dan mogelijk hier berichten te lezen zonder aangemeldt, ingeschreven of lid te zijn ?
Dat lijkt me vreemd dat u berichten leest en pas erna u inschrijft ?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Cleonpatra schreef:
(ja sorry maar dan had meneer niet moeten vertrekken hoor)
Het was toch mevrouw die een maand voor zijn verjaardag was vertrokken?
Gesloten